Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Oproep: reisverslagen op allesamerika.com

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Oproep: reisverslagen op allesamerika.com

Bericht door CaroLine »

Op deze allesamerika-site kun je ook je reisverslagen kwijt. Ik zag dat er maar 5 zijn en deze heb ik dan ook al gelezen.
Ik ben nog steeds gek op het lezen van reisverslagen over Amerika dus roep ik alle Amerikagangers op een reisverslag te maken van hun reis en dit te plaatsen op deze site.
Laat ons allemaal meegenieten van jullie reizen!
Wij gaan 26 juli naar het Zuidwesten en na de vakantie zal ik jullie ook van onze reis laten meegenieten!

groetjes, Carola

PS. Bij een inbraak is o.a. onze PC gestolen maar als ik het verslag van 2001 nog ergens kan vinden zal ik dit er ook opzetten.
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Hoi Carola,

Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik er nog een stel "op de plank" heb liggen van een aantal vriendelijke inzenders. Ik ben er simpelweg nog niet aan toegekomen om ze in het juiste formaat om te zetten en online te plaatsen.

Excuses hiervoor, ik zal mijn best doen om ze zo snel mogelijk alsnog online te krijgen!
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
saknopper
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door saknopper »

Misschien iets voor de toekomst om een soort CMS op te zetten zodat mensen zelf hun stukjes kunnen insturen en dat deze dan gelijk zichtbaar is.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer