Ik ga echt toch zo min mogelijk in die drogers kiepen, waar het mag hang ik wel een uurtje of wat een waslijntje uit.
Hou er rekening mee dat je op de meeste campgrounds geen waslijn mag spannen en soms zelfs geen wagoed buiten mag hangen.nieuwenoord schreef: Ik ga echt toch zo min mogelijk in die drogers kiepen, waar het mag hang ik wel een uurtje of wat een waslijntje uit.
Kun je in een US wasmachine ook voor elkaar krijgen. Gewoon de heet water aansluiting vervangen door een koudwater aansluiting. Moet je wel een wasmachine hebben die het water zelf kan opwarmen (Maytag of LG).marloesusa schreef:Nou, ik zal toch blij zijn als ik thuis al mijn kleren weer in een Nederlandse wasmachine kan gooien die niet binnen 30 minuten alles gewassen, gespoeld en gecentrifugeerd heeft... lekker 2 uur weken en soppen en niet van te voren alle kleine vlekjes hoeven voorbehandelen! Lang leve de nederlandse wasmachines!
Voor mij was Amerika een verademing: eindelijk een wasmachine die ik snapte!!!vana schreef: Er zitten geloof ik 4 standen op een wasmachine: koud, lauw, warm en heet.
Volgens mij is het wasmiddel met een klein beetje bleekmiddel in, het middel dat je zou gebruiken voor de witte was.6foot6 schreef:wie weet wat het verschil in gebruik is van
detergent en bleach
voor zover ik het snap is bleach geen bleekmiddel, maar wat dan wel?
waarvoor gebruik je bleach