Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
met laptop internet verbinding maken en skypen
met laptop internet verbinding maken en skypen
hallo
iemand ervaring met verbinding maken met internet in zuidwesten van USA
als er wifi is wat moet ik dan gaan doen
ik ben nog onervaren hiermee
graag zou ik ook willen skypen
iemand ervaring?
groeten mai
iemand ervaring met verbinding maken met internet in zuidwesten van USA
als er wifi is wat moet ik dan gaan doen
ik ben nog onervaren hiermee
graag zou ik ook willen skypen
iemand ervaring?
groeten mai
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: met laptop internet verbinding maken en skypen
Welk besturingssysyteem, Windows neem ik aan?
Mijn laptops maken altijd automatisch verbinding, hoef je verder niets voor te doen, maar of dat met Windows ook zo is weet ik niet.
Skype gebruiken gaat prima als je eenmaal verbinding hebt, als je het al gebruikt is er geen enkel verschil met thuis.
Mijn laptops maken altijd automatisch verbinding, hoef je verder niets voor te doen, maar of dat met Windows ook zo is weet ik niet.
Skype gebruiken gaat prima als je eenmaal verbinding hebt, als je het al gebruikt is er geen enkel verschil met thuis.
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Het draadloos internet is bij de meeste plekken daar prima geschikt om te 'skypen'.
Wij hebben vorige maand ook een aantal keer naar een vaste telefoon in Nederland geskyped.
We hadden wel eerst een beltegoed gekocht van €10 en daar is nog bijna €9 van over
De meeste laptops zoeken inderdaad automatisch een beschikbaar signaal. (Dit is meestal het sterkste signaal)
Ook hebben motels vaak een wachtwoord op hun netwerk en dan ligt er doorgaans wel een handleiding waarin staat hoe je verbinding maakt.
Mocht je signaal aan de zwakke kant zijn (als je te ver weg zit) kan kun je het beste wat dichter in de buurt van de lobby gaan zitten (als daar de router staat tenminste). Op die manier heb je de minste kans op storingen.
Succes
Bert
Wij hebben vorige maand ook een aantal keer naar een vaste telefoon in Nederland geskyped.
We hadden wel eerst een beltegoed gekocht van €10 en daar is nog bijna €9 van over

De meeste laptops zoeken inderdaad automatisch een beschikbaar signaal. (Dit is meestal het sterkste signaal)
Ook hebben motels vaak een wachtwoord op hun netwerk en dan ligt er doorgaans wel een handleiding waarin staat hoe je verbinding maakt.
Mocht je signaal aan de zwakke kant zijn (als je te ver weg zit) kan kun je het beste wat dichter in de buurt van de lobby gaan zitten (als daar de router staat tenminste). Op die manier heb je de minste kans op storingen.
Succes
Bert
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Vraag bij het inchecken bij een h(m)otel of je zo het internet op kan met de laptop, of dat je een code nodig hebt.Bertorelli schreef:De meeste laptops zoeken inderdaad automatisch een beschikbaar signaal. (Dit is meestal het sterkste signaal)
Soms kan het zonder, soms met code, die je dan van de receptionist(e) krijgt.
Over het algemeen is het gebruik van het internet gratis, soms zijn er kosten aan verbonden. Zo ver ik mij kan herinneren, na een aantal vakanties met dagelijks laptop-/internetgebruik, hebben wij alleen in Las Vegas, NV voor het internet moeten betalen. (2007 - per 24 uur $ 12,= exclusief tax)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 3663 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr