Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
omvormer
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: omvormer
Je input is 100-240V, dus zowel geschikt voor de 110V van Amerika als de 220V in Nederland. Een verloopstekkertje is dus genoeg.
Ik heb al een aantal dingen gelezen over het opladen enzo: dat duurt dan 2 x zo lang?
Weet jij ook wanneer je kunt opladen als je niet op een camping staat waar je aangesloten bent op elektriciteit?
Kun je dan via 110v ook rijdend opladen?
Weet jij ook wanneer je kunt opladen als je niet op een camping staat waar je aangesloten bent op elektriciteit?
Kun je dan via 110v ook rijdend opladen?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Nee, je 110V werkt ook niet als je rijdt, daarvoor moet je echt stroom hebben. Je zou een 12V-220V oplader mee kunnen nemen (wordt meer over geschreven op het forum), dan kan je onderweg opladen op de 12V-aansluitingen. Dat zijn van die dingen waar ook de sigarettenaansteker in zit en in een camper zitten er vaak meerdere.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Kan wel, gewoon de generator starten die geeft wel 110 volt (en mag al rijdens gebruikt worden)
Ik geloof dat wij 3 dollar per uur generator moeten betalen. Anders maar even kijken hoe regelmatig wij op een camping staan met stroom.
Voor zover ik weet hebben we tot nu toe alleen Grand Canyon Mather Campground zonder stroom
Voor zover ik weet hebben we tot nu toe alleen Grand Canyon Mather Campground zonder stroom

- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb mijn föhn gewoon 4 wk niet gezien, ach en ook dat went hoor. Niemand in USA heeft er wat van gezegd.
De omvormer 12V220V hebben we meegenomen tesamen met een verdeelstekker met 3 plekjes. Zo laadden we onze mobieltjes, DS-en, laptop en batterijen onderweg op. Wj zaten een week zonder stroom en het moet gezegd je went eraan. Voor vertrek riepen we " Wie moet er nog wat opgeladen hebben?" en aan het einde van de dag was het weer klaar. De laptop deed het alleen niet zo gek lang.

De omvormer 12V220V hebben we meegenomen tesamen met een verdeelstekker met 3 plekjes. Zo laadden we onze mobieltjes, DS-en, laptop en batterijen onderweg op. Wj zaten een week zonder stroom en het moet gezegd je went eraan. Voor vertrek riepen we " Wie moet er nog wat opgeladen hebben?" en aan het einde van de dag was het weer klaar. De laptop deed het alleen niet zo gek lang.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Ik denk dat ik gewoon ga voor de stroomopties in Amerika: dus als ik op de camping sta met stroom, heb ik stroom. De rest is pech, ik ben op vakantie 
Zoals het nu lijkt, hebben we toch op veel plekken stroom, al is dat 'maar' 110v. De elektrische tandenborstel blijft thuis en de föhn ook. We maken er wel wat van
En anders moeten de volgers van de weblog maar een dagje wachten op bericht. In deze digitale tijden wil mijn moeder regelmatig skype contact hebben haha, sorry mam! geen stroom

Zoals het nu lijkt, hebben we toch op veel plekken stroom, al is dat 'maar' 110v. De elektrische tandenborstel blijft thuis en de föhn ook. We maken er wel wat van

En anders moeten de volgers van de weblog maar een dagje wachten op bericht. In deze digitale tijden wil mijn moeder regelmatig skype contact hebben haha, sorry mam! geen stroom

- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Het is vaak een kwestie van vooruit denken.
Accu's opladen, als je weet dat je de volgende dag geen stroon hebt.
Accu's opladen, als je weet dat je de volgende dag geen stroon hebt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 502 Weergaves
-
Laatste bericht door Tanja