Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

De 10 smerigste motels in Amerika

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: De 10 smerigste motels in Amerika

Bericht door jerbia »

guinevere schreef:
Het hotel uit dit nieuwsbericht had er wat mij betreft ook wel bij mogen staan: Dode vrouw onder hotelbed. Dat ruik je toch? :?
Gadver.... :shock:
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
monkeytje84
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door monkeytje84 »

Jostravels schreef:Heb zelf backpackend door Marokko gereisd, maar altijd wel genoeg geld gehad om in een schoon hotelletje te slapen. Luxe is leuk maar schoon is een must voor mij!!
Luxe zegt mij ook niets, maar als het niet schoon is ben ik er snel klaar mee!!
Hallo Allemaal,

Groetjes,

Margarethe
laanvdj
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26

Bericht door laanvdj »

WIj hadden een keer een hotel in Miami geboekt, dit was voor de tijd van het internet.
In de lobby was er niets aan de hand, de receptionist had zelfs verkering in Nederland.
We kregen een fikse korting zelfs.
Maar toen.
We reden het terrein op en vonden dat er wel veel mensen rondhingen en tegen de muren zaten.
Toen we onze kamer zagen hadden we het snel bekeken. Klein, vies, maar wel uitzicht op zee.
Er zaten zelfs kogelgaten in de deur en de muur.
We hebben gelijk rechtsomkeer gemaakt naar de receptie.
Gelukkig kregen we ons geld terug, maar toen moesten we met onze dochter 's nacht door Miami rijden op zoek naar een hotel.
Door Liberty City, fl. gangers weten wel dat je daar niet moet komen.
Uiteindelijk een BW gevonden, hier gelukkig rustig kunen slapen.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

In Amerika zul je vaak mooie hotels vinden vlakbij ghetto's, heb dit meegemaakt in Miami, Orlando, San Fransisco, LA. Vaak zie je pas als je 's morgens weg rijd waar je overnacht hebt. Ga ook vaak naar de Motel 6 langs de Interstate en als je soms ziet hoe je buren eruit zien doe je graag je deur op slot :?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer