Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vraagje: verkrijgbaar in Amerika baby/peutermelkpoeder?
vraagje: verkrijgbaar in Amerika baby/peutermelkpoeder?
Hallo allemaal,
Voor het eerst op dit forum en bij deze een vraagje. Deze zomer gaan wij voor het eerst met ons gezin met een camper trekken door Amerika en wel van Dallas naar Los Angeles.
Nou heb ik een vraagje onze dochter van nog geen twee drinkt graag van nutrilon de peutermelk, hier verkrijgbaar in poedervorm. Nou vraag ik me af of dit in Amerika ook te koop is of iets vergelijkbaars.
Alvast bedankt voor jullie eventuele reacties.
Groetjes, Eline
Voor het eerst op dit forum en bij deze een vraagje. Deze zomer gaan wij voor het eerst met ons gezin met een camper trekken door Amerika en wel van Dallas naar Los Angeles.
Nou heb ik een vraagje onze dochter van nog geen twee drinkt graag van nutrilon de peutermelk, hier verkrijgbaar in poedervorm. Nou vraag ik me af of dit in Amerika ook te koop is of iets vergelijkbaars.
Alvast bedankt voor jullie eventuele reacties.
Groetjes, Eline
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: vraagje: verkrijgbaar in Amerika baby/peutermelkpoeder?
Ik geloof dat ze daar gewoon de poedermelk (formula milk) kennen die wij ook kennen. Nutricia (het heet daar anders, Aptamil of zoiets ??) en Nestle of zo.
Of het exact dezelfde smaak heeft weet ik niet. Anders zou ik zeggen, hup 2 pakken in de koffer en kijken hoelang je het er mee kan doen. Kan je altijd nog bijkopen.
Ik heb 2 kinderen met koemelkallergie en sleep 12 blikken voeding mee (van 400 gram dus kleinere blikken) Als het daarna op is hebben ze pech en krijgen ze soya.
Of het exact dezelfde smaak heeft weet ik niet. Anders zou ik zeggen, hup 2 pakken in de koffer en kijken hoelang je het er mee kan doen. Kan je altijd nog bijkopen.
Ik heb 2 kinderen met koemelkallergie en sleep 12 blikken voeding mee (van 400 gram dus kleinere blikken) Als het daarna op is hebben ze pech en krijgen ze soya.

-
- Amerika-expert
Peutermelkpoeder (wat een woord!) is pas sinds kort hier in ons kleine stadje in Utah te koop. Onze jongste is nu 17 maanden en omdat hij gewone koemelk niet echt lekker vond wilde ik hem peutermelk geven zoals ik in Duitsland gewend was voor onze andere zoon...heeft wat moeite gekost maar uiteindelijk toch gevonden bij de Walgreens. Tegenwoordig drinkt de koppige jonge man wel gewone melk maar met een klein scheutje aardbeiensyrup erdoor.
Denk dus dat je voor de zekerheid een paar pakken/blikken mee moet nemen. Het bestaat hier wel maar is niet altijd even makkelijk te vinden en het smaakt toch echt anders dan wat we in Duitsland kochten.
Denk dus dat je voor de zekerheid een paar pakken/blikken mee moet nemen. Het bestaat hier wel maar is niet altijd even makkelijk te vinden en het smaakt toch echt anders dan wat we in Duitsland kochten.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Nutrilon is van Nutricia en voor zover ik weet worden die produkten hier niet verkocht. Er is wel follow up melk van Carnation (Nestle), maar of die hetzelfde smaakt is maar de vraag.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
We hebben vorige zomer in Amerika gereist en zijn gedurende de eerste week overgestapt op formula van gerber. Dat leverde voor onze baby geen problemen op qua smaak etc.. Volgens mij was daar ook een peutervariant van.
Nutrilon verkopen ze niet inderdaad
Nutrilon verkopen ze niet inderdaad
Je hebt ook het meer Nido van Nestle. Ik was opzoek naar poedermelk voor een recept voor mijn broodbakmachine en het eerste wat ik tegen kwam was deze baby-peuter melk 

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Wij hebben het vorig jaar meegenomen, omdat ze Nutrilon niet verkopen in de USA. Ik had het van tevoren opgevraagd bij de Nutricia voedingslijn en ze konden ook niet direkt aangeven welk merk er het meeste op leek.
Hoe lang gaan jullie op reis?
Lijkt me als je 2 van die grote pakken meeneemt dat je dan een heel eind komt?
Hoe lang gaan jullie op reis?
Lijkt me als je 2 van die grote pakken meeneemt dat je dan een heel eind komt?
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2162 Weergaves
-
Laatste bericht door Berry
-
- 12 Reacties