Voorheen heb ik hier toch wel een aantal keren leuke tickets geboekt, maar wat er nu allemaal bij kwam aan extra kosten...daar viel onze mond van open
We hadden tickets naar Thailand gezien met Cathay Pacific. Op de site van Cathay zelf waren de tickets all-in 707 per stuk.
Bij WTC 690 dus wij dachten: dan boeken we ze daar wel.
De hele boeking was bijna afgerond en opeens zie ik vlak voor we naar hetlaatste scherm gaan de nieuwe totaal prijs van ons ticket! Dat was 780 euro geworden ipv 690!!!
Opgebouwd uit: 75,50 customer service charge (per persoon!!), 12,50 booking fee. Vervolgens kwam er ook nog 30,56 bij als ik wilde betalen met mijn MAstercard
Ja ik ben natuurlijk wel goed maar niet gek, dus die hele boeking hebben we afgebroken en we zijn direct bij Cathay Pacific op de site gaan boeken.
Waren we voor 1413 euro klaar in totaal, bij het WTC had het ons met alle extra kosten én de kosten om te betalen met Mastercard 1600 euro gekost!!!

Compleet bezopen toch?
Meerder mensen hier de laatstetijd ervaringen mee? En zijn er uberhaupt nog mensen die daar boeken? Want ik kan me zo voorstellen dat je je boeking meteen afbreekt als je hetzelfde ticket ergens anders kunt boeken zonder al die poespas.