Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vissen in USA
Vissen in USA
Misschien een vreemde vraag, maar heeft iemand ervaring met de vissport in de USA. Wat heb ik naast een uitrusting nodig om een aantal dagen te mogen vissen? Ben nl. in september / oktober een aantal dagen in Minnesota.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Vissen in USA
Een permit van de county waar je wil vissen en als je in een van de National of State Parks wil vissen een permit van het betreffende park.
In die permit staat ook wat wel en niet mag zoals kunst en/of levend aas, of je de vis mag meenemen/opeten of weer vrij moet laten enz.
In die permit staat ook wat wel en niet mag zoals kunst en/of levend aas, of je de vis mag meenemen/opeten of weer vrij moet laten enz.
Rob,
Bedankt voor je info maar waar haal ik een permit van de county? Bij het postkantoor, City hall?
Bedankt,
Harrie
Bedankt voor je info maar waar haal ik een permit van de county? Bij het postkantoor, City hall?
Bedankt,
Harrie
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Kan op vele plaatsen ook veel outdoorsport zaken kunnen je aan een permit helpen even ter plaatsen informeren want het is overal weer anders geregeld, de kosten zijn ook per regio naders waarbij ook vaak nog verschil wordt gemaakt tussen inwoners van de streek en toeristen, ook de lengte van de permit kan verschillen, dag, week, maand, jaar enz.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heel veel Walmarts verkopen de visvergunningen voor in hun regio.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Rob en Dento,
Bedankt voor jullie info.
Bedankt voor jullie info.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zou een fishing guide inhuren. Kan je zowel met als zonder equipment huren