Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Favoriete pretpark?
-
- Amerika-ontdekker
Favoriete pretpark?
mn nickname zegt het al. De Goliath is mn favoriete atractie in Amerika en ligt in Six Flags Magic Mountain in Santa Clarita California, ook wel de Xtreme park genaamd.
Dat is tevens mijn favoriete park, ik ben er nu al een aantal keren geweest, en blijf het leuk vinden. Ook zo met Six Flags Great Adventure in New Jersey, daar ben ik een dag geweest toen ik in New York was (ligt denk ik 80 km van New York). Nu hebben ze daar de snelste en hoogste ter achtbaan wereld gebouwd. Zo zie je dat ik gek ben op achtbanen waar in Amerika zeker geen te kort aan is. Hebben jullie ook 1 of meerdere pretparken wat erg leuk zijn, en waar je wel voor terug wilt?
Dat is tevens mijn favoriete park, ik ben er nu al een aantal keren geweest, en blijf het leuk vinden. Ook zo met Six Flags Great Adventure in New Jersey, daar ben ik een dag geweest toen ik in New York was (ligt denk ik 80 km van New York). Nu hebben ze daar de snelste en hoogste ter achtbaan wereld gebouwd. Zo zie je dat ik gek ben op achtbanen waar in Amerika zeker geen te kort aan is. Hebben jullie ook 1 of meerdere pretparken wat erg leuk zijn, en waar je wel voor terug wilt?
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Favoriete pretpark?
SF:MM is inderdaad leuk. Mijn andere favo is Knotts Berry Farm..Goliath schreef:Hebben jullie ook 1 of meerdere pretparken wat erg leuk zijn, en waar je wel voor terug wilt?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerikafan
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik vind dit best een moeilijke keuze, want er zijn heel wat parken die voor mij in aanmerking komen. Er zijn ook zoveel verschillen, die elk park weer een beetje uniek maken.....
Cedar Point en Six Flags Magic Mountain zijn fantastisch voor hun geweldige en vele attracties. In Cedar Point staat mijn favoriete achtbaan: Milennium Force. In SFMM staat echter X, een baan die nog nergens geëvenaard is.
Wat betreft de aankleding van het park, en de thematisering staan Busch Gardens (Tampa) en Universal Studios Island of Adventure bij mij op een gedeelde eerste plaats, hoewel de parken van Disney mij ook wel kunnen bekoren.
Moeilijk, een abolute nummer 1 heb ik niet.....
Groetjes,
Jacqueline
Cedar Point en Six Flags Magic Mountain zijn fantastisch voor hun geweldige en vele attracties. In Cedar Point staat mijn favoriete achtbaan: Milennium Force. In SFMM staat echter X, een baan die nog nergens geëvenaard is.
Wat betreft de aankleding van het park, en de thematisering staan Busch Gardens (Tampa) en Universal Studios Island of Adventure bij mij op een gedeelde eerste plaats, hoewel de parken van Disney mij ook wel kunnen bekoren.
Moeilijk, een abolute nummer 1 heb ik niet.....
Groetjes,
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!