Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Online routeplanner
Online routeplanner
Hallo,
Welke online routeplanner kan je het beste gebruiken om je route in elkaar te steken? Bij mijn vorige trip naar de USA gebruikte ik die van Rand McNally, maar nu kan je daar precies je routes niet meer opslaan.
Welke online routeplanner kan je het beste gebruiken om je route in elkaar te steken? Bij mijn vorige trip naar de USA gebruikte ik die van Rand McNally, maar nu kan je daar precies je routes niet meer opslaan.
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Online routeplanner
Google Maps?
Ik vind die erg handg, maar weet niet of het ''profesioneel'' genoeg is?
Derk

Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Google maps vind ik erg prettig vooral omdat je eigen kaarten kunt maken en de boel kunt opslaan.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik vind google maps ook wel fijn, hoewel het aantal punten dat je kunt invoegen nog wel beperkt is. Een andere optie is Mapquest, maar daar zit je met dezelfde beperking.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Als je lid bent van de anwb, dan kan via de anwb-site doorklikken naar de site van de AAA. Je kan hier online je route's samenstellen en opslaan.
Deze site gebruiken wij altijd voor het samenstellen van onze route's, wij vinden hem makkelijk in gebruik.
Succes.
Deze site gebruiken wij altijd voor het samenstellen van onze route's, wij vinden hem makkelijk in gebruik.
Succes.
Bedankt voor alle reacties. Ik vermoed dus dat je met Rand McNally je routes inderdaad niet meer kan opslaan? Ik ben lid van Touring (Belgische variant van ANWB), maar het lukt mij precies niet om dan via de AAA-site een route aan te maken.
- gera_r
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Waarom lukt het je niet om een route te plannen bij AAA (Trip Tik)? Heb je jezelf wel aangemeld?
Ik gebruik ook deze routeplanner en vind het ideaal. Het kostte mij wel wat moeite om te leren hoe het in elkaar stak, maar naar verloop van tijd heb je het door. De extra informatie die het programma geeft over bepaalde steden en locaties is een prettige bijkomstigheid. Je kunt alles opslaan en verschillende routes aanmaken, veranderen, etc. Ik hoop dat het je alsnog gaat lukken!
Ik gebruik ook deze routeplanner en vind het ideaal. Het kostte mij wel wat moeite om te leren hoe het in elkaar stak, maar naar verloop van tijd heb je het door. De extra informatie die het programma geeft over bepaalde steden en locaties is een prettige bijkomstigheid. Je kunt alles opslaan en verschillende routes aanmaken, veranderen, etc. Ik hoop dat het je alsnog gaat lukken!
Voor reisverslagen:
https://johanengerainamerika.blogspot.com/
https://johanengerainamerika.blogspot.com/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1841 Weergaves
-