Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Maximum 90 dagen?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Liesbeth
Amerika-newbie

Maximum 90 dagen?

Bericht door Liesbeth »

Hallo!

Ik wou graag vanaf half augustus tot eind december naar de VS en Canada gaan. Ik vroeg me af waarmee ik rekening moest houden ivm de 90 dagen regel zonder toeristenvisum. Ik heb namelijk nog geen vliegtickets geboekt. Het gemakkelijkste leek me naar Canada te vliegen in augustus, een bus of vlucht te boeken van Canada naar de VS ergens in oktober en dan een terugvlucht in december vanuit de VS.

Maar wat als ik nu in augustus/september een rondreis maak in zowel VS als Canada? Mag je bv 90 dagen in de VS zijn, 1 dag naar Canada gaan en vervolgens de VS weer binnen? Of kan je een heenvlucht naar NY boeken voor augustus en terugvlucht vanuit NY voor december, ookal zal je een groot deel van de tijd in Canada zijn?

Bedankt alvast voor de hulp.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer