Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voorgoed verslaafd!

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Voorgoed verslaafd!

Bericht door Coyote »

Veel 'praten' op het forum. :wink:

Hier kun je je ei tenminste kwijt. :lol:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
LeenG
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door LeenG »

of nodig eens een Amerikaan uit!

In SF hadden we een leuke kerel leren kennen, hij was de afgelopen weken op reis in Europa en we hebben hem bij ons thuis uitgenodigd. Jammer genoeg viel dit samen met een familieweekendje dus ik was er niet maar mijn vriend en de amerikaanse vriend hebben zich goed geamuseerd. Hij had een grote interesse in Belgische bieren dus ja... :lol: Ik vond het heel erg jammer dat ik er zelf niet bij kon zijn maar via de verhalen en de foto's heb ik toch een beetje meegenoten.
(en het familieweekend was ook leuk :wink: )
Mark667
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Mark667 »

Ik heb een voordeel wat dat betreft, ik krijg regelmatig Amerikanen bij mij in de winkel. Op die manier ka ik ieder geval me ei kwijt :P
Ik ga nu de uren aftellen !! (nog maar 194 uur en ik zit in het toestel om naar Amerika terug te gaan :D)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer