Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
software informatie op laptop bijv. mp 3
software informatie op laptop bijv. mp 3
Hallo,
Binnenkort vertrekken we naar Amerika.
Wij willen onze laptop meenemen. Hierop staan echter wel mp 3's en andere gedownloade software.
Kan dit problemen opleveren? Wordt er wel eens gekeken naar de informatie die je op je laptop hebt staan, een zogenaamde "software check"? Of is het verstandiger om van te voren al die mp 3 liedjes te verwijderen. CD's die ik mee neem kan ik in mijn koffer stoppen dus dat zal niet zo's probleem opleveren neem ik aan.
Graag advies hierin. Bvd,
Tieneke
Binnenkort vertrekken we naar Amerika.
Wij willen onze laptop meenemen. Hierop staan echter wel mp 3's en andere gedownloade software.
Kan dit problemen opleveren? Wordt er wel eens gekeken naar de informatie die je op je laptop hebt staan, een zogenaamde "software check"? Of is het verstandiger om van te voren al die mp 3 liedjes te verwijderen. CD's die ik mee neem kan ik in mijn koffer stoppen dus dat zal niet zo's probleem opleveren neem ik aan.
Graag advies hierin. Bvd,
Tieneke
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: software informatie op laptop bijv. mp 3
Aangezien je tegenwoordig ook gewoon legaal MP3's kan downloaden en je je eigen originele CD's ook kunt omzetten naar MP3 heeft het weinig zin om hier op te controleren. Zou me er dan ook niet druk over maken.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ze mogen het overigens wel controleren (gebeurt ook), maar ze zullen dan wel naar andere soort informatie op zoek gaan dan mp3's.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Neem dan kopieën van de Cd's mee en laat de originelen thuis.tieneke schreef:CD's die ik mee neem kan ik in mijn koffer stoppen dus dat zal niet zo's probleem opleveren neem ik aan.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Van een niet legaal gevonden MP3 (overigens,je mag ze gewoon downloaden in Nederland) zal niemand kunnen bewijzen dat het zo is.
De douane en security zullen eerder kijken naar andere informatie, ik zou me er niet druk over maken dus.
Tenzij je natuurlijk uitgewerkte palnnen voor het een of ander op je computer hebt staan, of je correspondentie met tora-bora.
De douane en security zullen eerder kijken naar andere informatie, ik zou me er niet druk over maken dus.
Tenzij je natuurlijk uitgewerkte palnnen voor het een of ander op je computer hebt staan, of je correspondentie met tora-bora.

oké dank je,
Ik hoorde van de week op het nieuws iets van een vrouw in Amerika die duizenden dollars aan boete kreeg omdat zij blijkbaar mp3 s had gedownload.
Vandaar mijn vraag.
Ik hoorde van de week op het nieuws iets van een vrouw in Amerika die duizenden dollars aan boete kreeg omdat zij blijkbaar mp3 s had gedownload.
Vandaar mijn vraag.
Ik zou me daar geen zorgen om maken. Die vrouw maakte gebruik van bepaalde programma's (limeware enzo), waarmee ze de ip adressen kunnen achterhalen, maar ook kunnen loggen wie wat waar download. Ze kunnen in jouw geval nooit zeggen of je legaal of illegaal je bestanden hebt gedownload. Je zou de originele CD's thuis kunnen hebben liggen, en alleen gebrande CD's bij je kunnen hebben.
Hoe denk je trouwens dat DJ's het tegenwoordig doen? Ik ken er een aantal die alleen nog maar met CD's draaien (niet mijn keus, maar ach), en die hebben veelal alleen maar gebrande CD's bij zich, en geloof me, die hebben vaak meer CD's bij zich dan dat jij in je bezit heb. Deze gasten hebben ook nooit geen problemen bij de douane, dus het lijkt me sterk dat jij dit wel gaat krijgen.
Geen zorgen, en gewoon je cd's met mp3's meenemen
Hoe denk je trouwens dat DJ's het tegenwoordig doen? Ik ken er een aantal die alleen nog maar met CD's draaien (niet mijn keus, maar ach), en die hebben veelal alleen maar gebrande CD's bij zich, en geloof me, die hebben vaak meer CD's bij zich dan dat jij in je bezit heb. Deze gasten hebben ook nooit geen problemen bij de douane, dus het lijkt me sterk dat jij dit wel gaat krijgen.
Geen zorgen, en gewoon je cd's met mp3's meenemen

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 7093 Weergaves
-
Laatste bericht door Piebee