Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Golden Eagle pas
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Golden Eagle pas
In dit forum zie ik weinig tot geen reacties over deze Golden Eagle pas. De mensen die recent naar de States zijn geweest hebben die 'm nog wel gebruikt?
Tevens las ik laatst ergens (voor hetzelfde geld hier op het forum, maar vanwege de berg informatie die er nu al te vinden is kan ik het in elk geval niet meer terugvinden) dat er door de recente bezuinigingen bij met name de U.S. department of the interior minder geld beschikbaar is voor de rangers en het onderhoud van de parken.
De toegangsprijzen van de parken zouden daardoor (aanzienlijk) omhoog gaan!
Is er iemand die daar meer van weet?
Groeten René
Tevens las ik laatst ergens (voor hetzelfde geld hier op het forum, maar vanwege de berg informatie die er nu al te vinden is kan ik het in elk geval niet meer terugvinden) dat er door de recente bezuinigingen bij met name de U.S. department of the interior minder geld beschikbaar is voor de rangers en het onderhoud van de parken.
De toegangsprijzen van de parken zouden daardoor (aanzienlijk) omhoog gaan!
Is er iemand die daar meer van weet?
Groeten René
-
- Amerikafan
-
- Amerikafan
Hoi anice,
Welke parken of dergelijke gaan jullie bezoeken waarvoor de de golden eagle pass nodig hebt? Misschien moeten wij er dan ook wel een. In principe kopen wij de National Parks Pass.
Is het verstandig om er een te bestellen? Je kan het toch ook daar kopen?
Groetjes Sanny
ps: nog bedankt voor jullie tips van Lake Tahoe :doublethumb:
Welke parken of dergelijke gaan jullie bezoeken waarvoor de de golden eagle pass nodig hebt? Misschien moeten wij er dan ook wel een. In principe kopen wij de National Parks Pass.
Is het verstandig om er een te bestellen? Je kan het toch ook daar kopen?
Groetjes Sanny
ps: nog bedankt voor jullie tips van Lake Tahoe :doublethumb:
Sanny Goes New York!!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
$50 voor een NP pas, nog steeds. Het zou me dus niets verbazen als dat binnenkort inderdaad hoger wordt.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
- Amerikafan
hallo luitjes,
sorry sorry, ook wij hebben de national park-pass
,
kostte inderdaad $50 en voor het opsturen $6,95.
Wij hebben hem besteld zodat wij gelijk de parken in kunnen zonder te wachten op de pas, en nu hadden wij alle tijd om via e-mail alle namen door te geven zodat wij de pas strakjes in ons foto SCRAP book kunnen verwerken, want door het item van "wat neem jij mee uit Amerika "ben ik naar een hobby-winkel gegaan om te kijken wat nu die scrap-spullen zijn die er zoveel van jullie meenemen en gelijk verliefd geworden
., dus een extra tas mee naar Amereika.
Wij gaan Death Valley, Yoshua Tree, Yosemite, Grand Canyon, Zion, Bryce Canyon, Rainbow Bridge bezoeken, tevens kregen wij een leuk boekje bij de pas.
Groetjes,
Frank,Anice,Rico en Elena
sorry sorry, ook wij hebben de national park-pass

kostte inderdaad $50 en voor het opsturen $6,95.

Wij hebben hem besteld zodat wij gelijk de parken in kunnen zonder te wachten op de pas, en nu hadden wij alle tijd om via e-mail alle namen door te geven zodat wij de pas strakjes in ons foto SCRAP book kunnen verwerken, want door het item van "wat neem jij mee uit Amerika "ben ik naar een hobby-winkel gegaan om te kijken wat nu die scrap-spullen zijn die er zoveel van jullie meenemen en gelijk verliefd geworden

Wij gaan Death Valley, Yoshua Tree, Yosemite, Grand Canyon, Zion, Bryce Canyon, Rainbow Bridge bezoeken, tevens kregen wij een leuk boekje bij de pas.
Groetjes,
Frank,Anice,Rico en Elena
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vergeet niet bij de bezoekerscentra of de bemande hokjes bij de ingang van elk park de gratisanice van den Boer schreef: Wij gaan Death Valley, Yoshua Tree, Yosemite, Grand Canyon, Zion, Bryce Canyon, Rainbow Bridge bezoeken, tevens kregen wij een leuk boekje bij de pas.

René[/b]
-
- Amerikafan
Hoi Carola,
pas op met de uitleg van de scrapbook want voor je het weet ben je er ook aan verslaafd. :whistling:
Het is namelijk een manier van inplakken van foto's met heel veel hulpmiddelen en uit de tijdschriften (van scrapbooking) kun je ook heel veel idee'tjes halen.
In de hobby-winkels zijn er blanco vellen met bepaalde tema's erop afgedrukt,stikkers,labels,enz.
Waag het erop en ga langs een hobby-winkel, maar bedwing je om veel te kopen want via dit forum heb ik vernomen dat de prijzen in amerika dik onder de helft liggen en er zijn zelfs scrap-bookspulletjes in de dollar-shops :doublethumb:
groetjes Anice
pas op met de uitleg van de scrapbook want voor je het weet ben je er ook aan verslaafd. :whistling:
Het is namelijk een manier van inplakken van foto's met heel veel hulpmiddelen en uit de tijdschriften (van scrapbooking) kun je ook heel veel idee'tjes halen.
In de hobby-winkels zijn er blanco vellen met bepaalde tema's erop afgedrukt,stikkers,labels,enz.
Waag het erop en ga langs een hobby-winkel, maar bedwing je om veel te kopen want via dit forum heb ik vernomen dat de prijzen in amerika dik onder de helft liggen en er zijn zelfs scrap-bookspulletjes in de dollar-shops :doublethumb:
groetjes Anice
- hdeweert
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hallo Carola
kijk hier even
https://buy.nationalparks.org/default.asp?ref=nps
hier kun je zien wat het verschil tussen een national park pass en een national park pass met golden eagel hollogram is. Je hebt dan ook toegang tot parken die onder beheer zijn van U. S. Fish and Wildlife Service.
gr
Harm
kijk hier even
https://buy.nationalparks.org/default.asp?ref=nps
hier kun je zien wat het verschil tussen een national park pass en een national park pass met golden eagel hollogram is. Je hebt dan ook toegang tot parken die onder beheer zijn van U. S. Fish and Wildlife Service.
gr
Harm
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Anice,
weet je toevallig nog hoelang het heeft geduurd vooraleer je de National Parks Pass in de bus kreeg? Ik lees op hun site dat het tot acht weken kan duren voor aanvragen buiten de VS. Wij vertrekken echter binnen zes weken. Kan ik het er nog op wagen?
Bij onze vorige rondreis (2002) hebben wij die pas ook gewoon gekocht bij het eerste NP, maar dat was een klein parkje (nl. Montezuma Castle), dus daar was het niet zo druk en ging dat snel en vlot. Nu zal ons eerste NP echter Yellowstone zijn. Daar verwachten wij natuurlijk meer drukte. Ervaringen? Advies? Alvast heel erg bedankt!
Sonia
weet je toevallig nog hoelang het heeft geduurd vooraleer je de National Parks Pass in de bus kreeg? Ik lees op hun site dat het tot acht weken kan duren voor aanvragen buiten de VS. Wij vertrekken echter binnen zes weken. Kan ik het er nog op wagen?
Bij onze vorige rondreis (2002) hebben wij die pas ook gewoon gekocht bij het eerste NP, maar dat was een klein parkje (nl. Montezuma Castle), dus daar was het niet zo druk en ging dat snel en vlot. Nu zal ons eerste NP echter Yellowstone zijn. Daar verwachten wij natuurlijk meer drukte. Ervaringen? Advies? Alvast heel erg bedankt!
Sonia
-
- Amerikafan
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
:hm:Sonia schreef: Bij onze vorige rondreis (2002) hebben wij die pas ook gewoon gekocht bij het eerste NP, maar dat was een klein parkje (nl. Montezuma Castle), dus daar was het niet zo druk en ging dat snel en vlot. Nu zal ons eerste NP echter Yellowstone zijn. Daar verwachten wij natuurlijk meer drukte. Ervaringen? Advies? Alvast heel erg bedankt!
Sonia
Ons eerste park was "Grand Canyon" Bij het bemande-hokje-bij-de-ingang-van-het-park (geen idee hoe ik zoiets noem!!??) was het $50,- afrekenen, de pas in ontvangst nemen en doorrijden.
Inderdaad, onze namen stonden er niet op, maar wachten hebben we ook niet gedaan. Zóó druk is het nou gelukkig ook weer niet.
René
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hallo Anice, Harm en René,
dank voor jullie snelle antwoord! Wij gaan maar op veilig spelen en de NP-pas ter plaatse kopen.
Ik meen mij wel te herinneren dat o.a. bij de toegang tot de Grand Canyon er een apart loket was voor mensen die reeds een pas hadden en dus niet meer moesten betalen of een pas kopen. Dat was wel handig.
Maar over het algemeen genomen, stond er inderdaad nergens een 'file'!
Sonia
dank voor jullie snelle antwoord! Wij gaan maar op veilig spelen en de NP-pas ter plaatse kopen.
Ik meen mij wel te herinneren dat o.a. bij de toegang tot de Grand Canyon er een apart loket was voor mensen die reeds een pas hadden en dus niet meer moesten betalen of een pas kopen. Dat was wel handig.
Maar over het algemeen genomen, stond er inderdaad nergens een 'file'!
Sonia
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 967 Weergaves
-
Laatste bericht door MM83-EAGLE