Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hotels.com

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
MaVi
Amerikafan
Berichten: 111
Lid geworden op: 19 jan 2011, 11:00

hotels.com

Bericht door MaVi »

Heeft iemand ervaring met de e-mail klantendienst van hotels.com?
Ik wacht al meer dan een week op mijn confirmation e-mail na mijn telefonische wijziging van reservering. Op mijn e-mails krijg ik echter geen antwoord.
Gebruikersavatar
RR2USA
Amerikafan
Berichten: 162
Lid geworden op: 10 aug 2010, 13:35
Aantal x V.S. bezocht: 23

Re: hotels.com

Bericht door RR2USA »

Geen ervaring met mailen, maar je kunt ze toch ook bellen? Hier in NL hebben ze gewoon een 020-nummer.
Overigens is hotels.com en expedia.nl exact hetzelfde, zelfde prijzen en zelfde klantenservice. Belde een keer naar Expedia, had ik 10 minuten later dezelfde dame weer aan de lijn, maar dan bij hotels.com :lol:
Staten bezocht sinds 1997: AZ,CA,CO,CT,DC,DE,FL,ID,IL,IN,LA,MA,MD,MS,MT,NJ,NM,NV,NY,OH,PA,RI,SD,TX,UT,VA,WA,WV,WY
Aantal keren naar USA: 22 (inclusief komende reis)
MaVi
Amerikafan
Berichten: 111
Lid geworden op: 19 jan 2011, 11:00

Re: hotels.com

Bericht door MaVi »

Dat ik ze kon bellen wist ik ook wel. Maar dat kost me weer centen. Bovendien vind ik het ongepast van een bedrijf om wel een link mee te geven zodat je ze via e-mail kan bereiken en dan niet te antwoorden op die mails. Vooral voor een bedrijf actief op internet gewoon onbegrijpelijk. De €40 extra was anders wel direct van mijn creditcard af. Dat kunnen ze dan wel weer goed.
Gebruikersavatar
RR2USA
Amerikafan
Berichten: 162
Lid geworden op: 10 aug 2010, 13:35
Aantal x V.S. bezocht: 23

Re: hotels.com

Bericht door RR2USA »

Ja, ik begrijp dat ook nooit van dat soort bedrijven. De verkoop wordt je altijd door de strot gedrukt, maar de after sales is sh*t!
Staten bezocht sinds 1997: AZ,CA,CO,CT,DC,DE,FL,ID,IL,IN,LA,MA,MD,MS,MT,NJ,NM,NV,NY,OH,PA,RI,SD,TX,UT,VA,WA,WV,WY
Aantal keren naar USA: 22 (inclusief komende reis)
MaVi
Amerikafan
Berichten: 111
Lid geworden op: 19 jan 2011, 11:00

Re: hotels.com

Bericht door MaVi »

Via de telefoon was het eigenlijk niet veel beter. Na 27 menu's kon ik kiezen om langer te wachten op een nederlandstalige operator, waarna ik prompt werd doorverbonden met een engelstalige (nou ja, engelstalig...).
Volgende keer doe ik m'n reservaties en vraag ik m'n dag verlenging wel rechtstreeks aan het hotel...
Hotels.com: mooi om hotels op te zoeken en prijzen te vergelijken maar daar houdt het ook op!
MaVi
Amerikafan
Berichten: 111
Lid geworden op: 19 jan 2011, 11:00

Re: hotels.com

Bericht door MaVi »

Gezien ik nog steeds geen antwoord heb ontvangen, heb ik hotels.com dan maar vriendelijk doch kordaat verzocht me uit hun klantenbestand en mailinglist te willen schrappen.
Niet dat het veel zal uitmaken, want blijkbaar lezen ze hun mails niet :lol: .
Vanaf nu toch maar rechtstreeks bij het hotel (of keten) zelf reserveren. In ons geval is dat meestal Days Inn of een ander hotel van de Wyndham groep. Krijgen we nog eens credits en extra kortingen ook! :clap:
Een kleine test heeft trouwens uitgewezen dat hotels.com geen eurocent goedkoper is dan wanneer ik bij het hotel zelf zou gereserveerd hebben. Dan bespaar ik me de stress liever...
Katja
Amerika-expert
Berichten: 3071
Lid geworden op: 18 apr 2009, 12:32
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: hotels.com

Bericht door Katja »

Booking.com is wel een prettige site als je niet rechtstreeks boekt. Ik heb twee keer hun klantenservice nodig gehad en beiden keren was die snel en zeer effectief.
MaVi
Amerikafan
Berichten: 111
Lid geworden op: 19 jan 2011, 11:00

Re: hotels.com

Bericht door MaVi »

Tja, ik bel de klantenservice, toets door om te wachten op een nederlandstalige rep en krijg ergens een Filippino of Pakistani aan de lijn die moeilijk verstaanbaar Engels spreekt.
Ik zou onmiddellijk een bevestiging krijgen per e-mail die twee weken na datum nog niet is aangekomen.
Ze hebben een mooie website met een zeer uitgebreide pagina klantenservice via e-mail. Anderhalve week later nog steeds geen antwoord op mijn e-mail over de bevestiging die al twee weken op zich laat wachten...
Waarschijnlijk spreekt, leest of schrijft diezelfde Filippino of Pakistani geen Nederlands en ligt daar het probleem.
Nee, voor mij geen hotels.com meer. Ik moet er niet aan denken dat je die klantendienst eens echt zou nodig hebben voor een ernstig probleem! Ik heb geen zin om het dan uit te leggen tegen Apu van The Simpsons...
Ze zijn dan wel weer goed in het onmiddellijk debiteren van je credit card. Dat hebben ze prima onder de knie.
MaVi
Amerikafan
Berichten: 111
Lid geworden op: 19 jan 2011, 11:00

Re: hotels.com

Bericht door MaVi »

Je zal het nooit geloven maar na boze mail nummer drie is er eindelijk reactie en heb ik mijn bevestiging te pakken.
Van enige excuses echter geen spoor waardoor ik toch maar bij mijn eerdere mening en plan blijf om voortaan maar rechtstreeks bij het hotel zelf te boeken.

Even toevoegen: na een reply op hun mail kreeg ik het antwoord dat ze mijn vraag/opmerking goed ontvangen hebben en dat een rep kortelings contact met me zal opnemen. In principe is dit binnen de 24u, voor meer complexe problemen (zoals het vragen om een bevestiging van je bestelling te e-mailen) kan dat oplopen tot een absoluut maximum van drie dagen! :mrgreen:
Vandaar dus die anderhalve week in mijn geval, daarvoor hebben ze waarschijnlijk de baas van het bedrijf er moeten bijhalen vanop zijn vakantie in Hawaii...
Nee, hotels.com is "on top of things"... :lol:
Royy
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 feb 2010, 19:24

Re: hotels.com

Bericht door Royy »

MaVi schreef:Je zal het nooit geloven maar na boze mail nummer drie is er eindelijk reactie en heb ik mijn bevestiging te pakken.
Van enige excuses echter geen spoor waardoor ik toch maar bij mijn eerdere mening en plan blijf om voortaan maar rechtstreeks bij het hotel zelf te boeken.

Even toevoegen: na een reply op hun mail kreeg ik het antwoord dat ze mijn vraag/opmerking goed ontvangen hebben en dat een rep kortelings contact met me zal opnemen. In principe is dit binnen de 24u, voor meer complexe problemen (zoals het vragen om een bevestiging van je bestelling te e-mailen) kan dat oplopen tot een absoluut maximum van drie dagen! :mrgreen:
Vandaar dus die anderhalve week in mijn geval, daarvoor hebben ze waarschijnlijk de baas van het bedrijf er moeten bijhalen vanop zijn vakantie in Hawaii...
Nee, hotels.com is "on top of things"... :lol:
Had vorig jaar een vergelijkbaar probleem. Een aantal weken na het maken van de reservering had ik nog steeds geen reserveringsbevestiging bevangen.
Heb ze toen gemaild, en had binnen een paar uur een antwoord terug. Ze hadden het nagekeken, en bleek een fout in het systeem geweest te zijn. Ze boden hun excuses aan en ik kreeg de bevestiging meteen gestuurd.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer