Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke fastfood raad jij aan?
Re: Welke fastfood raad jij aan?
In Florida heb je Nature's Table en Crispers, waar je heerlijke, redelijke gezonde sandwiches kan bestellen.
Bij deze restaurants kan je 1/2 + 1/2 bestellen, dwz een soep of salade met een halve sandwich, ook bij Panera kan dat, die hebben een heerlijke franse uiensoep.
Bij deze restaurants kan je 1/2 + 1/2 bestellen, dwz een soep of salade met een halve sandwich, ook bij Panera kan dat, die hebben een heerlijke franse uiensoep.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Nog een paar, die eens wat anders zijn, die ik hier nog niet langs heb zien komen (behalve Noodles & Company, kennen andere NederAmerikanen die keten, nummer 4 op de lijst van gezondste "fast food" volgens Health Magazine?). Nummer een daar was ik nog vergeten: Panera Bread, heerlijk! Maar wat ik hier niet langs zag komen is bijvoorbeeld Chipotle. Langs de interstates vind je natuurlijk voornamelijk de hamburger drive thrus en vaak ook Subway, maar fast food is niet alleen de bekende ketens. Bagelrestaurants zijn ook altijd lekker (vooral zalm met cream cheese, mmmmm!) en Dunkin Donuts heeft ook lekkere sandwiches. Wat een leuk draadje, trouwens! En, al zijn het prima restaurants, Applebee's, Ruby Tuesday's en Red Robin zijn geen fast food.
Edit: Annewiep, ik zie, dat jij Panera ook net noemt. Die soep met een halve sandwich is echt heerlijk (vooral de champignonsoep!). Ook Corner Bakery heeft die keuze.
Edit: Annewiep, ik zie, dat jij Panera ook net noemt. Die soep met een halve sandwich is echt heerlijk (vooral de champignonsoep!). Ook Corner Bakery heeft die keuze.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hmmm inderdaad, ja, Chipotle is ook erg goed en erg lekker.Petra/VS schreef:Maar wat ik hier niet langs zag komen is bijvoorbeeld Chipotle.
En ook die was ik vergeten... heerlijke bagels met een lekkere schmear bij Einstein Bros Bagels...Petra/VS schreef:Bagelrestaurants zijn ook altijd lekker
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerika-expert
Heb onlangs een special bij Oprah gezien met de oprichter van Chipotle.
Erg leuk om te zien. Ben er eerlijk gezegd zelf nog nooit wezen eten....
http://www.oprah.com/oprahshow/The-Trut ... l-Pollan/8
Erg leuk om te zien. Ben er eerlijk gezegd zelf nog nooit wezen eten....
http://www.oprah.com/oprahshow/The-Trut ... l-Pollan/8
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
wordt er wel gelezen wat er in het topic voor jullie gepost is neergezet?.
Natuurlijk is er niks mis met panera bread 3 keer noemen etc etc maar het valt nogal in herhalingen
Natuurlijk is er niks mis met panera bread 3 keer noemen etc etc maar het valt nogal in herhalingen

Laatst gewijzigd door ned in MO op 19 apr 2010, 03:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Haha Mark, daarom gaf ik aan "ook bij Panera kan dat", dat had jij nl niet genoemd in je post, mijn favourite menu, soep met een halve sandwich.
Ik vind Panera trouwens niet echt "fast food", net zo als de andere restaurants die ik op noemde, meer plekken waar je heerlijk kan lunchen.
Ik vind Panera trouwens niet echt "fast food", net zo als de andere restaurants die ik op noemde, meer plekken waar je heerlijk kan lunchen.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tsja, wat is fast food?
Een eetgelegenheid waar je een drive thru window hebt?
Subway heeft er een, maar ik heb hier ook chinese restaurants waar een drive thru bij zit
Een eetgelegenheid waar je een drive thru window hebt?
Subway heeft er een, maar ik heb hier ook chinese restaurants waar een drive thru bij zit
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Staceybeesie schreef:Oprah

Sorry, moest ik even kwijt...

En weer terug on topic...

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
2nd that!Coyote schreef:Ik mis hier mijn favoriete fastfoodrestaurant: In-N-Out Burger.
Nergens zulke lekkere frietjes en burgers gehad.![]()
Roland
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wauw wat een reacties...
Ik moet eens even rustig lezen welke uithangborden ik in de gaten ga houden. Dan kunnen we er een paar testen.
Voor mij is Fastfood dat je snel aan het eten kan, maar volgens mij is dat bij gewone restaurants in USA ook al zo.
Fastfood: snel aan het eten, geen bediening aan tafel (behalve nabezorging), maar 'lopend' buffet hoort dan ook bij FF (en dat is toch wat anders), met mogelijk drive through ..
Maar met een camper wordt dat een beetje lastig
.

Ik moet eens even rustig lezen welke uithangborden ik in de gaten ga houden. Dan kunnen we er een paar testen.
Voor mij is Fastfood dat je snel aan het eten kan, maar volgens mij is dat bij gewone restaurants in USA ook al zo.
Fastfood: snel aan het eten, geen bediening aan tafel (behalve nabezorging), maar 'lopend' buffet hoort dan ook bij FF (en dat is toch wat anders), met mogelijk drive through ..
Maar met een camper wordt dat een beetje lastig

Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Echt lang wachten hoef je in geen enkel restaurant in de USA.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Misschien is dat een redelijke definitie?Fast food (also known as Quick Service Restaurant or QSR within the industry itself) is the term given to food that can be prepared and served very quickly. While any meal with low preparation time can be considered to be fast food, typically the term refers to food sold in a restaurant or store with preheated or precooked ingredients, and served to the customer in a packaged form for take-out/take-away. The term "fast food" was recognized in a dictionary by Merriam–Webster in 1951.[1] l,b.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fast_food
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zijn dat ketens door de hele USA of alleen in een bepaalde streek?Bramster schreef:Niet helemaal fast food, maar wel fantastisch. Mede ook door de inrichting van her restaurant en de winkel.
Cracker Barrel
ook ben ik gek op lokale family restaurants, omdat die vaak net even anders zijn.
En hou er van voor speciale aanbiedingen te gaan Zo was er laatst een gratis starter voor iedereen die bij Applebees tijden de lunch aan de bar eet.
Applebees
Wij gaan door het Zuidwesten trekken, als die aswolk voor augustus verdwijnt.
Overigens deden wij 18 jaar geleden heel melig bij elke fastfood (dat waren er niet zoveel vanwege ons beperkte budget) een testje, hoe was het eten... en dan namen we dat op op video... heel melig. En als we dan weer onderweg aan het filmen waren tijdens het rijden en ene van ons liet een boer riepen we altijd: "Van Mc D ga je boeren!". En dat voor twee afgestudeerde twintigers....

Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
ik zie nergens sizzler voorbij komen? Maar die hoort hier mss niet thuis?
Subway is ook altijd lekker
Eigenlijk probeer ik Fastfood net zoveel mogelijk te vermijden
Maar ja? Wat is fastfood he?
Als je bv in het Hard Rock Cafe een burger gaat eten, is dit dan fastfood?
Het is zo lang als het breed is?
wij houden van Bubba Gump
( maar die vind je niet overal )
Subway is ook altijd lekker

Eigenlijk probeer ik Fastfood net zoveel mogelijk te vermijden

Maar ja? Wat is fastfood he?
Als je bv in het Hard Rock Cafe een burger gaat eten, is dit dan fastfood?
Het is zo lang als het breed is?

wij houden van Bubba Gump

2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Bekijk de Websites eens voor de ketens..Isis schreef:Zijn dat ketens door de hele USA of alleen in een bepaalde streek?
Wij gaan door het Zuidwesten trekken, als die aswolk voor augustus verdwijnt.
http://hosted.where2getit.com/crackerbarrel/
http://locator.applebees.com/
Dit geldt voor alle ketens die genoemd worden..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Jongens, Jongens, ik had 'm hierboven al genoemd!! Mark heeft dus inderdaad gelijk1250 schreef:2nd that!Coyote schreef:Ik mis hier mijn favoriete fastfoodrestaurant: In-N-Out Burger.
Roland

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
En de Choclate Shakes. (L) Absoluut mijn favoriet!Coyote schreef:Ik mis hier mijn favoriete fastfoodrestaurant: In-N-Out Burger.
Roland
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dan heb jij het niet getroffen bij de In-N-Out Burger.RiverCola schreef:We hebben ook een keer bij Inn 'n Out gegeten omdat iedereen beweert dat het zo gezond (= relatief natuurlijk) en lekker is, maar daar was ik het dus niet mee eens. Behoorlijk vet en helemaal niet bijzonder.

Roland
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien moet je zelf even lezen wat de TO schreef?ned in MO schreef:wordt er wel gelezen wat er in het topic voor jullie gepost is neergezet?.
Als er maar één persoon zijn mening geeft is dat niet echt een maatstaf om te bepalen of een restaurant populair en aan te raden is toch?Het leek me leuk om een indruk te krijgen van meningen over Fastfood waar bijna iedereen wel een keer komt.
je ziet het al met In-Out burger. Als alleen River Cola haar mening had gegeven heb je een heel ander idee van het restaurant dan als alleen Roland zijn mening had gegeven.
Marjon
- RiverCola
- Amerika-expert
Anders is het natuurlijk als iemand schrijft; 'deze is nog niet genoemd' maar dat wel gebeurd is. Dan is er niet goed gelezen.
Verschillende meningen is natuurlijk goed!
Ik was overigens bij de Inn 'n Out in San Francisco (nabij Fishermann's Wharf). Die frietjes zagen er wel 'echt' uit (dus geen aardappelpuree achtige rotzooi en dan gefrituurd) maar ik vond ze niet bijzonder smaakvol. De burger was erg vet. Hij zat in zo'n papiertje en dat was echt doordrenkt met vet. Ik vind de Mac lekkerder maar er gaat natuurlijk niets boven een authentiek broodje hamburger van een restaurant waar ze echt met liefde en aandacht een hamburger bakken, er verse sla en uien op doen en zelf een broodje toasten!!

Verschillende meningen is natuurlijk goed!
Ik was overigens bij de Inn 'n Out in San Francisco (nabij Fishermann's Wharf). Die frietjes zagen er wel 'echt' uit (dus geen aardappelpuree achtige rotzooi en dan gefrituurd) maar ik vond ze niet bijzonder smaakvol. De burger was erg vet. Hij zat in zo'n papiertje en dat was echt doordrenkt met vet. Ik vind de Mac lekkerder maar er gaat natuurlijk niets boven een authentiek broodje hamburger van een restaurant waar ze echt met liefde en aandacht een hamburger bakken, er verse sla en uien op doen en zelf een broodje toasten!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1420 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 16 Reacties