Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voeding meenemen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Bramster
Amerika-expert

Re: Voeding meenemen

Bericht door Bramster »

> zak mars

Mars mee naar de USA. Das net zoiets als klompen naar NL brengen :D

> Zetten jullie ook voor dit soort zaken een kruisje bij "food"?

Ik vul gewoon de waarheid in. Mars, drop etcetera is food
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Ik zet voor alles wat als voedsel te classiciferen valt een kruisje bij food. En daarna op de achterkant dit specificeren.
Wellicht ben ik daarmee roomser dan de paus, maar liever dat en het uitleggen dan tegengehouden worden met de vraag waarom ik mijn food niet heb aangegeven.
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

In het lijstje achterop hoor je het volgende in te vullen

Afbeelding

Daar ook voedsel in te vullen is naar mijn mening wat overdreven. en volgens mij behoort dat ook niet. Alhoewel ik dat niet 200% zeker weet.

Maar kwaad kan het natuurlijk nooit.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

@Bramster, goed punt. Ik neem altijd voedsel mee voor vriendin en schoonfamilie. Voedsel wat dus inderdaad achterblijft daar.
Joycee
Amerikakenner

Bericht door Joycee »

Bramster schreef:> zak mars
Mars mee naar de USA. Das net zoiets als klompen naar NL brengen :D
Dat is ook meer voor onderweg en in het hotel. Mijn partner is diabeet dus we hebben altijd wat bij ons voor noodgevallen.
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
iPaulaa
Amerika-ontdekker

Bericht door iPaulaa »

Oké, even een andere vraag maar vond het zonde om hiervoor een heel nieuw onderwerp aan te maken.
Kan je kraanwater in Amerika gewoon drinken? (Ik ga naar Los Angeles)
Ging er eigenlijk helemaal vanuit dat het gewoon kan, maar een collega vertelde me dat 'iedereen' het haar aanraadde om verpakt water te kopen bij de supermarkt.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Wij kopen altijd flessenwater (springwater) op veel plaatsen zit er (erg veel) chloor in het kraanwater waar het dan ook behoorlijk naar kan ruiken en smaken. sommige mensen lossen dit op door water te tappen en dan een poosje (in de koelkast) laten staan waardoor het chloor kan verdampen.
Boontje
Amerika-ontdekker

Bericht door Boontje »

Geen problemen gehad met de beschuiten!
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Bedankt voor je berichtjes over hoe het is gegaan.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Raafje87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

iPaulaa schreef:Oké, even een andere vraag maar vond het zonde om hiervoor een heel nieuw onderwerp aan te maken.
Kan je kraanwater in Amerika gewoon drinken? (Ik ga naar Los Angeles)
Ging er eigenlijk helemaal vanuit dat het gewoon kan, maar een collega vertelde me dat 'iedereen' het haar aanraadde om verpakt water te kopen bij de supermarkt.
De kwaliteit van het kraanwater verschilt per regio in de VS, bij mijn familie in NM kan je het beter niet drinken, dus zij kopen altijd van die enorme bakken tapwater!

Check de website voor meer infor: http://water.epa.gov/drink/local/
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Joycee
Amerikakenner

Bericht door Joycee »

Hockey schreef:Ik zet voor alles wat als voedsel te classiciferen valt een kruisje bij food.
Toch nog even een vraagje hierover. Is het dan ook zo dat als je hier een kruisje neerzet ze het ook willen zien? Dus je koffer open en op zoek naar de voeding?
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

Dat zal waarschijnlijk van moment tot moment afhangen.

Wij hebben het ook al twee keer aangeduid. De eerste keer vroeg de mens of het enkel chocolade en koekjes waren. We zeiden ja (was ook zo) en mochten gewoon door. De laatste keer was het super rustig daar. Ook deze keer food aangeduid, maar deze keer werden we zonder vragen te stellen doorgestuurd naar zo'n scanner waar we onze bagage door moesten laten gaan. :roll:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer