Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
alcohol meenemen?
alcohol meenemen?
Hallo,
ik ben achttien jaar oud en ik ga voor de eerste keer naar Amerika om wat vrienden te bezoeken.
Ik wil graag twee kleine flesjes duvel meenemen samen met een duvel glas als cadeau voor hen,
maar aangezien ik geen 21 ben, ben ik niet zeker of ik dat wel mag ook al is het niet voor mij
en zal het als een cadeau verpakt zijn.
Weet iemand wat raad ?
Alvast bedankt!
ik ben achttien jaar oud en ik ga voor de eerste keer naar Amerika om wat vrienden te bezoeken.
Ik wil graag twee kleine flesjes duvel meenemen samen met een duvel glas als cadeau voor hen,
maar aangezien ik geen 21 ben, ben ik niet zeker of ik dat wel mag ook al is het niet voor mij
en zal het als een cadeau verpakt zijn.
Weet iemand wat raad ?
Alvast bedankt!
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: alcohol meenemen?
Ik zou het er niet op wagen en iets zonder alcohol meenemen
Volgensmij mag je geen alcohol op zak hebben als je <21 jaar oud bent.

The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
dat is wel jammer, want ik heb totaal geen idee voor een ander cadeau :')
toch bedankt!
toch bedankt!
-
- Amerika-expert
Ik zou de Duvel glazen meenemen en ze zelf ter plaatse de Duvel laten kopen. Duvel hebben we hier namelijk wel, maar die mag je pas kopen als je 21 bent.
En wat cadeaus betreft: iets typisch Belgisch is al heel leuk (zelfs als het een geemigreerde Belg is). Ik ben maar een Amsterdammer en weet dat dus niet, maar zijn er geen typische Belgische koekjes vergelijkbaar met de Nederlandse stroopwafels? Of chocola.
En wat cadeaus betreft: iets typisch Belgisch is al heel leuk (zelfs als het een geemigreerde Belg is). Ik ben maar een Amsterdammer en weet dat dus niet, maar zijn er geen typische Belgische koekjes vergelijkbaar met de Nederlandse stroopwafels? Of chocola.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Duvel kun je hier inderdaad tegenwoordig vrijwel overal kopen, de glazen zijn wat moeilijker te vinden dus dat is zeker een leuk idee.
Maar zoals Benno zegt, er zijn volgens mij genoeg andere typisch Belgische dingen die je mee zou kunnen nemen, toch?
Maar zoals Benno zegt, er zijn volgens mij genoeg andere typisch Belgische dingen die je mee zou kunnen nemen, toch?
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Hallo
We zijn deze zomer ook naar de States geweest.
We verbleven bij vrienden van ons en dus hadden we verschillende trappisten meegenomen als kado.
Ook mijn nicht die nog geen 21 is had er in haar koffer zitten.
Geen problemen en vragen gehad (we hadden er eigenlijk ook niet bij stil gestaan).
We zijn deze zomer ook naar de States geweest.
We verbleven bij vrienden van ons en dus hadden we verschillende trappisten meegenomen als kado.
Ook mijn nicht die nog geen 21 is had er in haar koffer zitten.
Geen problemen en vragen gehad (we hadden er eigenlijk ook niet bij stil gestaan).
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
En heb je ook aangegeven dat je die spullen mee had ?
Want als ze jouw koffers zouden checken ,had je een grote boete kunnen krijgen .
En geloof me iemand onder de 21 met alcohol kan je zware problemen geven want ze zijn daar niet zo gesteld dat jongeren aan alcohol kunnen .
Ik zou het niemand aanbevelen want de kans dat je betrapt wordt is er en je zou je reis abrupt kunnen stoppen .
Groetjes,
Want als ze jouw koffers zouden checken ,had je een grote boete kunnen krijgen .
En geloof me iemand onder de 21 met alcohol kan je zware problemen geven want ze zijn daar niet zo gesteld dat jongeren aan alcohol kunnen .
Ik zou het niemand aanbevelen want de kans dat je betrapt wordt is er en je zou je reis abrupt kunnen stoppen .
Groetjes,
ik denk dat ik het toch niet ga riskeren
want ik reis al alleen en denk dat ze me hierdoor misschien sneller gaan viseren ofzo.
in ieder geval neem ik wel de glazen mee.
plus Dento,
ik wou geen chocolade of andere dingen meenemen omdat ze al elke maand zo'n volgestouwd pakket krijgen
weet er trouwens iemand iets over handboeien in de gewone bagage die het ruim ingaat?
er zit een heel verhaal achter en al,
maar ik vroeg me af of ik hierdoor om één of andere bizarre reden met in de problemen kan geraken.
want ik reis al alleen en denk dat ze me hierdoor misschien sneller gaan viseren ofzo.
in ieder geval neem ik wel de glazen mee.
plus Dento,
ik wou geen chocolade of andere dingen meenemen omdat ze al elke maand zo'n volgestouwd pakket krijgen

weet er trouwens iemand iets over handboeien in de gewone bagage die het ruim ingaat?
er zit een heel verhaal achter en al,
maar ik vroeg me af of ik hierdoor om één of andere bizarre reden met in de problemen kan geraken.
wat voor handboeien?
Als er een roze fluffy nepbont omheen zit, denk ik niet dat het een probleem is 

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Ik denk niet dat ze daar over gaan vallen .Wij hebben ooit een boog en pijlen meegebracht en voor de Amerikaanse autoriteit was dat geen enkel probleem zolang die zaken in de bagage zitten en ingescheept worden ,zodat je tijdens je reis er niet meer aan kan .
Nu handboeien ,weten doe ik het niet zeker maar zolang het maar niet in de handbagage zit
Groetjes,
Nu handboeien ,weten doe ik het niet zeker maar zolang het maar niet in de handbagage zit

Groetjes,
- Color01
- Amerika-expert
Clint schreef:wat voor handboeien?Als er een roze fluffy nepbont omheen zit, denk ik niet dat het een probleem is
je hebt ze ook in zwart .

- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Doe mij maar met tijgerprint....

- Figment
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 60
- Contacteer:
Uit eigen ervaring weet ik dat de fluffy handboeien geen probleem zijn! Echter niet in de handbagage stoppen, want dan ben je ze kwijt. (weet ik ook uit ervaring
)

Traveling to the USA since 1981
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
het zijn er zwarte
en ik moet ze meenemen in mijn gewone bagage (dus niet handbagage) als uitdaging van die vrienden waar ik naar toe ga.
maar hey, bedankt voor al de antwoorden!
en ik moet ze meenemen in mijn gewone bagage (dus niet handbagage) als uitdaging van die vrienden waar ik naar toe ga.
maar hey, bedankt voor al de antwoorden!
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat wordt een leuk feestje: alcohol, chocolade en fuzzy handboeien! 

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
haha,
waarschijnlijk toch niet echt
de alcohol was bedoeld voor de ouders, niet voor ons

- Color01
- Amerika-expert
dat zeggen ze allemaaltine schreef:haha,

ja waarschijnlijk,Color01 schreef:dat zeggen ze allemaaltine schreef:haha,
maar ik meen het wel

- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Van chocola wordt een vrouw vrolijk, van alcohol wordt een vrouw ongeremder en voor je het weet zit je deze topic geboeid te lezen.Dento schreef:Dat wordt een leuk feestje: alcohol, chocolade en fuzzy handboeien!

Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 980 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-