Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

reis Amerika zomer

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Emphy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

reis Amerika zomer

Bericht door Emphy »

Hallo allemaal

Ik verbaas me er over dat het merendeel van de posters op dit forum allemaal in "onze" zomer gaan.

Ik ben nu 3 maal in" onze " winters geweest en geloof me het is ongelooflijk mooi dan! Bryce Canyon in sneeuw! Grand canyon deels in de sneeuw met kans ook nog eens een "wilde" Puma (poema ) te zien...

Death Valley 30 tot 35 graden... geen drukte. Las Vegas 20 a 25 graden...

geen gedoe met overdone toerisme..

Ik kan het echt iedereen aanraden! totdat het dan ook weer te druk wordt :P
Laatst gewijzigd door Emphy op 29 aug 2011, 13:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Een probleem wordt alleen maar een probleem als iemand er een probleem van maakt.
Las Vegas->Grand Canyon->Page->las Vegas ( januari/februari 2011)
https://picasaweb.google.com/106476498412935926437" onclick="window.open(this.href);return false;
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Re: reis Amerika zomer

Bericht door dimple »

Lijkt me ook fantastisch. Yellowstone staat bovenaan het lijstje.

Maar ja.......veel mensen hebben ook schoolgaande kinderen en om nu maar 1 of 2 weken richting USA te vertrekken vind ik te weinig.

Kinderen eerst maar wat groter en dan eens in de winter, gaat zeker een keer gebeuren!

Maar plaats gerust wat foto's van je wintervakantie :wink:
Emphy
Amerikafan

Bericht door Emphy »

ja natuurlijk is dat ook zo .. al dat gedoe met schoolgaande kinderen enzo... ben ik blij dat ik ze niet heb!! aan de andere kant nmis ik natuurlijk ook heel veel.. ik moet het doen met 2 katten.. maar ik kan natuurlijk wel nadat ik ze dump in een kattenhotel (omg) even helemaal eruit gaan en 4 weken door Amerika zwerven... het is een Ongelooflijk mooi land..... allleen Valey of Fire al, en Monument valley...zo vreselijk mooi... en als het dan donker word.. echt donker geen maan eznzo de sterrehemel........
Laatst gewijzigd door Rob op 29 aug 2011, 13:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
Een probleem wordt alleen maar een probleem als iemand er een probleem van maakt.
Las Vegas->Grand Canyon->Page->las Vegas ( januari/februari 2011)
https://picasaweb.google.com/106476498412935926437" onclick="window.open(this.href);return false;
Gijs&Kelly
Amerikakenner
Partner van: a.ka. Damzkie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Gijs&Kelly »

Helaas, in de winter heb ik maar 2 weken vrij (docent). Dus voor ons zal het toch altijd zomer worden. Niets aan te doen.
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
katrienenluc
Amerikakenner
Partner van: Luke21
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door katrienenluc »

damzkie schreef:Helaas, in de winter heb ik maar 2 weken vrij (docent). Dus voor ons zal het toch altijd zomer worden. Niets aan te doen.
Same here!
Katrien
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Ook mensen die fanatiek een sport beoefenen kunnen alleen buiten het sportseizoen met vakantie en dat is ook altijd in de zomer!

Overigens zijn wij met passen en meten de eerste keer wel in december geweest voor 2.5 week. Maar het komt niet vaak voor dat het zo past!
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Bericht door Lilo »

Wij zouden wel in de winter voor 3 of 4 weken naar het zuidwesten kunnen gaan, maar wij zijn wat bang voor het weer. Kan je wel overal op een beetje 'veilige' manier geraken? Ligt er niet te veel sneeuw? Wij zijn fervente wandelaars en is het wel te doen om in Bryce de bekende trails te doen of in de GC af te dalen in de winter?

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ook nu onze kinderen niet meer mee gaan zullen wij weer in de zomer blijven gaan. Waarom? Ten eerste omdat ik absoluut niet van kou hou. Het zal ongetwijfeld mooi zijn maar ik moet er niet aan denken om in Yellowstone of in een ander park in de sneeuw en kou rond te lopen.
Daar maak je mij echt niet gelukkig mee.
In de zomer is de kans op warm weer gewoon het hoogst, zeker als je iets hoger gelegen gebieden bezoekt. Wij vinden het heerlijk om elke dag in korte broek en t-shirt rond te lopen en als het een dag regent worden we heel chagrijnig. De hele vakantie temperaturen boven de 30 graden? Heerlijk!
En als het een ergens een paar dagen regent? Dan pakken we snel de spullen in en rijden naar een plekje waar het droog is :D

We betalen dan natuurlijk wel een stuk meer voor de tickets, maar dat is het voor ons wel waard.

Marjon
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

Wij gaan dit jaar voor het eerst naar de USA. Wij gaan van 20 november t/m 13 devember. Ik hoop dat je verhaal een beetje uitkomt qua schoonheid en drukte :thumbup:
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Ligt er ook aan waar je van houdt en waar je heen wil. Utah is in de winter vreselijk deprimerend. Sneeuw sneeuw sneeuw en nog meer sneeuw. Bleh! Zie er nu al tegenop :(

Maar Texas vind ik prachtig in de winter. We hebben zelfs een keer sneeuw gehad met kerst!
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Nou, precies. Je haalt er Bryce en de Grand Canyon uit, maar dat is niet "Amerika". In Florida of Californie is de winter heel anders, dan in Michigan of Washington or Maine.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Is het ook niet zo dat je dan gewoon de meeste wandelingen niet meer kan doen als er sneeuw ligt? Het lijkt me in ieder geval een stuk gevaarlijker. Ff de Navajo loop doen in Bryce Canyon lijkt me dan ook niet meer zo vanzelfsprekend.
Geef ons ook maar een lekkere 30c met een najaarszonnetje :). Alhoewel het me wel aanspreekt om Death Valley is een keer echt te kunnen bezoeken, maar ik dacht dat het daar ook heel druk was in de winter.
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Emphy schreef:ja natuurlijk is dat ook zo .. al dat gedoe met schoolgaande kinderen enzo... ben ik blij dat ik ze niet heb!! aan de andere kant nmis ik natuurlijk ook heel veel.. ik moet het doen met 2 katten.. maar ik kan natuurlijk wel nadat ik ze dump in een kattenhotel (omg)
:lol: Wij hebben dat exact hetzelfde hoor. No kids, wel twee katten!

Maar ook wij gaan niet in de winter... Want dan zijn de pretparken niet open! :mrgreen: Een Disney of Universal natuurlijk wel, maar bijvoorbeeld een Silver Dollar City, Six Flags Magic Mountain en een Knoebels weer niet... Dus zijn we nóg aan het seizoen gebonden. Maar gelukkig dat we ook in het voorseizoen kunnen, scheelt in ieder geval weer in de kosten :)
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Hawaii is ook Amerika, en daar is het heel lekker in de winter. Ik heb ook alweer plannen om in Feb/Mrt naar Big Island te gaan; dat is mijn amerika-verslaving.
Joycee
Amerikakenner

Bericht door Joycee »

Wij zitten er wel over te denken om een keer die kant op te gaan in onze winter. Bijv. met kerst of net daarna vliegen naar LV. Bryce, Death Valley en Valley of Fire bezoeken en dan oud en nieuw in LV meemaken.
Ik weet dat ik ooit een reisverslag hier over heb gelezen met prachtige foto's van Bryce in de sneeuw maar kan het niet meer terugvinden. Hebben jullie foto's of een reisverslag online?
Laatst gewijzigd door Joycee op 03 sep 2011, 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Misschien ons verslag van vorig jaar december?
http://www.robenannie.nl/lasvegas.html
Elisa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Elisa »

Wij zouden dolgraag in de winter gaan...maar zoals zovelen zijn wij gebonden aan 'onze' zomervakantie...ik werk in het onderwijs en mijn vriend voetbalt, hij kan dus enkel tijdens de zomerstop...
Maar mochten we de kans hebben, waren we weg deze winter of in de herfst (lijkt me ook héél mooi met de kleuren)
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Is je vriend profvoetballer dan?
Elisa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Elisa »

Neen :wink: spijtig! Maar het is wel zo dat als je niet komt trainen, je niet mag spelen. En spelen = een centje bij verdienen in zijn geval. Begrijp me niet verkeerd, hij doet het heel erg graag als ontspanning. Maar je moet er wel wat voor over hebben.
Dus als hij altijd speelt, kunnen we toch een mooie Amerika-reis maken met die centjes! Maar daar staat tegenover dat we enkel de eerste 3 weken van juli weg kunnen...
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer