Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Inchecken hotel onder 21 jaar??

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
headhunterke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Inchecken hotel onder 21 jaar??

Bericht door headhunterke »

Ik had ergens gelezen dat je 21 moet zijn, eer je kon inchecken in vele hotels in NYC
Nu, ik had een e-mail gestuurd naar het hotel waar we wilden gaan, maar blijkt dat je inderdaad 21 moet zijn... :banghead:
Zitten we nu dus lekker in de *tuut*
Is er alsnog een mogelijkheid om in te checken, aangezien we 18 en 19 zijn...
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Re: Inchecken hotel onder 21 jaar??

Bericht door Harry »

Een ho(s)tel zoeken waar je nog geen 21 hoeft te zijn lijkt me de makkelijkste oplossing.
headhunterke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door headhunterke »

We hebben het echter niet zo begrepen op hostels, en in praktisch elk hotel waar we hebben gekeken, is de 'no reservation below 21' regel van toepassing.
Weet je of ze er echt zo moeilijk over doen (de vriend waarmee ik reis is 20) of ze het wel aanvaarden, als ze vraagt om de mini-bar e.d. niet op te vullen bij aankomst...
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
bakker
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door bakker »

Probeer eens een bed & breakfast. Die doen wellicht wat minder moeilijk.

Een vrij uniek en artistiek hotel is de carlton arms: http://www.carltonarms.com/

Goede locatie en goedkoop voor NYC. Volgens mij doen zij niet moeilijk over leeftijd. Ik zie er vaak veel jongelui.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer