Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
tsa slot
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: tsa slot
Ik stel voor een lange ketting te kopen, deze kruislings om je koffer te binden en af te sluiten met dat nieuwe slot.
Maar even zonder gekheid, Samsonite koffers zijn standaard al voorzien van een TSA-slot. Security en/of Doaune hebben geen enkele moeite deze sloten te openen. (helaas het dievengilde ook niet
)

Maar even zonder gekheid, Samsonite koffers zijn standaard al voorzien van een TSA-slot. Security en/of Doaune hebben geen enkele moeite deze sloten te openen. (helaas het dievengilde ook niet

2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik weet niet of het mogelijk is bij een Samsonite koffer. Ten eerste, welke koffer heb je. En hoelang is de kabel? De enige mogelijkheid is om hem om de koffer heen te draaien en dan door het handvat te steken, een andere mogelijkheid is komt niet in me op.
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
-
- Amerika-ontdekker
wij hebben afgelopen week drie nieuwe koffers gekocht met tsa slot, deze koffers zijn van samsonite en en dit zijn de nieuwste (wel duur maar wel mooi)

Koffer gisteren geopend. Evenals rugzakje die niet was afgesloten (zinloos natuurlijk).
Wel keurig een kaartje erin en geen bende.
Bijzonder was wel dat we nu een T-shirt rijker zijn. Vonden we in de koffer en is beslist niet van ons...
Wel keurig een kaartje erin en geen bende.
Bijzonder was wel dat we nu een T-shirt rijker zijn. Vonden we in de koffer en is beslist niet van ons...

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Het "leuke" aan een controle is inderdaad dat alles netjes in je valies steekt... De laatste keer had ik er gewoon alles ingesmeten en toen ik thuiskwam was alles netjes opgevouwd
Moesten ze nu ook meteen de was en de strijk doen dan mogen ze gerust altijd m'n valies controleren 

-
- Amerika-ontdekker
Bij onze koffers past het kabeltje er precies door het slot van de koffer.
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Weet niet precies wat je bedoeld met een slotje met een kabeltje, maar wat ik heb gezien bij kennissen met een samsonite koffer, die hadden een klein gaatje geboord in het overlappende deel van de koffer, vlak naast de sluiting. Daar kon mooi het TSA slot doorheen en de koffer veilig op slot!

-
- Amerika-ontdekker
op het cijferslot(tevens sluiting) zit een uitsparing waar precies het kabeltje doorheen kan.
Verder op aanraden van de winkel het gewone cijferslot als je die niet gebruikt vast gezet met een pleister aan de binnenkant zodat de getallen op 0 blijven staan zodat er niet per ongeluk een code ingezet word zodat je je koffer helemaal niet meer open krijgt.
Verder op aanraden van de winkel het gewone cijferslot als je die niet gebruikt vast gezet met een pleister aan de binnenkant zodat de getallen op 0 blijven staan zodat er niet per ongeluk een code ingezet word zodat je je koffer helemaal niet meer open krijgt.