Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
In het vliegtuig
Overigens even een zijspoortje betreffende de vliegreis - Ik ben misschien wat dat betreft net een klein kind, maar ik krijg echt een kick van het opstijgen. Wanneer het vliegtuig naar de startbaan rijdt, en vervolgens de motoren op volle toeren gaan om die enorme snelheid te maken om van de grond te komen... Daar krijg ik nog steeds een adrenaline kick van 

Sandy
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Kick
Je bent niet de enige! Whroem!! En over de snelweg taxiën bij Schiphol, vind ik ook zo geweldig.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ook hoor! Ik vind het ook geweldig!
Ik heb eigenlijk altijd wel iets gehad met vliegen. Als je mij in mijn kinderjaren vroeg wat ik later wilde worden, zei ik steevast: straaljagerpiloot! Dat leek me helemaal geweldig, of eigenlijk vind ik dat nog steeds. Het is nog steeds mijn grootste droom om in een straaljager te mogen meevliegen, dat lijkt me de ultieme kick! Maar ja, dat is nu eenmaal moeilijk te realiseren, dus een gewoon vliegtuig komt dan nog het dichts bij. Trouwens, waar denken jullie dat ik mijn liefde voor achtbanen vandaan heb? 1+1=2
Groetjes,
Jacqueline
PS: ik ben van plan om tijdens onze reis naar Florida een vlucht te maken in een open vliegtuig in Fantasy of Fligths, en dan maak je ook allerlei capriolen mee zoals loopings e.d. Ik verheug me erop als een klein kind!
Ik heb eigenlijk altijd wel iets gehad met vliegen. Als je mij in mijn kinderjaren vroeg wat ik later wilde worden, zei ik steevast: straaljagerpiloot! Dat leek me helemaal geweldig, of eigenlijk vind ik dat nog steeds. Het is nog steeds mijn grootste droom om in een straaljager te mogen meevliegen, dat lijkt me de ultieme kick! Maar ja, dat is nu eenmaal moeilijk te realiseren, dus een gewoon vliegtuig komt dan nog het dichts bij. Trouwens, waar denken jullie dat ik mijn liefde voor achtbanen vandaan heb? 1+1=2
Groetjes,
Jacqueline
PS: ik ben van plan om tijdens onze reis naar Florida een vlucht te maken in een open vliegtuig in Fantasy of Fligths, en dan maak je ook allerlei capriolen mee zoals loopings e.d. Ik verheug me erop als een klein kind!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
[quote=]
Ik heb eigenlijk altijd wel iets gehad met vliegen. Als je mij in mijn kinderjaren vroeg wat ik later wilde worden, zei ik steevast: straaljagerpiloot! Dat leek me helemaal geweldig, of eigenlijk vind ik dat nog steeds. Het is nog steeds mijn grootste droom om in een straaljager te mogen meevliegen, dat lijkt me de ultieme kick! [/quote]
Mijn dochter heeft dat ook !! Geen groter plezier dan een dagje vliegtuigen spotten, maar ja haar pa is oa. vliegtuigonderhoudsmonteur....
Als kleine peuter hoorde ze al vliegtuigen/helicopters in de lucht, ook was ze altijd helemaal gek van treinen/locomotieven..hoe dat allemaal werkt.
Het liefst stapt ze 3x over, zodat ze alle vliegvelden kan bekijken
.
Ik heb eigenlijk altijd wel iets gehad met vliegen. Als je mij in mijn kinderjaren vroeg wat ik later wilde worden, zei ik steevast: straaljagerpiloot! Dat leek me helemaal geweldig, of eigenlijk vind ik dat nog steeds. Het is nog steeds mijn grootste droom om in een straaljager te mogen meevliegen, dat lijkt me de ultieme kick! [/quote]
Mijn dochter heeft dat ook !! Geen groter plezier dan een dagje vliegtuigen spotten, maar ja haar pa is oa. vliegtuigonderhoudsmonteur....
Als kleine peuter hoorde ze al vliegtuigen/helicopters in de lucht, ook was ze altijd helemaal gek van treinen/locomotieven..hoe dat allemaal werkt.
Het liefst stapt ze 3x over, zodat ze alle vliegvelden kan bekijken

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Welke ga je mee?Jasmino schreef:PS: ik ben van plan om tijdens onze reis naar Florida een vlucht te maken in een open vliegtuig in Fantasy of Fligths, en dan maak je ook allerlei capriolen mee zoals loopings e.d. Ik verheug me erop als een klein kind!

of

Die eerste vind ik er wel erg stoer uitzien.. je kan met 4 man + een piloot tegelijk de lucht in..
http://www.waldowrights.com/pages/special.htm
Our New Standard biplanes can accommodate up to 4 passengers per flight. Each flight is around 15-18 minutes long and no reservations are required. We supply the helmets, goggles, and scarves, you get to have all the fun! Maneuvers include lazy-eights, steep and shallow 360 degree turns, and maybe even a few "whoopty-do's" while flying over the many lakes that surround Fantasy of Flight.
ps, je gaat niet met het ding over de kop maar je maakt er wel scherpe bochten en duikvluchten mee

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is jammer! Had ik niet goed gelezen. Maar goed, de effecten zullen toch wel goed zijn.Njit schreef:ps, je gaat niet met het ding over de kop maar je maakt er wel scherpe bochten en duikvluchten mee
Ik kan op het werk helaas geen foto's zien, dus ik kan je niet beantwoorden. Op de website maak ik op dat 1 vliegtuig gebruikt wordt voor deze vlucht, maar ik weet niet welke. Ik zie het daar wel!
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Ze hebben een vlucht voor ca $60 pp en een vlucht voor ca $190 pp..Jasmino schreef:Op de website maak ik op dat 1 vliegtuig gebruikt wordt voor deze vlucht, maar ik weet niet welke. Ik zie het daar wel!
In dat rode vliegtuigje kun je met 4 man tegelijk mee, vandaar dat het een stuk goedkoper is..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ik lees meestal een dik boek... zoek uit of mijn medepassagier een goede gesprekspartner is...
Laatste terugreis had ik 2 allergiepillen ingenomen en een blikje bier er achteraan gegoten, dat werkte best. Maar nou lees ik net dat dat niet zo verstandig is, dus deze keer maar weer een boek
En veel wegdromen he
Laatste terugreis had ik 2 allergiepillen ingenomen en een blikje bier er achteraan gegoten, dat werkte best. Maar nou lees ik net dat dat niet zo verstandig is, dus deze keer maar weer een boek

En veel wegdromen he

- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oh, dus dat bedoel je!Njit schreef:Ze hebben een vlucht voor ca $60 pp en een vlucht voor ca $190 pp..
In dat rode vliegtuigje kun je met 4 man tegelijk mee, vandaar dat het een stuk goedkoper is..
Omdat het me zo'n geweldige ervaring lijkt, vind ik de prijs niet zo belangrijk. Mijn man gaat niet mee (die zou er groen/geel/paars weer uitkomen) en ik wil gaan voor de meest spectaculaire optie. Als ik zou kiezen voor het vliegtuig van 4 en er gaan 3 andere passagiers mee, wil ik er wel zeker van zijn dat de piloot zich niet moet inhouden....... M.a.w.: ik zal kiezen voor de sensatie. Ik overleg het terplekke met de piloot en dan zie ik wel!
Jacqueline
Winston Churchill
Winston Churchill
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Oh ja, dat vind ik ook altijd heel leuk! Jammer, dat andere maatschappijen dat niet hebben overgenomen.Aïda schreef: Dit jaar vliegen we met United en daar kun je ook naar air traffic control luisteren, ga ik ook doen, is ook leuk.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Entarnic schreef:Ik lees meestal een dik boek... zoek uit of mijn medepassagier een goede gesprekspartner is...
En veel wegdromen he

we vliegen met AA...heb eens gekeken welke films we voorgeschoteld krijgen...
Herbie fully loaded
seabiscuit
ik zal wel wat magazines kopen en uit het raampje turen en naar de radio luisteren.
en hopelijk worden we niet ziek...eerste keer op een vliegtuig hé.
Btw, bedankt voor de goede tips.
Herbie fully loaded

seabiscuit

ik zal wel wat magazines kopen en uit het raampje turen en naar de radio luisteren.
en hopelijk worden we niet ziek...eerste keer op een vliegtuig hé.

Btw, bedankt voor de goede tips.

http://web.me.com/eric.katja/Site/Welkom.html
under construction
under construction
-
- Amerikafan
Meestal heb je ook een radio, maar ik vind dat altijd bedroevend: Franse muziek bij Air France bijvoorbeeld: ik kan er niet naar luisteren. Soms Rockmuziek of Popmuziek, maar dat wordt dan elk kwartier herhaalt...marcuscj schreef:Ik ook verveel me heel erg, de movies vind ik niets aan.
Maar ik heb nog een Ipod gekocht ,mischien gaat de tijd sneller voorbij als ik naar mijn favorite music can luisteren.
Ik vond trouwens deze smiley: erg grappig en helemaal aansluitend bij het topic:

Mack
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA