Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vervoer
Vervoer
Aangezien ik 2 maart naar Orlando vertrek ben ik benieuwd
wat de beste manier is om van het vliegtuig Orlando in te komen?
Ik moet namelijk naar de universiteit.
Als ik naar google earth kijk verwacht ik ongeveer een half uurtje onderweg te zijn.
wat de beste manier is om van het vliegtuig Orlando in te komen?
Ik moet namelijk naar de universiteit.
Als ik naar google earth kijk verwacht ik ongeveer een half uurtje onderweg te zijn.
Kijke hier eens: http://www.orlandoairports.net/goaa/ops/bus_taxi.htm
Ik heb toen in naar UCLA in LA ging een 'shared van' genomen, is vaak veel goedkoper dan een taxi. Dit is zeg maar zoiets als de gedeelde Schiphol taxi.
Ik heb toen in naar UCLA in LA ging een 'shared van' genomen, is vaak veel goedkoper dan een taxi. Dit is zeg maar zoiets als de gedeelde Schiphol taxi.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik heb geen ervaring met Orlando, maar de goedkoopste manier zijn meestal de lokale bussen. Daarmee kom je meestal voor een paar dollar waar je zijn moet. Naar universiteiten zijn altijd wel goede verbindingen. Het is alleen wat meer moeite dan het nemen van een taxi en als je er voor het eerst komt is het misschien handiger om een taxi te nemen, ligt eraan. Via de site van de gemeente of stad kun je vaak de busmaatschappijen vinden en de kaarten van hoe ze rijden, welke lijnen en de tijdschema's. Dus als je die moeite wil doen is het wel aan te raden.
Groetjes,
Anneke
Groetjes,
Anneke
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties