Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
iPhone apps
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: iPhone apps
Je kan ook in iTunes (met een gekoppelde iPhone/iPod Touch) de apps indelen in je verschillende vensters, voor een complete herindeling werkt dat sneller denk ik.
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik heb een paar van die podcasts gedownload en nu zegt dat ding dat hij dat bestand niet ondersteunt.
Heb ik weer. Straks nog maar een keer proberen

Heb ik weer. Straks nog maar een keer proberen
- Texas Jack
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Kokopelli
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Ik heb er ook nog één.
iFotoGuide, een digitale reisgids voor de liefhebbers van nationale parken.
Deze applicatie geeft niet alleen informatie over de beste plekjes om te fotograferen maar ook informatie over hotels, restaurants en andere handige weetjes.
Bij elke aanbevolen fotolocatie krijg je tips over te gebruiken objectieven en filters.
Ook krijg je tips op welke plekken je het beste de camera kunt opstellen bij zonsopkomst en zonsondergang.
Het parkaanbod is nog wel erg beperkt, Yosemite en Arches.
De volgende parken schijnen in de maak te zijn:
Canyonlands NP, Grand Canyon, Great Smoky Mountains, Grand Teton, Death Valley en de Everglades.
iFotoGuide
iFotoGuide, een digitale reisgids voor de liefhebbers van nationale parken.
Deze applicatie geeft niet alleen informatie over de beste plekjes om te fotograferen maar ook informatie over hotels, restaurants en andere handige weetjes.
Bij elke aanbevolen fotolocatie krijg je tips over te gebruiken objectieven en filters.
Ook krijg je tips op welke plekken je het beste de camera kunt opstellen bij zonsopkomst en zonsondergang.
Het parkaanbod is nog wel erg beperkt, Yosemite en Arches.
De volgende parken schijnen in de maak te zijn:
Canyonlands NP, Grand Canyon, Great Smoky Mountains, Grand Teton, Death Valley en de Everglades.
iFotoGuide
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gaaf zeg!
We gaan volgend jaar pas weer naar USA, maar ik onthoud hem zeker!
Ik zie zo gauw niet of hij al was genoemd of niet.
WiFi finder. Gratis app waarmee je in buitenland toch ff lekker kunt surfen oid met je mobiel!
Oh ja, vergeet de currency exchange app niet! Hartstikke handig om te zien wat je euro/dollar waard is.
We gaan volgend jaar pas weer naar USA, maar ik onthoud hem zeker!
Ik zie zo gauw niet of hij al was genoemd of niet.
WiFi finder. Gratis app waarmee je in buitenland toch ff lekker kunt surfen oid met je mobiel!
Oh ja, vergeet de currency exchange app niet! Hartstikke handig om te zien wat je euro/dollar waard is.
AutoStitch;
je maakt meerdere foto's met je Camera.....en deze App maakt er een super mooie panorama foto van!
Ik heb hem sinds eergisteren en al beetje mee gespeeld en werkelijk waar prachtige panorma foto's!!!
In de App zeer goede handleiding aanwezig
heerlijk, elke dag vind ik er bijna wel weer 1... dat je denkt; "Wow, bestaat deze ook al voor de Iphone/Ipod Touch!?" haha
je maakt meerdere foto's met je Camera.....en deze App maakt er een super mooie panorama foto van!
Ik heb hem sinds eergisteren en al beetje mee gespeeld en werkelijk waar prachtige panorma foto's!!!
In de App zeer goede handleiding aanwezig
heerlijk, elke dag vind ik er bijna wel weer 1... dat je denkt; "Wow, bestaat deze ook al voor de Iphone/Ipod Touch!?" haha
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nieuwe en mooi app, ScenicMapGC, Grand Canyon en omgeving (ruime omgeving) in een grote map met veel detail, gratis app, betaalversies voor west, centraal en oost-amerika ook verkrijgbaar.
PeteZ
is zeker een hele mooie handige App. Maar als ik de info las, is deze geloof ik niet offline te gebruiken. Klopt dat?
Kost anders aardig wat roamingkosten, denk ik
is zeker een hele mooie handige App. Maar als ik de info las, is deze geloof ik niet offline te gebruiken. Klopt dat?
Kost anders aardig wat roamingkosten, denk ik
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als ik de info lees in de appstore, is de kaart juist volledig op je telefoon geplaatst, en dus zonder internet te gebruiken.
mooi!!!!! now downloading.....

- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Zat net te kijken om iPod touch voor mijn hubbie te kopen voor zijn verjaardag.. nou dat is wel leuk wat ik hier lees. Ik heb een iMac maar das wel wat anders dan een lopend 'Mac geval'.
Dit ga ik ff volgen. En zal in lopo van komende 3 maanden wellicht wat suffe vragen opgooien.
Als je podcasts van ARches wilt luisteren bekijken of restaurants (in ons geval campings) zoeken, moet je dan wifi open hebben staan?
Ik ben nog een totale nitwit op dit gebied. Dus vergeef mijn suffe vraag.
Edit:
Ik kwam op de Apple website (iTunes( het volgende tegen)
http://itunes.apple.com/us/genre/mobile ... d6003?mt=8
er zijn allerlei App soorten te vinden.
Dit ga ik ff volgen. En zal in lopo van komende 3 maanden wellicht wat suffe vragen opgooien.
Als je podcasts van ARches wilt luisteren bekijken of restaurants (in ons geval campings) zoeken, moet je dan wifi open hebben staan?
Ik ben nog een totale nitwit op dit gebied. Dus vergeef mijn suffe vraag.
Edit:
Ik kwam op de Apple website (iTunes( het volgende tegen)
http://itunes.apple.com/us/genre/mobile ... d6003?mt=8
er zijn allerlei App soorten te vinden.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Podcasts kan je naar je iPhone of Touch downloaden, thuis bijvoorbeeld, en dan ter plekke afspelen.
Natuurlijk kan je ze ook via wifi in je hotel binnenhalen, via 3G zou ik niet doen, data downloaden is duur in het buitenland.
Natuurlijk kan je ze ook via wifi in je hotel binnenhalen, via 3G zou ik niet doen, data downloaden is duur in het buitenland.
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Isis, eens een Iphone (pod) en je wilt niet meer anders............je raakt verslaafd.
Je bent gewaarschuwd!
Bedankt voor je link, die kende ik nog niet, dus ga meteen ff neuzen!!
Je bent gewaarschuwd!

- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mediamarkt deze week tot 2 mei 2010 aanbieding ... normale iPOd touch 32 Gb bij Apple store €279 en 64 GB €379. Bij MM nu resp €229 en €299.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dankje ik ben al verslaafd aan mijn iMac die iPod zal ook wel lukken. Hij is alleen voor manlief....dimple schreef:Isis, eens een Iphone (pod) en je wilt niet meer anders............je raakt verslaafd.
Je bent gewaarschuwd!![]()
Wifi Finder.. er zijn er drie gratis.. één van 2009 die lata ik ff buiten beschouwing; één van 2 april 2010 en één van 10 april... welke is de beste of kun je beter allebei downloaden?
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik kijk meestal even naar de reviews of ervaringen die erbij worden geschreven.
En ik heb Appsniper, die geeft op elk gewenst moment de meest HOT apps of degene die in de aanbieding zijn en zo. Erg leuk!
Ik zal straks mijn mobiel er ff bijpakken en kijken of er nog meer leuke dingen tussen staan
En ik heb Appsniper, die geeft op elk gewenst moment de meest HOT apps of degene die in de aanbieding zijn en zo. Erg leuk!
Ik zal straks mijn mobiel er ff bijpakken en kijken of er nog meer leuke dingen tussen staan

- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je binnenkort nog in de US komt zou je kunnen overwegen hem daar te kopen. Bij BestBuy kost de 64GB uitvoering $359 ( = €272). De Apple garantie is wereldwijd zeggen ze. Online zijn ze nog goedkoper te krijgen, al heb ik het nergens lager gezien dan $319 (Buy.com).Isis schreef:Mediamarkt deze week tot 2 mei 2010 aanbieding ... normale iPOd touch 32 Gb bij Apple store €279 en 64 GB €379. Bij MM nu resp €229 en €299.
Deze kan ik niet vinden. Misschien alleen in de US app store? Heb die kaart ook, dus ben wel benieuwd.meghaly schreef:NewyorkCity pass ( handig als je de pass hebt, kun je zo kijken waar de attracties zijn en met alle info)
Ik heb zelf ook Free Boston en Free NYC, met de gratis attracties die de steden rijk zijn. Ook yelp is geweldig voor het zoeken van goede ontbijttentjes in de buurt.
Weet iemand misschien nog een applicatie met info en plattegronden van de musea in Washington DC (offline beschikbaar natuurlijk)? Merci!

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Had deze al apart gepost maar past ook prima hier: het navigatiepakket Destinator 9 is gratis te downloaden in de appstore. Je kunt het 30 dagen lang gratis gebruiken, lang genoeg voor de meeste amerika-gangers denk ik. Destinator 9 is een prima navigatiepakket met vele mogelijkheden. Bericht op iphoneclub.nl: http://www.iphoneclub.nl/71349/destinat ... or-iphone/
Ik zag dit bericht staan op de iphoneclub site:
Het valt me (negatief) op dat er geen adresboek in zit. Om adressen te vinden hen je altijd Internet nodig. Dat maakt het een minder goede oplossing ivm hoge data kosten in het buitenland.
Klopt dit? Is dat bij alle navigatie zo? Lijkt me idd erg onhandig voor in USA, wil graag zonder gebruik van internet een adres kunnen vinden.
Het valt me (negatief) op dat er geen adresboek in zit. Om adressen te vinden hen je altijd Internet nodig. Dat maakt het een minder goede oplossing ivm hoge data kosten in het buitenland.
Klopt dit? Is dat bij alle navigatie zo? Lijkt me idd erg onhandig voor in USA, wil graag zonder gebruik van internet een adres kunnen vinden.
- TerlinguaCreek
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
De volwaardige navigatie apps (TomTom, Navigon, etc.) hebben dit allemaal wel. Daar ben je dus geen internetverbinding voor nodig!
2009: New York + Coast-to-Coast (Miami - Los Angeles)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht