Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MP3

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Morris
Amerika-newbie

MP3

Bericht door Morris »

Hallo,

Misschien een heel domme vraag (jaja ik weet het: alleen domme antwoorden etc...), maar ik vroeg mij af of het meebrengen van een MP3-speler (met illegaal gedownloade muziek dus) eventueel problemen oplevert bij de douane... Weet iemand dit?
Dank,

M
rperre
Amerika-expert

Re: MP3

Bericht door rperre »

Morris schreef:Hallo,

Misschien een heel domme vraag (jaja ik weet het: alleen domme antwoorden etc...), maar ik vroeg mij af of het meebrengen van een MP3-speler (met illegaal gedownloade muziek dus) eventueel problemen oplevert bij de douane... Weet iemand dit?
Dank,

M
als je het zo stelt JA eventueel problemen, je kan natuurlijk niets illegaals hebben. Of ze er echt naar kijken ---> ik denk het niet!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
daisydog
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door daisydog »

Een MP3 speler hoeft niet perse illegaal gedownloade muziek te bevatten.
Je kan ook gewoon muziek van je CD collectie op de MP3 speler hebben gezet. Hoe zou de douane dat kunnen controleren....als ze daar al zin in zouden hebben!

Nee, daar zou ik me niet echt geen zorgen over maken.
smiletje85
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Re: MP3

Bericht door smiletje85 »

Morris schreef:Hallo,

Dank,

M
Nee, geen problemen mee gehad bij de douane.
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

daisydog schreef:Een MP3 speler hoeft niet perse illegaal gedownloade muziek te bevatten.
Je kan ook gewoon muziek van je CD collectie op de MP3 speler hebben gezet. Hoe zou de douane dat kunnen controleren....als ze daar al zin in zouden hebben!

Nee, daar zou ik me niet echt geen zorgen over maken.
Dat bedoelde ik ook, alleen zou ik dat gedeelte over "illegale MP3's" achterwege laten, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar hier ook, ze zijn echt niet stom, en als jij een 512Mb media kaart vol met muziek hebt, of een iPod met 20Gb zullen ze daar echt niet over vallen, die dingen zijn gemaakt om VEEL muziek in een keer mee te nemen!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer