Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
90 dagen weg?
-
- Amerika-newbie
90 dagen weg?
Hallo allemaal!
Mijn vrouw en ik zitten er sterk aan te denken om een trip van 90 dagen door de VS te maken.
Zijn er mensen binnen dit forum die zo'n reis hebben gemaakt, gaan maken of er op dit moment één maken? We willen de reis van met een auto maken en een combinatie van steden en natuur zien. Overnachten in voornamelijk hotels of motels.
Graag hoor ik van ervaringsdeskundigen mogelijke routes en dingen om rekening mee te houden.
We zitten op dit moment aan juli/augustus/september 2012 te denken.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groetjes,
Hans en Wilma
Mijn vrouw en ik zitten er sterk aan te denken om een trip van 90 dagen door de VS te maken.
Zijn er mensen binnen dit forum die zo'n reis hebben gemaakt, gaan maken of er op dit moment één maken? We willen de reis van met een auto maken en een combinatie van steden en natuur zien. Overnachten in voornamelijk hotels of motels.
Graag hoor ik van ervaringsdeskundigen mogelijke routes en dingen om rekening mee te houden.
We zitten op dit moment aan juli/augustus/september 2012 te denken.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groetjes,
Hans en Wilma
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: 90 dagen weg?
Als je de zoekfunctie gebruikt dan kom je een aantal onderwerpen tegen:
viewtopic.php?f=8&t=32603
viewtopic.php?f=10&t=34908