Is dat een bar of restaurant of ..?
En is het 'fatsoenlijk' of gewoon een plaats waar de 'marginalere' zitten of ..?
Wie van jullie is er al geweest ? Want dat is toch ook zo iets typisch amerikaans of niet ?

Dat moet je voor alle bars in Nevada zijn, dus dat heeft niets met Hooters of de kleding van de serveersters te maken. Iets om rekening mee te houden, die wetten verschillen per staat. Dit is Nevada:Mrjn schreef:In het Hootershotel in Las Vegas mag je je kinderen wel meenemen naar andere restaurants, maar niet naar de Hootersbar waar de dames in topjes lopen. Daar moet je 21 zijn om binnen te komen.
Dento schreef:"Peas On A Board"
Dat vraagt om een foto...LittlePhoenix schreef:En het doet me een beetje aan Amsterdam denken omdat ze altijd vragen of ik er wil werken. Ach, leuk complimentje, helemaal omdat ik 33 ben, 3 kids heb en geen enkele ervaring met werk in de horeca.![]()
je haalt de woorden uit m'n MondNjit schreef:Dat vraagt om een foto...LittlePhoenix schreef:En het doet me een beetje aan Amsterdam denken omdat ze altijd vragen of ik er wil werken. Ach, leuk complimentje, helemaal omdat ik 33 ben, 3 kids heb en geen enkele ervaring met werk in de horeca.![]()