Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kinderen en paspoort (handtekening)

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Anita

Kinderen en paspoort (handtekening)

Bericht door Anita »

Wij vertrekken op 13 oktober naar het Zuidwesten van Amerika :dance: en voor die tijd moeten we nog een paspoort regelen voor ons dochtertje van 4 jaar.
Misschien een rare vraag, maar: hoe gaat dat met de handtekening in het paspoort? Mijn dochtertje kan nog niet schrijven, laat staan een handtekening zetten! :stupid: En als een van ons een handtekening zet, is dat dan voldoende voor de Amerikanen?

Ik ben benieuwd... :dunno:

Anita
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Hoi Anita,

Wij hebben pas geleden een paspoort gehaald voor ons zoontje van 2. Het is precies dezelfde versie als die van ons; alleen staat er bij handtekening geprint: "unable to sign" in het nederlands/frans/engels.

Groetjes,

Monique
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Zelfs Amerikanen kunnen vaak ook aan de kinderen zelf én aan de pasfoto wel zien dat het kind geen handtekening kan zetten........... denk ik :whistling:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer