Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nog een paar dagen .........

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ik wil ook graag iedereen een hele fijne vakantie wensen! En Anice: veel sterkte in de komende periode, ik hoop dat jullie toch kunnen gaan!

Ik hoop dat jullie allemaal heel erg zullen genieten van de vakantie, en dat jullie vol met leuke verhalen terugkomen. Als jullie de vakantie achter de rug hebben, gaat het voor ons beginnen, :nana: want wij vertrekken pas over 11 weken. Wij zitten dus net als Anita ook nog volop in de voorpret :lol:

Veel plezier allemaal!
Jacqueline
Esba
Amerika-ontdekker

Het gaat lekker opschieten!!!

Bericht door Esba »

Voor mij geldt natuurlijk hetzelfde. Iedereen die gaat wens ik heel, heel veel plezier en een fijne tijd ... en inderdaad wie weet tot ziens!!! :wink:

Ps Gaat er iemand op 18 juli van Amsterdam naar San Francisco???

Esther
Antoinette
Amerikafan

Bericht door Antoinette »

Zelf ga ik dit jaar niet maar mijn wederhelft vertrek dit weekend,
normaal ben ik niet jaloers aangelegd , maar nu...... :hilarious:
Allemaal heel veel plezier!!!
Xientje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Xientje »

Ik vertrek binnen welgeteld 51 dagen naar Florida :-). Het is idd al flink aftellen, al ben ik al enkele maanden bezig daarmee. De zenuwen beginnen toch wel al op te komen vooral omdat het de eerste keer is dat we naar Amerika gaan en zolang gaan vliegen. Ik wens iedereen een zalige reis toe!!!

buai buai
dieter
Amerikakenner

Bericht door dieter »

Nog 36 dagen en wij zijn ook weg !!!
Eerst naar Miami (via Madrid) , dan Orlando.
Dit wordt onze 3e amerika reis, en zeker niet de laatste !
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Howdy, how are you today?

Hierbij wil ik iedereen die nu, of binnenkort, naar dit prachtige land gaat, een hele goede vakantie wensen.

Wij zijn van de week net teruggekeerd van een fantastische reis door het mid-westen. Wij vlogen op Denver, hebben een rondtour gemaakt van circa 5.700 km in 4 weken en hebben de prachtigste dingen gezien en meegemaakt. Zo hebben wij onder andere bezocht het Rocky Mountain Nat. Park, Dinosaur Nat. Monument, Grand Teton Nat. Park, Yellowstone Nat. Park, Bighorn Canyon, Devils Tower, Badlands Nat. Park, de Black Hills met o.a. Mount Rushmore en Crazy Horse Memorial.
Wij hadden een goede auto tot onze beschikking en alles is voortreffelijk gegaan.

In ons web-log hebben wij getracht het één en ander bij te houden tijdens de reis, zodat de thuisblijvers konden meegenieten, inclusief foto’s in het fotoboek. Het is nog niet compleet, maar daar wordt nog aan gewerkt.
Indien er vragen zijn over het één of ander, stel ze, en ik zal proberen daar een antwoord op te geven.

Marco.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Nog 2 nachtjes slapen...............

Bericht door CaroLine »

Hé Wendy,
Nog 2 nachtjes slapen en dan is het voor jullie zover! :dance:
Wij wensen jullie een onvergetelijke reis!
groetjes,
Carola en de rest van de family
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Hoi allemaal,

Leuk al de reacties die volgden op mijn eerste bericht in deze draad. Iedereen die nog moet gaan kent dus dezelfde kriebels als wij.
Ja Carola, het jeukt nu echt heel erg. Ik loop sinds vanochten met een wee gevoel in de maag rond.
Gelukkig hebben we nog wat afleiding. Vandaag vieren we Fabienne haar 11de verjaardag en morgen word ik al :oops: 40!
Wij nemen dus feestend afscheid van Nederland :doublethumb: voor 5 weken.
Ik ga niemand persoonlijk een goede trip wensen, want dan vergeet ik misschien iemand en dat wil ik niet, maar voor iedereen die nog gaat binnenkort (of wat later) HAVE FUN!!!
Enkelen onder jullie komen wij vast en zeker tegen daar in dat grote land. Wees allemaal voorzichtig en geniet ervan.

Groeten
Wendy Fabienne Yannick en Cor
Gerlien
Amerika-ontdekker

Bericht door Gerlien »

Hallo Fabienne en Wendy en .........

Gefeliciteerd met jullie verjaardag. Hele gezellige dagen gewenst.

Ook voor ons nog twee nachtjes slapen ( als we al slapen... )en dan gaan we!! De zenuwen gieren door de keel en we zijn blij als we in het vliegtuig zitten, dan kan het grote genieten beginnen.

We wensen iedereen die binnenkort gaat, een hele gave vakantie. Heel veel plezier, wie weet tot ziens en kom gezond weer terug.

Greetings,

Ger, Lieneke en Michiel
Be bear aware!
anice van den Boer
Amerikafan

Bericht door anice van den Boer »

hoi Wendy en Fabienne,

ook van onze kant van harte gefeliciteerd :beerchug: en Wendy 40 jaar worden doet geen pijn, alleen als mensen zeggen dat je AL 40 bent :banghead: .

Het aftellen is bijna zover; vele vertrekken, dus allen een fijne en veilige vakantie

groetjes Frank, Anice, Rico en Elena
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ook van mij heel hartelijk gefeliciteerd, Wendy en Fabienne! En ik onderschrijf de woorden van Anice, tot nu toe vind ik 40+ zijn helemaal niet erg.

Over een paar uur moeten we afscheid nemen van San Francisco, :cry: , iedereen die hierheen komt, bereid je voor op een heerlijke tijd! Wij hebben in ieder geval 8 dagen genoten!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Fabienne van harte gefeliciteerd met je 11e verjaardag. :beerchug: We zien je in Bryce!

Wendy, welkom bij de club van veertigers. Het valt best mee hoor want het is echt waar, het leven begint bij 40!! :doublethumb: :dance:
Een hele fjne dag gewenst morgen en een voorspoedige reis maandag.

Voor ons nog maar 5 nachtjes slapen dan volgen we jullie :D :D :D

Tot ziens bij Ruby's Inn.

Groetjes Marjon Ger, Nick en Joyce.
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Hoi allemaal,

Nu echt ons laatste berichtje voorlopig. Lijkt me lollig om na 5 weken thuis te komen en dan al die berichtjes die in de tussentijd gepost zijn door te spitten. De mailbox zal ook wel uit zijn voegen barsten.......
Misschien dat we in USofA nog de kans krijgen om ergens even te internetten voor een redelijke prijs, want anders wordt de cold turkey wel heel hevig.....

Iedereen dus de groeten van ons. Wij gaan zo naar bed (hoewel ik betwijfel of ik een oog dicht zal doen), want de wekker gaat al om 03.30 uur.

Marjon tot in Ruby's Inn
Carola misschien in Williams?
Anita2 op de boot naar Alcatraz
Zeearend in Williams
Gerlien waar ook al weer????

De rest allemaal een fijne zomer, fijne vakantie en tot over 5 weken
:doublethumb:

Cor, Wendy, Fabienne en Yannick
Gerlien
Amerika-ontdekker

Bericht door Gerlien »

Hoi Wendy,

Ook een laatste bericht van ons, morgen gaan we.... Wij zijn tegelijk in de Maswik Lodge in Grand Canyon op 1 augustus. En wellicht ook de Antelope Canyon.

Een hele goede reis en tot ziens en veel plezier!

Groetjes, Ger en Lieneke en Michiel
Be bear aware!
Anita

Bericht door Anita »

Hi Wendy!

Waarschijnlijk ben ik nu te laat om je een hele toffe vakantie toe te wensen, maar dan lees je dit in elk geval als je weer terug bent!
Ik hoop dat je een hele fijne tijd zult hebben (of gehad hebt...!)
En: ik wil ALLES van je horen!

Anita
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Hoi allemaal.

Wij zitten nu twee weken in de VS. Na SF, Yosemite, Kings Sequoia, Death Valley zitten we op dit moment in Vegas. Het is er nu bijna 8 uur s morgens. We zijn bijnatwee weken onderweg en hebben er nog 3 te gaan. Tot nu toe is het echt super. Alles is mooi leuk en heel gaaf. De kinderen genieten en wij ook. Je blijft je verbazen. Het een is nog mooier als het ander. De diversiteit aan landschappen en dan alleen nog maar California. De ontzettend aardige amerikanen, de geweldige auto, de leuke cabins en hotels. Het is alleen maar leuk. Ik zit op dit moment in Circus Cicus, ook weer zo iets waar je je over verbaast. Je zou er de weg kwijt raken, zo ontzettend groot is het. De temperatuur in de Death Valley was vreselijk, maar ook weer zo apart om mee te maken. Als je daar dan toch bent, dan moet het natuurlijk zo zinderend heet zijn. Het was 122, men vertelde mij dat dat 50 graden was.
We hebben ook nog beren gezien Prachtig. Tot op 10 meter kon het beest genaderd worden. Best wel griezelig dus.
Ok dit was het even.
De kids willen even MSNnen
Groeten
Wendy
Tot over een paar weken
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Hallo allemaal,

even een klein berichtje van ons vanuit de VS
We zijn nu 9 dagen in Amerika en hebben het geweldig naar ons zin.
Na de Highway 1 en de pretparken van Californie zijn we nu in Arizona beland.
Vandaag Sedona en omgeving bezocht. In een woord schitterend!
Morgen naar de Grand Canyon.

Wendy, we zien jullie over 3 nachten in Bryce Canyon. We zijn erg benieuwd naar jullie verhalen.

Wie iets willen lezen over onze belevenissen kan kijken op http://wummies.web-log.nl

Groetjes van Marjon, Ger, Nick en Joyce vanuit Flagstaff.
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi allemaal,

bedankt voor jullie reacties op ons weblog. Er staan weer een paar nieuwe verslagen.( wummies.web-log.nl)
We hebben het nog steeds erg naar ons zin. Zijn nu bij Lake tahoe, over 2 nachtjes naar San Francisco en dan maandag weer naar huis :( :( :(

Iedereen die binnenkort gaat heel veel plezier!

Groetjes Ger, Marjon, Nick en Joyce
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer