Ik zet voor alles wat als voedsel te classiciferen valt een kruisje bij food. En daarna op de achterkant dit specificeren.
Wellicht ben ik daarmee roomser dan de paus, maar liever dat en het uitleggen dan tegengehouden worden met de vraag waarom ik mijn food niet heb aangegeven.
Oké, even een andere vraag maar vond het zonde om hiervoor een heel nieuw onderwerp aan te maken.
Kan je kraanwater in Amerika gewoon drinken? (Ik ga naar Los Angeles)
Ging er eigenlijk helemaal vanuit dat het gewoon kan, maar een collega vertelde me dat 'iedereen' het haar aanraadde om verpakt water te kopen bij de supermarkt.
Wij kopen altijd flessenwater (springwater) op veel plaatsen zit er (erg veel) chloor in het kraanwater waar het dan ook behoorlijk naar kan ruiken en smaken. sommige mensen lossen dit op door water te tappen en dan een poosje (in de koelkast) laten staan waardoor het chloor kan verdampen.
iPaulaa schreef:Oké, even een andere vraag maar vond het zonde om hiervoor een heel nieuw onderwerp aan te maken.
Kan je kraanwater in Amerika gewoon drinken? (Ik ga naar Los Angeles)
Ging er eigenlijk helemaal vanuit dat het gewoon kan, maar een collega vertelde me dat 'iedereen' het haar aanraadde om verpakt water te kopen bij de supermarkt.
De kwaliteit van het kraanwater verschilt per regio in de VS, bij mijn familie in NM kan je het beter niet drinken, dus zij kopen altijd van die enorme bakken tapwater!
Hockey schreef:Ik zet voor alles wat als voedsel te classiciferen valt een kruisje bij food.
Toch nog even een vraagje hierover. Is het dan ook zo dat als je hier een kruisje neerzet ze het ook willen zien? Dus je koffer open en op zoek naar de voeding?
Dat zal waarschijnlijk van moment tot moment afhangen.
Wij hebben het ook al twee keer aangeduid. De eerste keer vroeg de mens of het enkel chocolade en koekjes waren. We zeiden ja (was ook zo) en mochten gewoon door. De laatste keer was het super rustig daar. Ook deze keer food aangeduid, maar deze keer werden we zonder vragen te stellen doorgestuurd naar zo'n scanner waar we onze bagage door moesten laten gaan.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.