Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Secret Seats on Airplanes

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Bramster
Amerika-expert

Secret Seats on Airplanes

Bericht door Bramster »

[youtube]guvJHKZhUv8[/youtube]
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Secret Seats on Airplanes

Bericht door dimple »

Even onthouden! :wink: :thumbup:
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

http://www.seatguru.com. "Secret seats".
Bara
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bara »

Das een goeie tip!
Ja! Weer netwerken, maar dan anders.... http://www.sky-match.net/
Blog http://baragoesusa.blogspot.com/
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Interessant, maar dat de laatste rijen 2 stoelen ipv 3 stoelen hebben is nu niet echt nieuws voor iemand die wel eens eerder gevlogen heeft.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

En je krijgt die stoelen vaak niet eens te pakken. In het filmpje zeggen ze al dat op internationale vluchten deze vaak voorbehouden zijn voor de crew. Maar soms zetten ze er ook nog ouders met kleine kindjes. Of is het voorbehouden voor mensen die zo'n frequent flyer pas hebben of zo.
In ieder geval heb ik dergelijke stoelen alleen maar te pakken gekregen bij Continental toen mijn man nog Platinum Elite status had.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Inderdaad niet nieuw die achterste plaatsen in een B747. Wat die beste man vergeet te vertellen, is dat het in een B747 geen pretje is om zo dicht bij de Galley en de toiletten (4 stuks) te zitten.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Chrisp »

Ben het niet met je eens Ruud. Ik heb drie keer een de windowseat van één van die plaatsen gehad, en dat was zeker wel relaxed!
Afbeelding
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Je hebt dan wel wat meer ruimte, er lopen constant mensen voorbij en er staat als het even tegenzit een rij, dus echt lekker zit je daar ook weer niet. Tis een goedkope manier om extra ruimte te krijgen, maar je levert er ook wat 'privacy' voor in.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

Ook mooi zijn die emergency exits, vooral als je er één krijgt toegewezen (voor $/€ 50) waarbij een crew-lid voor je zit. Is alleen aanwezig bij take-off en landing. Gewoon je vierkante trolley voor je neer zetten, kussen eronder en volledig languit liggen. Business class niet nodig :wink:
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

t1m schreef:Ook mooi zijn die emergency exits, vooral als je er één krijgt toegewezen (voor $/€ 50) waarbij een crew-lid voor je zit. Is alleen aanwezig bij take-off en landing. Gewoon je vierkante trolley voor je neer zetten, kussen eronder en volledig languit liggen. Business class niet nodig :wink:
Leuke gedachte, maar volgensmij heb je nog nooit op een emergency row gezeten. Het laatste wat je mag doen is een koffer/trolley voor je leggen en languit gaan liggen waarmee je de toegang tot de deur verspert. :wink:
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Chrisp
Amerikakenner

Bericht door Chrisp »

@RNA: Dat mag wel, "after the captain has switched off the fasten seatbelts sign" ;) .
Afbeelding
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Ik kies gewoon United 21 H en J, dan heb ik ALLE ruimte en geen exit-row o.i.d. Trolley voor me gelegd en heerlijk geslapen :mrgreen:.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Ik heb bij united éénmaal op de achterste rij gezeten en man wat een stank van de toiletten. Nooit meer.
Groetjes,
Carine
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Chrisp schreef:@RNA: Dat mag wel, "after the captain has switched off the fasten seatbelts sign" ;) .
Kan het me haast niet voorstellen, dan zou je in geval van calamiteiten je hele 'bed' snel weg moeten halen. Dat je er mag liggen ok, maar spullen ervoor leggen?
Op een binnenlandse vlucht met US-Airways van PHL naar FLL zaten wij ook bij de emergency exit en ik mocht mn rugzak niet eens bij mn voeten leggen, zelfs toen het lampje uitging :wink:

Afbeelding
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Een keer tijdens een reis sloeg mijn man een van de laatste dagen zijn enkel om. Dikke enkel tot gevolg. Hij had een rekverband aan, en we vroegen bij het inchecken dus of de een stoel aan de nooduitgang mochten hebben, dan had hij wat meer ruimte en kon hij mogelijk zijn voet een beetje omhoog leggen... Neen hoor! Dat bleek volgens die dame volstrekt verboden want tijdens een evacuatie zat jij op een cruciale plaats, en omdat je niet 100% mobiel bent, hinder je de evacuatie van de anderen, wiens leven jij dan in gevaar brengt...
(en eigelijk begreep ik die uitleg wel)

@Sachasenne: ook voor ons nooit geen zitjes aan een toilet! Vanwege de geur, en ook vanwege de rij mensen die daar vaak staat aan te schuiven. En allemaal moeten ze op jouw stoel komen leuken, en stoten ze tegen je hoofd of zijn ze zelfs zo brutaal dat ze komen leunen op je armsteun!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Die reden vind ik ook plausibel hoor Elke, de nooduitgang moet snel bereikbaar kunnen zijn. Zo was er op dezelfde vlucht een stevige (nouja, zeg maar gerust hele dikke) man en die mocht ook niet bij de nooduitgang. Reden ongeveer dezelfde als bij jou!

Afbeelding
Chrisp
Amerikakenner

Bericht door Chrisp »

Verschil is toch nog wel dat in het geval van een gebroken been, of een dik iemand, die ook belemmeren tijdens een (nood)landing.

Ik zat afgelopen december op mijn EWR-FRA vlucht bij de nooduitgang, en het was geen probleem om mijn tas en spullen bij mij neer te leggen tijdens de vlucht. Tijdens takeoff en landing moet de vloer om je heen natuurlijk volledig vrij zijn.
Afbeelding
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

Kan het me haast niet voorstellen, dan zou je in geval van calamiteiten je hele 'bed' snel weg moeten halen. Dat je er mag liggen ok, maar spullen ervoor leggen?
Op een binnenlandse vlucht met US-Airways van PHL naar FLL zaten wij ook bij de emergency exit en ik mocht mn rugzak niet eens bij mn voeten leggen, zelfs toen het lampje uitging :wink:
Het lag in ieder geval prima! :thumbup:
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Geloof ik graag, maar ik hoop dat je toch wat van de opmerkingen geleerd hebt en het volgende keer anders doet. :idea:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer