Ik vraag me ook af of ticketclaim idd de kennis in huis heeft die ze zeggen te hebben.
Ik heb ook een claim ingediend, maar ze hebben me "geholpen" met de kosten die KLM standaard vergoed.
De echte claim, dat duurt nu al ruim 2 jaar, en dat terwijl ik op EUclaim lees, dat er voor een soort gelijke vlucht wel is uitgekeerd.
Ik ga dus ook op zoek, naar mensen die ervaring hebben met ticketclaim, maar tot nu toe nog niet vele gevonden.
Ticketclaim ken ik niet.
Heb mijn zes uur vertraging ingediend bij EUclaim.
Die meteen reageerde en vertelde dat ik recht heb op schadevergoeding.
Overigens gaat dit niet zo vlot en loopt nu al vanaf mei.
En het kan nog wel ruim drie maanden duren voordat er een uitspraak
is van de comissie die bepaalt of de claim geldig is.
Daarna gaat het voor de rechter.Dus kan nog wel even duren.
Overigens reageerde Corendon uitemate bot op de claim.
Ze voelden zich absoluut niet verantwoordelijk.
Ik heb geen ervaring met ticketclaim.nl maar wel met re-ticket.com. Een aantal maanden terug kon mijn vakantie helaas op het laatste moment niet doorgaan en heb ik dus niet gevlogen. Om m'n luchthavenbelasting en brandstoftoeslag terug te krijgen heb ik dit bedrijf toen ingeschakeld. Ze houden je goed op de hoogte en kreeg mijn geld dankzij hun netjes terug!
Ticketclaim ken ik ook niet maar wij hebben helaas ook geen goede ervaring met EUclaim. Hier hebben we in 2008 een claim neergelegd wegens aangepaste vlucht (we vertrokken 16 uur later) zonder geldige reden met ArkeFly maar helaas tot op heden geen uitkering.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.