Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Informatie over campgrounds
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Informatie over campgrounds
Hallo kampeerders,
Zojuist ontvangen de nieuwe Trailer Life Campgrounds, RV Parks & Services Directory.
Hierin staan op ruim 1900 paginas 10 duizenden campgrounds vermeld in alle staten van de USA en Canada.
Dus als je wil weten of er in een bepaalde plaats een campround is of wil weten of een bepaalde campground de moeite waard is om te overnachten kan je het even vragen, er staat ook in of ze tentplaatsen of cabins hebben.
Er staan niet alleen privaat campgrounds in maar ook public, dus State en National Parks en National Forest, niet alle campgrounds staan er in maar diegene welke niet vermeld zijn kan je ook beter niet aandoen omdat ze te weinig punten scoren om opgenomen te worden.
Zelf gebruik ik deze Directory al drie jaar en dat is zeer goed bevallen.
Gr.
Rob
Zojuist ontvangen de nieuwe Trailer Life Campgrounds, RV Parks & Services Directory.
Hierin staan op ruim 1900 paginas 10 duizenden campgrounds vermeld in alle staten van de USA en Canada.
Dus als je wil weten of er in een bepaalde plaats een campround is of wil weten of een bepaalde campground de moeite waard is om te overnachten kan je het even vragen, er staat ook in of ze tentplaatsen of cabins hebben.
Er staan niet alleen privaat campgrounds in maar ook public, dus State en National Parks en National Forest, niet alle campgrounds staan er in maar diegene welke niet vermeld zijn kan je ook beter niet aandoen omdat ze te weinig punten scoren om opgenomen te worden.
Zelf gebruik ik deze Directory al drie jaar en dat is zeer goed bevallen.
Gr.
Rob
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Informatie over campgrounds
Hallo Rob,Rob schreef:Hallo kampeerders,
Hoe kom je hier aan???
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Hoi,
Nadat ik dit onderwerp zag ben ik gaan zoeken op internet en kwam erachter dat hier ook een site van is. Waar je gratis een account kan aanmaken. Je kan dan per staat campgrounds zoeken. Je krijgt dan de adressen en wat beknopte informatie. Mocht je meer info willen dan moet je of de gids kopen/ bestellen of online gold member worden wat ook weer een paar duiten kost. Op zich vind ik de adressen goed genoeg kijk dan zelf wel met eigen ogen of t wat is als ik daar ben.
Misschien een tip!
the site is:
http://www.tldirectory.com/index.cfm
Nadat ik dit onderwerp zag ben ik gaan zoeken op internet en kwam erachter dat hier ook een site van is. Waar je gratis een account kan aanmaken. Je kan dan per staat campgrounds zoeken. Je krijgt dan de adressen en wat beknopte informatie. Mocht je meer info willen dan moet je of de gids kopen/ bestellen of online gold member worden wat ook weer een paar duiten kost. Op zich vind ik de adressen goed genoeg kijk dan zelf wel met eigen ogen of t wat is als ik daar ben.
Misschien een tip!
the site is:
http://www.tldirectory.com/index.cfm
"Going to America"
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Marjan,hekkie schreef:
Hallo Rob,
Hoe kom je hier aan???
Gr. Marjan
Kjk op de tip van wanita daar staat het www adres dat had je ook kunnen vinden als je andere berichten op het forum leest ik heb er al eens eender naar verwezen.
Boek kost $ 13.50 + $ 4,25 porto = $ 17,75 en het duurd 4 tot 6 weken voor je het binnen hebt.
Gr.
Rob
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
.Kjk op de tip van wanita daar staat het www adres dat had je ook kunnen vinden als je andere berichten op het forum leest ik heb er al eens eender naar verwezen.
Boek kost $ 13.50 + $ 4,25 porto = $ 17,75 en het duurd 4 tot 6 weken voor je het binnen hebt
Sorry Rob... foutje!
gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Bij Peoria heb je de keus uit de volgende mogelijkheden: Illinois, Arizona, Ohio, Colorado, Indiana, Kansas, Iowa (2x!), Missouri, North Carolina, Oklahoma en Texas.Rob schreef:Hoi Danney,
Zal eens voor je kijken, kom ik van de week op terug.
Where the * ligt Peoria?
Gr. Rob
Danney zal waarschijnlijk Peoria bij Phoenix AZ bedoelen.

gr. Redneck
Georgia on My Mind
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Danney,danney schreef:Hoi Rob,
Kun jij voor mij een aantal website's van rv campings in Phoenix opzoeken? Of eventueel in de omgeving van Peoria?
Alvast bedankt,
Danney
Heb het boek doorgespit en kwam er 1 tegen in Peoria;
Pleasant Harbor RV Park http://www.pleasantharbor.com
2 in Phoenix;
Desert Shadows en Pioneer RV Park, beide zijn te vinden onder http://www.ArizonaRVresorts.com
Er zijn nog meer campgrounds rond Peoria en Phoenix maar die hebben geen website vermeld sommige hebben er wel een e-mail adres bijstaan, aan de oostkant van Phoenix zijn nog meer campgrounds rond Mesa en Apache Junction, hier zitten wel erg veel 55+ parken bij en die laten je niet toe als je jonger bent.
Als je nog meer wil weten hoor ik het wel.
Happy Camping

Gr.
Rob
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht