Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Uitleg & Vragen over Priceline/Hotwire
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Uitleg & Vragen over Priceline/Hotwire
Ik zou gewoon eerlijk invullen, dat duurt altijd het langst.
(Hanny65 "nu is mijn vraag zal ik het erop wagen en gewoon 2 adults en 2 kids invoeren???")
Waarom zou je voor net over een tientje dat risico nemen. Zeker al je kinderen lijken op iemand van 18 kan het zijn dat ze het vragen, en dan.....?
Overigens boek je via Priceline zeg je, bied je dan voor een hotel? Let er dan op dat een kamer wellicht maar 1 bed heeft als jij uitgaat van 2 dubbele bedden te krijgen.
VrGr,
Mark
Waarom zou je voor net over een tientje dat risico nemen. Zeker al je kinderen lijken op iemand van 18 kan het zijn dat ze het vragen, en dan.....?
Overigens boek je via Priceline zeg je, bied je dan voor een hotel? Let er dan op dat een kamer wellicht maar 1 bed heeft als jij uitgaat van 2 dubbele bedden te krijgen.
VrGr,
Mark
- gondelier
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik weet dat het al eerder gevraagd is, maar wil toch wat meer zekerheid hebben voordat ik eventueel ga bieden op Priceline. Wij zijn met z'n vijven, en hebben vorig jaar in de meeste hotels een rollawaybed gehad. Nu zijn onze kinderen niet klein meer, dus hebben allemaal een eigen bed nodig. Via Hotwire kan het alleen voor maximaal 4 personen. Kan dit dan wel voor Priceline? Of moet ik eerst op de site van het hotel kijken of ze beschikken over een rollawaybed, en dit meteen melden? Begrijp dat zo ie zo altijd een gok is of je 2 bedden krijgt?
Hoi Gondelier,
Zoals ik het begrijp is het bij Priceline zo dat je één of twee kamers tegelijk kunt booken, maar Priceline bevestigd alleen dat je per kamer met twee volwassenen kunt slapen. Het kan dus zijn dat je één Kingsize bed krijgt, of twee Queensize bedden of maar twee enkele bedden.
Wel wordt er gezegd dat als je een bieding bij Priceline hebt gewonnen, je contact met het betreffende hotel op kunt nemen en hun kunt vragen om een kamer met bv twee queensized bedden en dat dat vaak geregeld wordt.
Maar ja...er zit natuurlijk wel een risico in als je met meer dan 2 personen bent.
VrGr,
Mark
Zoals ik het begrijp is het bij Priceline zo dat je één of twee kamers tegelijk kunt booken, maar Priceline bevestigd alleen dat je per kamer met twee volwassenen kunt slapen. Het kan dus zijn dat je één Kingsize bed krijgt, of twee Queensize bedden of maar twee enkele bedden.
Wel wordt er gezegd dat als je een bieding bij Priceline hebt gewonnen, je contact met het betreffende hotel op kunt nemen en hun kunt vragen om een kamer met bv twee queensized bedden en dat dat vaak geregeld wordt.
Maar ja...er zit natuurlijk wel een risico in als je met meer dan 2 personen bent.
VrGr,
Mark
Re: Priceline/Hotwire biedingen
Dan hoop ik voor je dat je geen auto hoeft te parkeren in het hotel, want de kosten hiervoor bedragen daar maar liefst $45 ex tax per dag!Joost9 schreef:Plaats: San Francisco
Datum geboekt: 5 juli
Voor periode: 28 sep tot 1okt 2009 (3 nachten)
Startbod: $65 Fishermanswarf
Verloop biedingen: $65 afgewezen, kon $17 verhogen, niet gedaan. Union Squre erbij gedaan en bod verhoogd naar $70, geaccepteerd
Geaccepteerd bod : $70 ex tax
Verkregen hotel (incl. ster en area): Mariot Fishermanswarf 3,5*
Normale prijs via hotel website: $ 169 ex tax
Tel uit je winst! Valt dan weer erg tegen voor de moeite die je ervoor hebt gedaan. Maar da's mijn mening.
02:NYC,03:South-Africa,04:SW-USA,05:W-Canada,06:NYC,Florida,07:MidwUSA,08:NE USA,09:NW USA&Hawaii,10:Deep South,12:Rte 66,13:E-Australia,14:Texas&ZW,15:Curacao,16:NYC+NW USA,17:Florida&SE-USA,9/18:California,19: NYC,23: Minnesota,24: Florida+cruise,25:Oregon&Idaho
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Wat een onzin, je zit dan toch voor slechts $ 115 incl. parkeren in een heerlijk luxe hotel, waar je normaal gesproken dus $ 169 voor betaald zonder parkeren, heel goed gedaan dus, en vele dollars verdient.Brundle schreef:Dan hoop ik voor je dat je geen auto hoeft te parkeren in het hotel, want de kosten hiervoor bedragen daar maar liefst $45 ex tax per dag!Joost9 schreef:Plaats: San Francisco
Datum geboekt: 5 juli
Voor periode: 28 sep tot 1okt 2009 (3 nachten)
Startbod: $65 Fishermanswarf
Verloop biedingen: $65 afgewezen, kon $17 verhogen, niet gedaan. Union Squre erbij gedaan en bod verhoogd naar $70, geaccepteerd
Geaccepteerd bod : $70 ex tax
Verkregen hotel (incl. ster en area): Mariot Fishermanswarf 3,5*
Normale prijs via hotel website: $ 169 ex tax
Tel uit je winst! Valt dan weer erg tegen voor de moeite die je ervoor hebt gedaan. Maar da's mijn mening.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 19
precies en dan moet je het parkeren ook nog betalen dus je hebt sowieso al winst
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
deze discussie behoort eigenlijk op het andere topic maar ook ik ben het eens dat als je tevreden bent met een motelletje met parking dat zeker moet doen.Maar je moet geen appels met (rotte) peren vergelijken.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben op de hoogte van de parkeertariefen bij hotels in SF dus dit is ingecalculeerd. Daarnaast is SF het eindstation van onze rondreis dus we leveren eerst de auto in en daarna blijven we drie nachten in dit hotel voor een mooi tarief.Harry schreef:Wat een onzin, je zit dan toch voor slechts $ 115 incl. parkeren in een heerlijk luxe hotel, waar je normaal gesproken dus $ 169 voor betaald zonder parkeren, heel goed gedaan dus, en vele dollars verdient.Brundle schreef: Dan hoop ik voor je dat je geen auto hoeft te parkeren in het hotel, want de kosten hiervoor bedragen daar maar liefst $45 ex tax per dag!
dag mensen,
heeft iemand recente ervaringen met reserveringen in Santa Monica?
3 dgn.
thanks
heeft iemand recente ervaringen met reserveringen in Santa Monica?
3 dgn.
thanks
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Recent..........4 weken geleden ongeveer.
Wij kregen het Sheraton Delfina (aan het strand!! :dance: )
en tegen welke prijs?dimple schreef:Recent..........4 weken geleden ongeveer.
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Volgens mij 125 dollar per nacht.
Ik heb inmiddels een aantal boekingen gemaakt via Priceline, maar wat moet ik nu eigenlijk uitprinten om in te checken in het hotel? Of is dit niet nodig, en kan ik alleen met de reserveringsnaam inchecken?
gr. Stefan
gr. Stefan
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die bevestiging hebben wij dus nooit per mail ontvangen, ik was dus blij dat ik de online bevestiging had gecopierd in Word.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Als je inlogt met je account op Priceline kun je je 'gewonnen hotels' ook terugvinden en printen.
Roland
Roland
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Ik heb ze ook altijd bij me, maar nog nooit nodig gehad (maar ik blijf ze meenemen
).

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik was blij dat ik mijn bevestigingen uitgeprint had want in het Hyatt op Fishermans Wharf konden ze mijn reservering afgelopen woensdag niet vinden. Zijn een kwartier bezig geweest en hebben hem uiteindelijk gevonden.
en hoe is Hyatt bevallen?Nikkie1974 schreef:Ik was blij dat ik mijn bevestigingen uitgeprint had want in het Hyatt op Fishermans Wharf konden ze mijn reservering afgelopen woensdag niet vinden. Zijn een kwartier bezig geweest en hebben hem uiteindelijk gevonden.
wat hebben jullie met parkeren gedaan?
wij zitter er nml begin september.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht