Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

adressen AAA kantoren

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

adressen AAA kantoren

Bericht door vana »

Hallo,

Als wij in Amerika aankomen willen wij zo spoedig mogelijk langs een kantoor van de AAA en langs een visitor's centre.
Maar bij de ANWB kan ik geen lijst van adressen krijgen en ook op de site van de ANWB krijg ik het niet voor elkaar om adressen te vinden :( .
Kan iemand mij helpen?

Wij komen aan in San Francisco en overnachten vlakbij het vliegveld in Millbrae.
De volgende dag gaan we via Santa Cruz en hway 1 naar San Luis Obispo waar we overnachten.
De derde dag gaan we verder naar Anaheim.

Weet iemand op/of vlakbij deze route de adressen van AAA kantoren en/of een Visitorscentre?
Of kan iemand mij vertellen hoe ik aan deze adressen kan komen.

Groetjes Marjon
zeearend
Amerika-ontdekker

Bericht door zeearend »

Wij zouden dit ook wel willen weten vanuit Los Angeles
marcuscj
Amerikakenner

Bericht door marcuscj »

Hallo, voor de addressen van de local AAA offices, Ga naar http://www.csaa.com/home/ click on FIND AN OFFICE and it will direct you to the lacal offices. Hope this will help
Redneck
Amerikakenner

Bericht door Redneck »

De link die je geeft kan alleen AAA kantoren vinden in 3 staten. (CA, NV en UT) Voor de vragenstellers, die een Californisch kantoor zoeken, is dat uiteraard genoeg.

Ter aanvulling, voor mensen buiten die regio, een URL waarmee je alle kantoren in de V.S. kunt opzoeken en die ook nog de mogelijkheid biedt om op specifieke diensten te zoeken:

http://ww2.aaa.com/scripts/WebObjects.d ... OfficeNear

gr. Redneck
Georgia on My Mind
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Bedankt Marcus en Redneck,

op deze sites kan ik de adressen wel vinden :D .

Groetjes Marjon
Rubke
Amerika-ontdekker

Re: adressen AAA kantoren

Bericht door Rubke »

vana schreef:Hallo,

Als wij in Amerika aankomen willen wij zo spoedig mogelijk langs een kantoor van de AAA en langs een visitor's centre.
Marjon,

Misschien een domme vraag, maar waarom wil je bij een AAA kantoor langs gaan?

Groetjes,
Rubke
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

American Automobile Association
Provides towing services, travel discounts, multi-line insurance, vehicle financing, plus travel maps,...
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Rubke
Amerika-ontdekker

Bericht door Rubke »

rperre schreef:American Automobile Association
Provides towing services, travel discounts, multi-line insurance, vehicle financing, plus travel maps,...
Dat was bekend, maar mijn vraag was waarom je hier langs zou willen gaan? Is dat ook handig voor anderen (voor mij bijvoorbeeld :-) )?
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Als je je Nederlandse ANWB-lidmaatschapskaart bij een AAA-kantoor toont, krijg je gratis kaarten en boekjes met kortingsbonnen mee. Bij veel hotelketens (o.a. Best Western) krijg je trouwens ook zonder zo'n bon o.b.v. je ANWB-pasje korting
Rubke
Amerika-ontdekker

Bericht door Rubke »

thebes schreef:Als je je Nederlandse ANWB-lidmaatschapskaart bij een AAA-kantoor toont, krijg je gratis kaarten en boekjes met kortingsbonnen mee. Bij veel hotelketens (o.a. Best Western) krijg je trouwens ook zonder zo'n bon o.b.v. je ANWB-pasje korting
Thebes, dank je voor je antwoord. Zijn die kaarten die je van AAA krijgt per staat? Ik heb al een grote overzichtskaart van de hele VS, maar dat zal niet voldoende zijn voor onze rondreis in September. Even bij de AAA langs gaan is wellicht een goede tip.

Die ANWB kaart heeft me in ieder geval al meedere malen korting opgeleverd hier in Europa en dat zal in de VS zeker niet minder zijn. Ik heb in ieder geval altijd m'n ANWB kaart bij me. 8)
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Ik zou toch van iedere staat die je gaat bezoeken een aparte kaart kopen. Een overzichtskaart van de hele VS is niet voldoende gedetailleerd. Wellicht kun je bij de eerste de beste benzinepomp of boekhandel in de VS (of al op het vliegveld) de Rand McNally wegatlas kopen. Die vinden wij het beste! Hij is in Nederland ook te koop (bij V&D, Bijenkorf en boekwinkels met de rode accolade) maar stukken duurder.
Rubke
Amerika-ontdekker

Bericht door Rubke »

thebes schreef:Ik zou toch van iedere staat die je gaat bezoeken een aparte kaart kopen. Een overzichtskaart van de hele VS is niet voldoende gedetailleerd. Wellicht kun je bij de eerste de beste benzinepomp of boekhandel in de VS (of al op het vliegveld) de Rand McNally wegatlas kopen. Die vinden wij het beste! Hij is in Nederland ook te koop (bij V&D, Bijenkorf en boekwinkels met de rode accolade) maar stukken duurder.
Zijn die gratis kaarten van de AAA niet goed genoeg dan?
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Jawel, maar ik gebruik zelf liever de geplastificeerde Rand McNally's, want die scheuren niet van het omvouwen.
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Rubke,

je vraag is al door anderen beantwoord, inderdaad willen we bij de AAA kantoren route kaarten en kortingsbonnen kopen. De Rand Mc Nally hebben wij al. Ook kun je daar volgens mijn informatie toeganskaarten voor de pretparken kopen( dan hebben we die alvast, hoeven we niet in de rij te staan)

Kan iemand mij trouwens vertellen wat je bij de Welcomecenters kunt krijgen.
Hebben ze daar dezelfde info als bij de AAA of kun je daar nog extra info en kortingsbonnen enz. krijgen?

Groetjes Marjon
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Rubke schreef:
rperre schreef:American Automobile Association
Dat was bekend, maar mijn vraag was waarom je hier langs zou willen gaan? Is dat ook handig voor anderen (voor mij bijvoorbeeld :-) )?
sorry ik dacht dat je niet wist waar het voor stond, my bad :oops:

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

vana schreef:..... inderdaad willen we bij de AAA kantoren route kaarten en kortingsbonnen kopen. De Rand Mc Nally hebben wij al. Ook kun je daar volgens mijn informatie toeganskaarten voor de pretparken kopen( dan hebben we die alvast, hoeven we niet in de rij te staan)
Hoi Marjon,

Als je gaat rondreizen, vind je vaak in de motels en bij bezienswaardigheden, en uiteraard ook in de welcome centers, rekken met flyers en folders over bezienswaardigheden. Heel vaak vind je in deze rekken ook kortingsbonnen voor pretparken! Wij hebben zelfs eens kortingsbonnen gevonden die recht gaven op $15 korting per persoon voor de entree van het pretpark Knot's Berry Farm. Deze bonnen vind je meestal alleen in de regio waar het park gevestigd is. Alleen van Disney vind je geen kortingsbonnen, die doen daar principieel niet aan mee.

Maar als je van plan bent om naar Disney te gaan, voor meer dan 1 dag, overweeg dan om de kaartjes in Nederland te kopen. De meerdaagse passen zijn in NL namelijk veel goedkoper! Je kunt terecht bij verschillende reisorganisaties, maar ook bij Keith Prowse.
vana schreef:Kan iemand mij trouwens vertellen wat je bij de Welcomecenters kunt krijgen.
Hebben ze daar dezelfde info als bij de AAA of kun je daar nog extra info en kortingsbonnen enz. krijgen?
De informatie bij de welcome centers is ook altijd gratis. Je krijgt er veel toeristische informatie: boekjes en flyers over bezienswaardigheden en steden, over hotels, over restaurants. Ook krijg je hier altijd de beroemde coupon-guides met kortingsbonnen voor motels, super handig als je gaat rondreizen en geen of niet alle motels vooruit hebt geboekt. De welcome centers zijn altijd heel erg uitgebreid, en meestal zijn de mensen die er werken heel behulpzaam. Als je specifieke vragen hebt, of gewoon van gedachten wil wisselen over je reisprogrmma, staan ze meestal wel voor je klaar. Ik zou ze zeker niet overslaan!

Groetjes,
Jacqueline
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Jaqueline,

Bedankt voor de informatie. We kopen de kaartjes in Amerika want we gaan maar 1 dag naar Disney.
We gaan ook 1 dag naar Universal en naar Sea World, daar kopen we een combikaart voor.

Groetje Marjon
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer