Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Koffers, tassen, hoezen
- catharina
- Amerika-ontdekker
Koffers, tassen, hoezen
A.s. donderdag vertrekken we met z'n 4en naar het zuidwesten van de States.
Omdat we rond gaan rijden met een 4wd SUV willen we niet al te veel koffers meenemen.
We nemen twee koffers en wat sporttassen mee.
Nu heb ik ergens gelezen dat het handig is om hoezen om de tassen te doen en deze dicht te maken met een tie-rap.
Maar waar koop ik die hoezen voor de tassen?
groetjes,
Karin
Omdat we rond gaan rijden met een 4wd SUV willen we niet al te veel koffers meenemen.
We nemen twee koffers en wat sporttassen mee.
Nu heb ik ergens gelezen dat het handig is om hoezen om de tassen te doen en deze dicht te maken met een tie-rap.
Maar waar koop ik die hoezen voor de tassen?
groetjes,
Karin

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Koffers, tassen, hoezen
Hoezen om de tassen is helemaal niet nodig, de tie-ribs zijn wel een goed idee.
Wel doe ik mijn kleding in de tas in een vuilniszak, omdat niet alle tassen waterdicht zijn, en als ze in de regen op het platform liggen te wachten nat worden.
Eric
Wel doe ik mijn kleding in de tas in een vuilniszak, omdat niet alle tassen waterdicht zijn, en als ze in de regen op het platform liggen te wachten nat worden.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij kun je op Schiphol je tassen ook in laten pakken:
"Wilt u uw bagage tijdens de reis beschermen tegen diefstal of beschadigingen? Of bent u bang dat uw koffer openspringt? Laat dan uw bagage vóór het inchecken door Seal & Go sealen in plasticfolie. Zij verzegelen uw bagage binnen 1 minuut. Het sealen van 1 stuk bagage kost, ongeacht de afmetingen, EUR 7. U vindt Seal & Go in Vertrekhal 3 bij balies 17 en 27 en tussen Vertrekhal 1 en 2 bij balie 9 naast de balie van Valet Parking."
"Wilt u uw bagage tijdens de reis beschermen tegen diefstal of beschadigingen? Of bent u bang dat uw koffer openspringt? Laat dan uw bagage vóór het inchecken door Seal & Go sealen in plasticfolie. Zij verzegelen uw bagage binnen 1 minuut. Het sealen van 1 stuk bagage kost, ongeacht de afmetingen, EUR 7. U vindt Seal & Go in Vertrekhal 3 bij balies 17 en 27 en tussen Vertrekhal 1 en 2 bij balie 9 naast de balie van Valet Parking."
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Niet doen, zonde van je geld. Je koffers kunnen namelijk worden gecontroleerd voordat ze het vliegtuig in gaan, en dan wordt de seal gewoon weer verwijderd!Dutch schreef:Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij kun je op Schiphol je tassen ook in laten pakken:
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Naar de USA mag je je koffer niet eens afsluiten. Ik gok dat ze dit toch wel zien als een gesloten koffer bij de TSA...Jasmino schreef:Niet doen, zonde van je geld. Je koffers kunnen namelijk worden gecontroleerd voordat ze het vliegtuig in gaan, en dan wordt de seal gewoon weer verwijderd!
Misschien interessant om ze eens te mailen

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- catharina
- Amerika-ontdekker
Ik wilde eigenlijk mijn sporttassen beschermen tegen scherpe delen van andere koffers, zodat mijn tassen niet open liggen als we aankomen.
Sealen is niet mogelijk, omdat dat bedrijf pas geopend is als wij al lang ingecheckt zijn. En bovendien kunnen ze dat er inderdaad weer afhalen.
Dan toch maar wat oudere sporttassen gebruiken denk ik, waar we voornamelijk kleding in stoppen.
Tassen lijken me wel wat diefstalgevoeliger.
groeten,
Karin
Sealen is niet mogelijk, omdat dat bedrijf pas geopend is als wij al lang ingecheckt zijn. En bovendien kunnen ze dat er inderdaad weer afhalen.
Dan toch maar wat oudere sporttassen gebruiken denk ik, waar we voornamelijk kleding in stoppen.
Tassen lijken me wel wat diefstalgevoeliger.
groeten,
Karin

- Gerda&Lucas
- Amerikakenner
Wij hadden van die hoezen. We zagen het als een extra "beschermlaagje" omdat de tassen ons toch wel wat kwetsbaar toe leken (vrij eenvoudige redelijk goedkope exemplaren).catharina schreef:Ik wilde eigenlijk mijn sporttassen beschermen tegen scherpe delen van andere koffers, zodat mijn tassen niet open liggen als we aankomen.
groeten,
Karin
Na het intensieve gebruik in de VS waren een paar tassen toch ook iets beschadigd en vonden we zeker op de terugweg die hoezen een prettig idee. We hebben ze bij een outdoorshop gekocht.
Op zich zijn de tassen ons trouwens heel goed bevallen. Spullen die we niet direct nodig hadden hebben we in de opbergvakken in de vloer van de auto gedaan. Hoe leger de tassen, hoe handzamer in het gebruik.
Groeten Gerda
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 27 Reacties
- 8317 Weergaves
-
Laatste bericht door patrickvandepol
-