Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
drop off kosten
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
drop off kosten
Weet iemand wat voor bedrag er bij Hertz gevraagd wordt voor drop off?
Ik kan het bij Alamo wel vinden in de gids maar bij Hertz staat "kosten worden opgegeven bij reservering" en daar word ik niet echt wijzer van.
Ik kan me herinneren eens gelezen te hebben dat je bij Hertz geen drop off- kosten betaald, klopt dat?
Marjon
Ik kan het bij Alamo wel vinden in de gids maar bij Hertz staat "kosten worden opgegeven bij reservering" en daar word ik niet echt wijzer van.
Ik kan me herinneren eens gelezen te hebben dat je bij Hertz geen drop off- kosten betaald, klopt dat?
Marjon
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Marjon,
uit de Amerika/Canada Hotelplangids van zomer 2005:
Categorie A - compact (2-deurs)
Categorie B - compact (4-deurs)
Categorie C - mid-size (4 deurs)
Categorie D - sporty (2-deurs)
Categorie F - full size (4-deurs)
Categorie G - luxury premium (4-deurs)
Categorie R - Ext. Minivan (4-deurs)
Categorie I - luxury/superior (4-deurs)
Categorie U - convertible (2-deurs)
Categorie L - 4x4
Succes ermee.
Roland
uit de Amerika/Canada Hotelplangids van zomer 2005:
Hopelijk heb je hier wat aan. Bovenstaande geldt voor Hertz. Met de mijlen (0000 - 0250 mijl, enz.) wordt de afstand tussen de verschillende huurstations bedoeld. Het hangt er dus maar net van af waar je de auto huurt. Zo betaal ik voor mijn trip over 2 weken bij Hertz daarom geen drop-off kosten (ophalen in Boston en inleveren op Dulles Int'l Airport, Washington DC). Voor jullie is dit stukje belangrijk:Voor one-way rentals in de USA gelden de volgende (enkele reizen) drop-off kosten
Categorie B, C, D, F, G, I, R, U, L
0000 - 0250 mijl: US$ 50,00
0251 - 0500 mijl: US$ 100,00
0501 - 1500 mijl: US$ 300,00
1500 - plus : US$ 500,00
Drop-off kosten dienen ter plaatse te worden betaald en zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Voor Categorie A zijn geen enkele reizen mogelijk tenzij anders hieronder vermeld;
- * Voor de categoriën A, B, C, D, F, G, I, R, L en U: beginnend en eindigend binnen Florida en Californië zijn geen achterlatingskosten verschuldigd.
- tussen downtown (stadskantoor) en luchthaven verhuurstations in Californië en Nevada.
Geen drop-off kosten voor de categorieën B, C, D en F in de volgende gevallen:
- * Tussen de luchthaven stations van Californië, Arizona, Oregon, Washington en Nevada.
* Tussen de volgende luchthavens: Washington (Dulles en National), Boston, Baltimore-wash, Hartford, Philadelphia, La Guardia, Newark en J.F. Kennedy.
* Beginnend en achterlatend binnen de staat (behalve Hawaii) US$ 20,- achterlatingskosten.
Er zijn meerdere speciale drop-off kosten voor categorieën B, C, D, F en R in een aantal gevallen. Deze zijn op aanvraag verkrijgbaar.
De categorieën zijn als volgt verdeeld:Geen drop-off kosten voor de categorieën B, C, D en F in de volgende gevallen:
* Tussen de luchthaven stations van Californië, Arizona, Oregon, Washington en Nevada.
Categorie A - compact (2-deurs)
Categorie B - compact (4-deurs)
Categorie C - mid-size (4 deurs)
Categorie D - sporty (2-deurs)
Categorie F - full size (4-deurs)
Categorie G - luxury premium (4-deurs)
Categorie R - Ext. Minivan (4-deurs)
Categorie I - luxury/superior (4-deurs)
Categorie U - convertible (2-deurs)
Categorie L - 4x4
Succes ermee.
Roland