Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rijden met Crocs? / Regenkledij?
Rijden met Crocs? / Regenkledij?
Dear Friends,
Op 31/08 vertrekken wij voor mijn 1 ste maal naar de USA. Wij doen aldaar een 3 weekse rondtrip via LA - LV - SFO met daartussenin de nationale parken.
Wij hebben aldaar een Chrysler Sebring Convertible gehuurd.
Wat is de kans dat het regent in September? Moet ik regenkledij voorzien of is dit compleet overbodig?
Qua Schoeisel zou ik graag Crocs en 1 paar trekkingboots meenemen. Is het in de USA toegestaan om met de wagen te rijden met Crocs aan de voeten?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Grtz ZaGeP
Op 31/08 vertrekken wij voor mijn 1 ste maal naar de USA. Wij doen aldaar een 3 weekse rondtrip via LA - LV - SFO met daartussenin de nationale parken.
Wij hebben aldaar een Chrysler Sebring Convertible gehuurd.
Wat is de kans dat het regent in September? Moet ik regenkledij voorzien of is dit compleet overbodig?
Qua Schoeisel zou ik graag Crocs en 1 paar trekkingboots meenemen. Is het in de USA toegestaan om met de wagen te rijden met Crocs aan de voeten?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Grtz ZaGeP
Re: Rijden met Crocs? / Regenkledij?
Volgens mij is de kans erg groot dat je zon hebt. Regenkleding zou ik niet meenemen, mocht het enorm gaan stormen dan kan je altijd regenkleding kopen bij de Walmart.
En wat betreft de crocs.............dat maakt echt niet uit hoor of je met crocs of andere schoenen rijdt. Als je er zelf maar mee kan rijden en ze lekker zitten
En wat betreft de crocs.............dat maakt echt niet uit hoor of je met crocs of andere schoenen rijdt. Als je er zelf maar mee kan rijden en ze lekker zitten

Van 1998 tot en met 2007 verschillende amerika reizen, 2009 Noordwesten http://renellen.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en reis mee met onze camperreis in het zuidwesten juni 2011 http://ellenrenejaydin.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier in Belgie bvb is het verboden om met open schoenen te rijden. Vast schoeisel is verplicht. Ik heb hier in Belgie wel nog noit geweten dat er iemand een boete heeft gekregen daarvoor hoor. Maar in de VS is men volgens mij nu net iets strenger. En wat als ik wat tegenkom met mijn huurauto??renellen2 schreef: En wat betreft de crocs.............dat maakt echt niet uit hoor of je met crocs of andere schoenen rijdt. Als je er zelf maar mee kan rijden en ze lekker zitten
Grtz ZaGeP
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Crocs zijn absoluut verboden, door de smaakpolitie.
Maar even serieus, ik heb geen flauw idee of er wetgeving is op dat gebied, volgens mij niet, terugdenkende aan het schoeisel wat ik onderweg tegenkom daar.

Maar even serieus, ik heb geen flauw idee of er wetgeving is op dat gebied, volgens mij niet, terugdenkende aan het schoeisel wat ik onderweg tegenkom daar.
Crocs geven een beetje dat Hippiegevoel
Niet mooi om te zien maar wel makkelijk om te dragen!
Grts ZaGeP

Grts ZaGeP
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Pete.Z schreef:Crocs zijn absoluut verboden, door de smaakpolitie.![]()

Dat wist ik niet....zou dat hier in ned. ook verboden zijn?? Nee toch...ZaGeP schreef:Hier in Belgie bvb is het verboden om met open schoenen te rijden. Vast schoeisel is verplicht. Ik heb hier in Belgie wel nog noit geweten dat er iemand een boete heeft gekregen daarvoor hoor. Maar in de VS is men volgens mij nu net iets strenger. En wat als ik wat tegenkom met mijn huurauto??renellen2 schreef: En wat betreft de crocs.............dat maakt echt niet uit hoor of je met crocs of andere schoenen rijdt. Als je er zelf maar mee kan rijden en ze lekker zitten
Grtz ZaGeP

Van 1998 tot en met 2007 verschillende amerika reizen, 2009 Noordwesten http://renellen.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en reis mee met onze camperreis in het zuidwesten juni 2011 http://ellenrenejaydin.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou het niet weten, ik heb nog nooit een hippie gedragen, dat was eigenlijk net voor mijn tijd.ZaGeP schreef:Crocs geven een beetje dat HippiegevoelNiet mooi om te zien maar wel makkelijk om te dragen!
Grts ZaGeP
- Bandido
- Amerika-expert
Bij mijn weten mag je in veel Amerikaanse staten alleen niet met blote voeten autorijden. Maar hou in je achterhoofd dat er geen nationale regels zijn voor autorijden.
"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Normaal ga je geen last hebben van regen, maar de kans bestaat natuurlijk altijd wel. Wij hebben meestal onze zomerjas mee of een kw. We hebben het spijtig genoeg al nodig gehad.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik mag hier in missouri zelfs met crocs aan en met een telefoon aan het oor rijden
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
In Nederland mag het wel volgens mij, en ook volgens dit politieforum:
http://forum.infopolitie.nl/viewtopic.php?f=69&t=21152
Maar,dames:
http://vrouw.blog.nl/algemeen/2007/06/1 ... gevaarlijk
Maar dat zal ook voor heren gelden denk ik.
http://forum.infopolitie.nl/viewtopic.php?f=69&t=21152
Maar,dames:
http://vrouw.blog.nl/algemeen/2007/06/1 ... gevaarlijk
Maar dat zal ook voor heren gelden denk ik.

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Dan heb ik een probleemBandido schreef:Bij mijn weten mag je in veel Amerikaanse staten alleen niet met blote voeten autorijden.

-
- Amerika-expert
Ik neem zomers altijd een paar goede schoenen mee als ik moet autorijden. Als we bij onze bestemming laat ik die in de auto en doe m'n slippers aan. Kan namelijk absoluut niet autorijden met slippers of blote voeten.
Maar als je gewend bent om met Crocs te rijden en je er geen problemen mee hebt zal het toch gewoon toegestaan zijn?
En over blote voeten, ik ben in Texas gewaarschuwd om nooit met blote voeten naast een man in de auto te zitten. De man kan dan aangeklaagd worden voor poging tot verkrachtig. Geen idee of het waar is trouwens maar heb het wel vaker gehoord.
Maar als je gewend bent om met Crocs te rijden en je er geen problemen mee hebt zal het toch gewoon toegestaan zijn?
En over blote voeten, ik ben in Texas gewaarschuwd om nooit met blote voeten naast een man in de auto te zitten. De man kan dan aangeklaagd worden voor poging tot verkrachtig. Geen idee of het waar is trouwens maar heb het wel vaker gehoord.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Blijft toch raar volk daar in Texas :stupid:
- Bandido
- Amerika-expert
Nou ja, ze zullen je er vast niet om bekeuren (alleen al omdat het wat lastig te zien isRob schreef:Dan heb ik een probleemrij namelijk altijd met blote voeten of sokken als het erg koud is, ben er (gelukkig) nog nooit over aangesproken.

"Keep Georgia On Your Mind"
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hier rijdt iedereen gewoon met de teenslippers aan; als dat mag, dan lijkt me dat Crocs ook geen probleem zijn... qua autorijden dan, hè... 

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
ik denk dat het niet gevaarlijk is voor het autorijden om crocs aan te doen.
crocs brengen alleen schade aan aan je imago

crocs brengen alleen schade aan aan je imago

- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Mijn imago is nog steeds niet beschadigd hoor.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht