Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

huurwagen/koffers

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
slivo
Amerikafan

huurwagen/koffers

Bericht door slivo »

Hallo,

Wij vliegen morgen naar Denver en ik ben vandaag druk om de koffers te pakken. We zijn met z'n 4en en hebben 2 grote koffers mee en 2 kleine. De kleine zijn wel groter dan de koffers die je met je handbagage mee mag nemen. Nu begin ik te twijfelen of ze wel in de huur auto passen. We hebben een midsize SUV gehuurd bij Alamo via USA reisen.de. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik kan het ook in 3 koffers doen maar dan past het er aan het eind van de vakantie er niet meer in.

Groetjes Mirjam
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Re: huurwagen/koffers

Bericht door Harry »

Dat zal redelijk krap kunnen worden, je kunt het beste bij het ophalen gewoon kijken of het past, zo niet dan kun je proberen een upgrade te regelen ter plaatse, veel meer dan dit kun je nu toch niet meer regelen.
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Heb je geen grote weekend tas die je mee kunt nemen? Die zijn net wat flexibeler en dat propt wat makkelijker. Of het past is afhankelijk van de auto die je krijgt in een SUV kun je ze vaak rechtop zetten en dan kun je wel heel veel kwijt.
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Dit was onze kofferruimte in een Toyota RAV4.

Afbeelding
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

O, wat netjes! Was dit aan het begin van de vakantie? :lol:
Bij ons is alles altijd volgepropt en er slingert altijd ontzettend veel losse rommel rond!

Marianne
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Bij ons ligt dat meestal tussen de stoelen en op de achterbank :) Achterin hebben we meestal alleen de koffers..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
breaker9240
Amerikakenner

Bericht door breaker9240 »

Harry schreef:Dat zal redelijk krap kunnen worden, je kunt het beste bij het ophalen gewoon kijken of het past, zo niet dan kun je proberen een upgrade te regelen ter plaatse, veel meer dan dit kun je nu toch niet meer regelen.

Ik denk uit de vele fotos die ik hier al gezien heb dat dit toch wel moet lukken hoor :).
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Nou als ik die foto van die Rav4 zie dan staan er 2 koffers en dan kan er misschien nog een kleintje naast en dan is het wel vol, dan kun je er nog wel spullen bovenop leggen maar dan is het niet echt veilig meer, dat vliegt absoluut naar voren bij een aanrijding.
Voor 2 of 3 personen lijkt mij een mid size SUV prima, maar voor 4 personen inclusief bagage wordt het toch wel krap hoor, je kunt met kleine kinderen natuurlijk op de achterbank nog wat spullen kwijt, maar als daar 2 volwassenen zitten lijkt me dat ook niet echt comfortabel, voor een klein stukje is het allemaal wel te doen, maar bij de vaak 3 of 4 duizend kilometer die er al snel gereden wordt bij een rondreis lijkt het me toch wel fijn om comfortabel te kunnen zitten en niet bij elkaar op schoot.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Bij mijn auto hebben ze een slimme oplossing bedacht. Het afdek zeil in de eerste foto heeft een hard gedeelte.
Als je dan je zeil op rolt kun je het harde gedeelte omhoogklappen met een kijkgaatje zodat je daar in je achteruitkijkspiegel nog wat door kan zien (zie tweede foto) De bagage kan niet naar voren komen omdat de hoofdsteunen dit tegenhouden

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door ned in MO op 29 jul 2010, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
deliboy
Amerika-ontdekker

Bericht door deliboy »

jee wat is je kofferbak toch opgeruimd :lol:
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Om eerlijk te zijn is dit opgeruimd. Ik ben net terug van vakantie in ned en de koffers moesten erin passen :lol:
eric44051
Amerikakenner

Bericht door eric44051 »

Je bent net weg dus je leest het waarschijnlijk niet meer.
Wij mochten bij aankomst in Denver op vijf juli
kiezen welke suv we mee wilden nemen.
Gereserveerd voor midsize en mochten uit alles kiezen.
Gekozen voor de hyundai en daar paste met gemak drie grote koffers in
en allerlei tasjes en flesjes die er vanzelf bijkwamen.
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

idem bij ons in LAX, en wij kozen uiteindelijk een dodge journey.
Deze had 2 achterbanken, wij deden de tweede plat, en hadden echt een gigantische koffer.
Onze twee hele grote valiezen+ kleine rugzak trolley konden hier plat (helemaal plat) in, en dan was er ook nog plaats voor de koelbox, en alles zat ruim.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer