Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
ESTA print
ESTA print
Moet men nu wel of niet de ESTA print tonen bij incheck?
Volgens de ESTA site is het niet nodig om het uit te printen na toestemming.
Nu verneem ik dat er soms wel om wordt gevraagd bij de incheck op Schiphol.
Zelf heb ik niets uitgeprint en/of nummers genoteerd daar er toestemming is verleend en ik geen wijzigingen meer heb door te voeren.
Van degene die inmiddels terug zijn...wat waren jullie ervaringen mbt bovenstaande?
gr,kendor
Volgens de ESTA site is het niet nodig om het uit te printen na toestemming.
Nu verneem ik dat er soms wel om wordt gevraagd bij de incheck op Schiphol.
Zelf heb ik niets uitgeprint en/of nummers genoteerd daar er toestemming is verleend en ik geen wijzigingen meer heb door te voeren.
Van degene die inmiddels terug zijn...wat waren jullie ervaringen mbt bovenstaande?
gr,kendor
Re: ESTA print
Hoewel ik van Dusseldorf ben vertrokken naar Los Angeles is er niet om een Esta print gevraagd. Ik begreep dat, eenmaal ingevoerd, er vanuit de centrale database kan worden gecontroleerd of er een goedgekeurde Esta aanwezig is. Zorg er wel voor dat de gegevens exact overeenstemmen met de paspoortgegevens. Zie verder het topic op dit forum.
Succes
Klaas
Succes
Klaas
Klaas
Bedankt voor de snelle reactie. Wat je beschrijft heb ik ook zo begrepen.
Daar ik net in een verslag las dat er bij de incheck om ESTA print werd gevraagd (Martinair) rees er twijfel bij mij....of ik eea wel goed heb begrepen.
Bedankt voor de snelle reactie. Wat je beschrijft heb ik ook zo begrepen.
Daar ik net in een verslag las dat er bij de incheck om ESTA print werd gevraagd (Martinair) rees er twijfel bij mij....of ik eea wel goed heb begrepen.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Je zou hem niet nodig moeten hebben maar ik heb begrepen dat er wel eens om gevraagd wordt dus print dat ding altijd braaf uit. Kleine moeite en het geeft mij een fijn gevoel.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik print hem ook altijd braaf uit en heb hem nog nooit hoeven laten zien.
-
- Amerikafan
Ik heb hem voor de zekerheid ook maar geprint.
Heb toch al een heel pak papier bij me aan hotel reserveringsbevestigingen, e-tickets, etc. Dan kan dit er ook nog wel bij!
Heb toch al een heel pak papier bij me aan hotel reserveringsbevestigingen, e-tickets, etc. Dan kan dit er ook nog wel bij!

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ook die heb je niet nodig. Maar het geeft wel een hoop rust als je het bij je hebt 
Wij hebben ook altijd een mapje met alle boekingen erin..

Wij hebben ook altijd een mapje met alle boekingen erin..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ik ben van het principe: beter mee verlegen als om verlegen... dus ik sjouw me een hernia aan printjes 

-
- Amerikafan
Haha, wat een grappige uitdrukking! 

- WillemenIrma
- Amerika-ontdekker
Ik was in april in USA. Mijn paspoort kon niet gescand worden, noch op Schiphol als op de luchthaven van San Francisco. Waarschijnlijk was bij het handmatig intikken van mijn paspoortgegevens op Schiphol mis gegaan. (Tijdens de aswolk-affaire!)
In San Fransisco vroeg men ons onze print van ESTA-confirmation te laten zien en kon ik alsnog het land binnen gaan. (Wel met herhaalde irisfotografie en vingerafdrukken!!!!)
Het kan dus geen kwaad om een print van ESTA mee te nemen!
In San Fransisco vroeg men ons onze print van ESTA-confirmation te laten zien en kon ik alsnog het land binnen gaan. (Wel met herhaalde irisfotografie en vingerafdrukken!!!!)
Het kan dus geen kwaad om een print van ESTA mee te nemen!
Irisfotografie in de USA, gewoon bij de normale balies van immigration ? Ik wist niet dat ze dat daar ook deden, of maak je deel uit van een proef project ?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Iris fotografie heb ik ook nog niet meegemaakt.
Goed om te lezen dat mijn printjes toch functioneel zouden kunnen zijn
Goed om te lezen dat mijn printjes toch functioneel zouden kunnen zijn

Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
ik ga 18 augustus naar amerika en heb mijn esta ingevuld.
ik had hem nog nog niet uitgeprint.
kan ik dat nog steeds doen?
vind het allemaal een beetje verwarrend
ik had hem nog nog niet uitgeprint.
kan ik dat nog steeds doen?
vind het allemaal een beetje verwarrend

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt je ESTA opvragen met dat nummer wat je moet onthouden en dan kun je hem gewoon printen.
oke bedankt pffffff komt alles toch nog goed.
dit is mijn eerste keer naar amerika en heb er echt zin in.
dit is mijn eerste keer naar amerika en heb er echt zin in.

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zonder print was het vast ook goed gekomen.
Geniet van je reis!!
Geniet van je reis!!
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Heb ik ook al 2 keer meegemaakt hoor. Ik dacht dat het normaal was :pBramster schreef:Irisfotografie in de USA, gewoon bij de normale balies van immigration ? Ik wist niet dat ze dat daar ook deden, of maak je deel uit van een proef project ?
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Welk vliegveld was dat ? Moet je naar een speciale balie of had elke balie een speciaal irisforografie-thingy ?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Misschien wordt de altijd al gemaakte digitale foto verward met een irisfoto.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht