Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Boeken via Hotwire en Priceline

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Boeken via Hotwire en Priceline

Bericht door Annie »

pyca schreef:
Annie schreef:Ik denk niet dat je annuleringsverzekering je hotel terug betaald,omdat je beslist om toch naar een ander hotel te gaan. :wink:
Wat ik me afvraag of er nu onbewust niet meer geld uit gegeven wordt aan overnachtingen, omdat er nu naar een luxer hotel gegaan wordt, wat dan wel veel en veel goedkoper is dan normaal.
Ik bedoel hier eigenlijk te zeggen dat het misschien mogelijk is bij je annuleringsverzekering te claimen als je door bijv. ziekte helemaal niet kunt reizen.
En voor onszelf sprekend: wij geven zeker niet meer uit, wij hebben een budget in ons hoofd en daar houden we rekening mee, alleen zitten we dan nu in een luxer hotel waar je anders in een motel 6 zou zitten.
Ik zou me in kunnen denken dat je een bepaald hotel in je hoofd hebt en je bod niet geaccepteerd wordt ,dat je dan toch hoger gaat bieden, dan dat je eigelijk van plan was.
Ik zou dat waarschijnlijk doen, zo van ach het is maar 10 dollar maar als je dat 30 keer doet is het al weer 300 dollar.
Het is natuurlijk wel leuk dat je in een luxer hotel kunt overnachten.
laanvdj
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26

Bericht door laanvdj »

Karin

Ik kreeg een "aanbod" voor $ 90 met tax $ 115
Ik had eerst gewoon gezocht op priceline, waren de prijzen veel hoger $ 215
Wij boeken al jaren via priceline en zijn normaal echt veel goedkoper uit.
De prijs op de hotelwebsite was een special offer.

gr

kyra
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

pyca schreef:
Annie schreef:Ik denk niet dat je annuleringsverzekering je hotel terug betaald,omdat je beslist om toch naar een ander hotel te gaan. :wink:
Ik bedoel hier eigenlijk te zeggen dat het misschien mogelijk is bij je annuleringsverzekering te claimen als je door bijv. ziekte helemaal niet kunt reizen.
Ik begreep je wel hoor Carin ;)

Het is zelfs zo dat wij vorig jaar 2 hotels die we geboekt hadden via Priceline & Hotwire en die we dus niet konden annuleren hebben teruggekregen van onze verzekering nadat we onze reis af moesten breken. Het wordt dus wel degelijk vergoed. De andere hotels (die we gewoon geboekt hadden) konden we nog annuleren maar die via Priceline en Hotwire dus niet. De verzekering heeft hier gelukkig helemaal niet moeilijk over gedaan.
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
RuudB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door RuudB »

RuudB schreef:Nu nog m'n huurauto via usareisen boeken en ophalen vanaf 146 E 50th Street. :dance:
RobMatt schreef:Weet niet wat je precies wilt of gaat huren, maar houdt er rekening mee dat:
- in NYC zelf haast geen SUV's te huren zijn (zelfs al heb je die gereserveerd), je krijgt dus wellicht een ander model mee
- je geen volle tank benzine 'gratis' krijgt als je in NYC ophaalt (staat als uitzondering op je boeking), als je All Inclusive pakket neemt

Voor details, zie ons reisverslag van afgelopen kerst :wink:
Klopt van de huurauto. Ik had je verslag laatst al een keer gelezen. Dat van die tank benzine zal niet enorm veel schelen. In ieder geval niet genoeg om helemaal naar JFK en Newark te gaan. En m'n broer(tje) wilde al voor een economy gaan. Nu via National is de midsize-SUV voor nog geen EUR 180. Een full-size zal voor ons ook prima zijn. Hoe kun je trouwens nagaan of je iets vergelijkbaars krijgt en kun je de auto voor die tijd zien?

Het hotel zal ons hopelijk goed bevallen. Dat eten zal er wel niet inzitten, want we willen natuurlijk zo min mogelijk geld besteden :? . Met een vlucht van EUR 247,50 en een 4* hotel in NY City voor EUR 58 p.p.p.n. gaat dat wel goed komen denk ik. Voor de rest van de nachten willen we gewoon onderweg een motel pakken. Van te voren reserveren zie ik niet zo zitten, omdat je dan erg gebonden bent aan de afstand die je moet afleggen. En we willen zoveel mogelijk zien in die korte tijd.
Afbeelding
bluemoon
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door bluemoon »

Net gewonnen via Priceline:
Holiday Inn, Ronkonkoma Long Island NY.
Voor $57 ex taxes per nacht. normale prijs is $105 ex taxes.
15/5 - 17/5

De link naar het biddingtooltje van VanRoyal werkt bij mij niet meer, hebben meer mensen dit probleem ?
Crisis ? What Crisis ?
bwolters00
Amerika-ontdekker

Bericht door bwolters00 »

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en heb hier een beetje rond gekeken, maar heb toch een aantal vragen over deze dienst zoals hotwire, priceline deze aanbiedt. Hoe ik het zie is de werking als volgt, en klopt dit?
Je kiest stad, een bepaald deel van de stad, datum, hoeveel sterren hotel je wilt en je moet al je gegevens invullen en creditcard en natuurlijk een bedrag, zij boeken dan een hotel voor je en die moet je accepteren?
Heb je misschien een keus in een aantal hotels, zodat je zelf eruit kan kiezen?
Hoeveel lager moet je boeken?
Zodra je al je gegevens hebt ingevuld, zit je er dan 100% aan vast of zal je nog kunnen annuleren, desnoods met verzekering van visa?
Hoe werkt het principe van deze websites?
Kan je preferenties opgeven?

Ik zoek namelijk een hotel in san francisco in de periode 1 tm 4 juli, waarbij we ook de auto nog gratis of goedkoop kunnen parkeren, liefst een hotel in centrum, ik heb er 1 gezien die dat allemaal had alleen de prijs zat op 360 dollar, vond ik iets te veel van het goede.

mvg
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

bwolters00 schreef:Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en heb hier een beetje rond gekeken, maar heb toch een aantal vragen over deze dienst zoals hotwire, priceline deze aanbiedt. Hoe ik het zie is de werking als volgt, en klopt dit?
Je kiest stad, een bepaald deel van de stad, datum, hoeveel sterren hotel je wilt en je moet al je gegevens invullen en creditcard en natuurlijk een bedrag, zij boeken dan een hotel voor je en die moet je accepteren?
Heb je misschien een keus in een aantal hotels, zodat je zelf eruit kan kiezen?
Je hebt geen keuze, wel kan je meestal voorspellen in welk hotel je komt met de posts op Betterbiddings.com
Hoeveel lager moet je boeken?
Wat bedoel je?
Zodra je al je gegevens hebt ingevuld, zit je er dan 100% aan vast of zal je nog kunnen annuleren, desnoods met verzekering van visa?
Je kan de boeking dan niet meer annuleren via Priceline/Hotwire, het enige wat de Creditcard maatschapij denk ik kan doen is het afkopen o.i.d.
Hoe werkt het principe van deze websites?
?
Kan je preferenties opgeven?
Je kan niet meer preferenties opgeven dan je boven al aangaf op Priceline, via Hotwire kan je de Amenitities zien die een hotel te bieden heeft.

Ik zoek namelijk een hotel in san francisco in de periode 1 tm 4 juli, waarbij we ook de auto nog gratis of goedkoop kunnen parkeren, liefst een hotel in centrum, ik heb er 1 gezien die dat allemaal had alleen de prijs zat op 360 dollar, vond ik iets te veel van het goede.

mvg
Menno
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Ik denk dat je niet al te lang moet wachten want je wilt 4th of july en dan is het overal meestal smoordruk.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

boeken via priceline en hotwire zijn 2 verschillende principes.Zie het topic uitleggen hotwire en priceline en lees goed de eerste post. Ik denk dat de meeste vragen al grotendeels opgehelderd zijn !
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Klopt, dat ben ik een beetje vergeten te melden, heb alleen maar jouw vragen beantwoord.
Maar voor de verschillen tussen Priceline en Hotwire moet je even naar de eerste pagina kijken.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
bwolters00
Amerika-ontdekker

Bericht door bwolters00 »

Hallo,

Met hoeveel lager boeken bedoelde ik, er staat bijv een gemiddelde prijs voor hotels bij priceline voor 140, moet je dan zelf 100 invullen of 70 dollar of misschien nog wel lager?

Nee idd, ik wil ook zo snel mogelijk boeken die dag, we waren wel van plan om die dag Sf te verlaten, en dan motel op de bonnefooi richting LA te boeken, of is dit niet aan te raden?

Hebben jullie nog tips dan voor een hotel/motel, waar je gratis kan parkeren in san francisco? Mag in centrum zijn, maar ook wel wat verder en dan in de buurt van een bart station.

Misschien beetje offtopic, maar niet helemaal. De laatste dagen willen we aan strand in buurt van LA(geen venice beach, lijkt ons te massaal), hebben jullie hiervoor nog tips? (zelf had ik al wat gevonden in buurt van laguna beach, huntington beach, newport beach of zoiets ect)
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

in san francisco is recentelijk regelmatig het hyatt at fishermanns wharf gewonnen.Gratis parkeren kun je alleen maar bij motels.Volgens mij bv de columbus motor inn.Maar die kun je niet winnen op priceline.
Op de genoemde fora betterbidding en biddingfortravel kun je de recente wins zien en dan daaraan de prijzen inschatten. Of lees hier enkele pagina's terug over de recente wins in san francisco.miischien reageert nog wel iemand die recent in SF een hotel via priceline gewonnen heeft.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Nikkie1974
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nikkie1974 »

jokaluma schreef:miischien reageert nog wel iemand die recent in SF een hotel via priceline gewonnen heeft.
Ik heb pas het Hyatt Fisherman's Wharf gewonnen via Priceline! 1e bod van $ 60 werd afgewezen en toen heb ik $ 65 geboden en de zone Marina toegevoegd omdat ik had gezien dat daar geen 3,5 ster hotels bijzaten. En het is gelukt voor 29 en 30 juli!
pushirubiano
Amerikakenner

Bericht door pushirubiano »

Net terug uit Florida waar wij via Hotwire in de Staybridge Suites in Ft. Lauderdale logeerden. Normale prijs is $120,- vlgs. hun eigen website en wij hadden hem voor $62,- dus goede deal.
Een ding viel ons wel op: toen wij incheckten (2 kamers) konden wij alleen Smoking kamers krijgen, terwijl de dame die vlak voor ons incheckte wel een Non-Smoking kamer kreeg. Er werd ons verteld dat mensen die via Hotwire/Priceline boeken vaak de kamers krijgen die 'overblijven', dus zeg maar die niet zo populair (of goed :?: ) zijn. Ik meen mij te herinneren dat iemand hier op het forum ook een dergelijke ervaring had. Is dat jullie bekend of hebben jullie ook zoiets meegemaakt?

Niet dat ik erover wil zeuren :| want ik was voor de rest wel blij met de prijs/kamer verhouding.
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Voor zulke dingen was ik bang.Om achteraf kamertjes te krijgen zeg maar.Maar wij hebben bij alle hotels die we zowel via hotwire en priceline boekten juist zeer goede kamers gekregen ! Stuk voor stuk positieve ervaringen !
Ik zou trouwens geen rokers kamer geaccepteerd hebben.Waarom heb je gewoon niet voor een andere kamer gevraagd?
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Ik heb juist het courtyard by mariott in Lakewood, Denver gewonnen voor 40$ .
Groetjes,
Carine
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ik heb net onze laatste nacht in Florida geboekt via Priceline. We zitten dan in het Renaissance Fort Lauderdale Plantation. Vlakbij de grote outlet Sawgrass Mill. Precies wat we wilden en voor wederom een superlage prijs, namelijk $ 60 :mrgreen: ! Was begonnen op $ 55, kreeg een tegenbod van $ 70, niet geaccepteerd en via $ 58 op $ 60 uitgekomen. Ik ben echt superblij weer hiermee, blijft een leuk spelletje dat priceline. Dit is dus gewoon een superdeluxe hotel (ik hoop nog op een upgrade naar Club Floor vanwege mijn status bij Marriott :D ), voor een hele lage prijs !

http://www.marriott.com/hotels/travel/f ... ion-hotel/
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
pushirubiano
Amerikakenner

Bericht door pushirubiano »

Wij hebben inderdaad om niet rokers kamers gevraagd Karin maar er werd gesteld dat alleen maar rokers kamers beschikbaar waren. Of dat waar is ... ik weet het niet. :hm: Het was nogal druk toen wij incheckten dus misschien had die juf er gewoon geen zin in... :?
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
EJA
Amerika-newbie

Bericht door EJA »

Herhaalde oproep. Wie heeft ervaring met boeken via Hotwire met 5 personen:
Vraagje over kamercapaciteit via Hotwire. Ik ga met 5 personen naar New York en Washington. Nu is mij door velen Hotwire geadviseerd maar hier kan je max 4 personen opgegeven. Aangezien ik met 3 kinderen ga die gezien hun jonge leeftijd prima in 1 dubbelbed kunnen liggen ben ik van plan om gewoon 4 personen op te geven. Heeft iemand hier ervaring mee? De meeste 4 persoons kamers zijn 2 dubbele bedden dus voor ons prima. Maar hoe reageert het hotel als je met 5 ipv 4 komt aanzetten? Graag reactie. Dank!! Groet, Erik.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ik zou het gewoon doen zoals je zegt. Met 4 personen opgeven en verder niets zeggen. 4 persoonskamers zullen altijd met 2 dubbele bedden zijn. Als dat voor jullie ok is, dan gewoon doen. En voor de zekerheid niet met 5 personen bij de incheckbalie gaan staan :wink:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer