Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Moteltip

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Moteltip

Bericht door Coyote »

Hallo allemaal,

na 5 fantastische weken in Amerika ben ik gisteren (17 juli) weer teruggekomen. Een reisverslag volgt z.s.m.

Tijdens deze vakantie heb ik ook een aantal keren bij Extended Stay America ( http://www.extstay.com ) overnacht. Ze hebben ketens verspreid over Amerika en het is mij zo goed bevallen dat ik jullie graag deze tip wilde geven.

In Everett (nabij Seattle), Belmont (nabij San Francisco) en Tucson heb ik bij Extended Stay overnacht. Steeds voor 2 nachten. De kamers beschikken over een eigen keuken en zeker als je meerdere nachten in 1 plaats blijft is dit heel handig.

Voor de prijs hoef je het niet te laten. Ik betaalde $ 45,00 tot $ 60,00 (excl. tax) per nacht. De kamer in Everett had ik in Nederland reeds gereserveerd. De overige ter plaatse geboekt. In San Diego wilde ik hier ook overnachten. Helaas namen ze toen geen "walk-in" voor 1 nacht aan... :cry:

Als voorbeeld hieronder 2 afbeeldingen van de kamer in Everett:

Afbeelding

Afbeelding

Groet,

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Welkom thuis, Roland! Ik zie met smacht uit naar je reisverhaal! Amerisuites is ook zo'n redelijk goedkope keten met keuken en alles en goed schoon.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer