Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
GSM-prepaid werkt in USA?
GSM-prepaid werkt in USA?
Ik vraag me af of je met een Nederlandse Prepaid GSM overal kunt bellen in de VS (het is me al bekend dat je een triband-toestel moet hebben).
Wie weet hier wat meer vanaf? Bedankt alvast.
"There is nothing more powerful than an idea whose time has come." -Victor Hugo
Re: GSM-prepaid werkt in USA?
Het zou moeten werken, je moet even kijken op de website van je provider! Daar staan de maatschappijen en kosten op.Jeffrey schreef:Ik vraag me af of je met een Nederlandse Prepaid GSM overal kunt bellen in de VS (het is me al bekend dat je een triband-toestel moet hebben).
Let wel op dat het met een pre-paid erg prijzig kan worden, maar voor zo af en toe valt het wel mee, als je maar niet de hele dag door met NL gaat zitten bellen zoals iedereen daar doet voor een "poep en een scheet"

Ik heb altijd met telfort mijn Ericsson T68 gebruikt in de VS en dat ging altijd goed!
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Re: GSM-prepaid werkt in USA?
Het ligt eraan welk netwerk je hebt en waar je bent. Ik heb KPN prepaid en in New York had ik geen netwerk maar nu ik hier in Hillsdale, New Jersey zit, net onder New York heb ik wel een netwerk.Jeffrey schreef:Ik vraag me af of je met een Nederlandse Prepaid GSM overal kunt bellen in de VS (het is me al bekend dat je een triband-toestel moet hebben).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 689 Weergaves
-
Laatste bericht door Retrx
-
- 14 Reacties