Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Airline Prijsvechters in USA

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Speakingtongues
Amerikakenner

Airline Prijsvechters in USA

Bericht door Speakingtongues »

Ook in Noord Amerikakrijg je steeds meer prijsvechters tussen de vliegtuigmaatschappijen (Airlines) net als hier bijvoorbeeld Ryan Air, Transavia en dergelijke.
Dus het wordt steeds interessanter om naar een goedkope bestemming in de USA of Canada een retourtje te boeken en vandaar zelf een retour te boeken naar een andere stad met zo'n prijsvechter via Internet. Je kunt de tickets dan thuis al printen of je krijgt alleen een reserveringsnummer toegewezen waarmee je daar snel kan inchecken.
Een voorbeeld van die prijsvechters is: Spirit Airlines, waarmee wij onze Trip naar New York boekten vorig jaar, vanuit Fort Lauderdale.
Ik had toen bijvoorbeeld met mijn miles van KLM / Air France een reis geboekt heen naar Fort Lauderdale via Memphis en terug vanaf New York naar Amsterdam.
Ik kon toen geen stoel terugvinden vanaf Fort Lauderdale en toen besloten we maar om vanaf New York terug te vliegen en een enkeltje te boeken met Spirit naar New York. Toen zijn we ook nog een paar dagen in New York gebleven, wat we anders misschien nog steeds niet gezien hadden ?
Anderen prijsvechters zijn:
Frontier Airlines
Westjet
Sun Country Airlines

Jet Blue
Allegiant Air
Aloha Airlines, van en naar Hawai.
ATA oftewel American Trans Air

En als je verder zoekt zijn er nog wel meerdere Airlines te vinden. Een goede tip is om bijvoorbeeld eerst eens te kijken waar naar toe het goedkoopst is om naar toe te vliegen. Dan in die stad kijken welke Airlines daar allemaal op een bepaald vliegveld vliegen en vervolgens checken waar naar toe je kunt met die goedkopere airlines. Zo kun je bijvoorbeeld binnen Amerika verschillende binnenlandse vluchten maken tijdens je vakantie voor redelijke prijzen als je op tijd boekt.
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Flying_Circus
Amerika-ontdekker

Bericht door Flying_Circus »

Je vergeet de grootste en bekendste: Southwest Airlines. http://www.southwest.com
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

En de twee na grootste Airtran.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

In de (mid)west heb je ook nog Mesa Airlines
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

speakingtongues:
Hoe ver ligt Fort Lauderdale precies van Miami

ik wil deze zomer een rondreis van miami naar NYC gaan doen maar als ik bij die prijsvechters kijk, staat miami er nooit bij als bestemming.
Ik wil namelijk vanaf NY dan terugvliegen naar Miami en dan vanaf daar op mijn retourtje weer naar Nederland

Fort Lauderdale komt er wel in voor, maar als je daar weer 2 uur voor moet rijden of zo schiet het allemaal niet op natuurlijk
Erika
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Erika »

ga uit van ruim 30 mijl.
ik weet niet exact de afstand maar ongeveer in die richting,afhankelik waar je moet wezen.
groetjes erika
hroolvink
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 30

Bericht door hroolvink »

Iris,

Fort Lauderdale ligt inderdaad op een kleine 30 mijl van Miami Beach. FLL is een groot en modern internationaal vliegveld. Martinair heeft jarenlang op dit vliegveld gevlogen.
Voor wat betreft de prijsvechters kun je met Song van FLL naar b.v. JFK vliegen voor ca $90 enkele reis . Song is volgens mij een onderdeel van Delta.
Vanaf Miami kun je voor dezelfde tarieven naar JFK vliegen met Delta en United. De prijzen zijn natuurlijk wel afhankelijk van seizoen.
Website song: http://www.flysong.com

Succes
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer