Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Dagrugzak in vliegtuig
Dagrugzak in vliegtuig
Hallo allemaal,
ik ga deze zomer naar Alaska met SNP.
Er wordt ons aangeraden een 35 liter rugzak mee te nemen voor de dagwandelingen.
Nou hebben veel van die rugzakken een rugventilatiesysteem, dwz een soort rekje wat de rugzak een beetje van je rug af houdt.
Ik vroeg me af of je zo een rugtas wel als handbagage het vliegtuig mee in mag nemen?
We vliegen met Continental Airlines.
ik ga deze zomer naar Alaska met SNP.
Er wordt ons aangeraden een 35 liter rugzak mee te nemen voor de dagwandelingen.
Nou hebben veel van die rugzakken een rugventilatiesysteem, dwz een soort rekje wat de rugzak een beetje van je rug af houdt.
Ik vroeg me af of je zo een rugtas wel als handbagage het vliegtuig mee in mag nemen?
We vliegen met Continental Airlines.
It does not matter what you did yesterday,
what matters is what you do from this moment on.
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Dagrugzak in vliegtuig
Wij hebben ook altijd zo´n rugzak meegenomen als handbagage en geen problemen gehad.
Maar of het ook een 35 liter is? Weet ik eerlijk gezegd niet zo goed. De rugzak moe voldoen aan de maten en gewicht etc. Lastig doen kunnen ze altijd........wellicht niet te vol gooien?
Maar of het ook een 35 liter is? Weet ik eerlijk gezegd niet zo goed. De rugzak moe voldoen aan de maten en gewicht etc. Lastig doen kunnen ze altijd........wellicht niet te vol gooien?
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Het ligt gewoon enkel en alleen aan de afmetingen:
Continental will permit one bag plus one personal item (see below), per customer to be carried on the aircraft.
The maximum combined linear measurement (L + W + H) of the carry-on bag is 45 inches (115 cm)up to 14 in x 9 in x 22 in. The maximum weight of the carry-on bag is 40 pounds (18 kg).
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
als het puur om dat systeem gaat, geen zorgen. Heb ik ook en nooit geen probleem mee gehad.
Echter vind ik persoonlijk 35 L als dag rugzak wel erg groot. Of is het voor twee personen. Voor twee personen kan ik er wel mee inkomen. Maar ieder zijn eigen smaak.
Ik het zelf een wat kleinere ik geloof rond de 20L, ook zo'n rugpad erachter. Ideaal voor een dag, kan namelijk ook niet te vol en dat is zeker met die warmte hier en daar een voordeel.
Echter vind ik persoonlijk 35 L als dag rugzak wel erg groot. Of is het voor twee personen. Voor twee personen kan ik er wel mee inkomen. Maar ieder zijn eigen smaak.
Ik het zelf een wat kleinere ik geloof rond de 20L, ook zo'n rugpad erachter. Ideaal voor een dag, kan namelijk ook niet te vol en dat is zeker met die warmte hier en daar een voordeel.
Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb nu een 25 liter dagrugzak, die heeft vullingen achterop waardoor je rug ook geventileerd wordt.
Zelf denk ik ook dat ik daar wel genoeg aan zal hebben, maar ben nog een beetje in twijfel-mode.
Ik heb nu een 25 liter dagrugzak, die heeft vullingen achterop waardoor je rug ook geventileerd wordt.
Zelf denk ik ook dat ik daar wel genoeg aan zal hebben, maar ben nog een beetje in twijfel-mode.
It does not matter what you did yesterday,
Ik heb een 28L rugzak, ook met zo'n rug-ventilatiesysteem en ik heb er nog nooit problemen mee gehad als ik die als handbagage mee neem (hij is nog altijd aanzienlijk kleiner dan de die kleine trolleykoffertjes). Ik kan me niet voorstellen dat een 35L een probleem zou zijn.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht