Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
15000 km in 45 dagen
Normaal gezien zou de verzekering geen probleem mogen zijn, mijn vriend kent iemand bij enterprise rental die alles zou regelen met de verzekering en AAA.
Voor de dagen dat we lange stukken zullen rijden, vroeg ik me nog af wat eigenlijk de beste routes zijn om te volgen snelwegen vs gewone wegen, ik weet wel dat snelwegen sneller zijn maar ik maak me een beetje zorgen om wat er dan wel nog te zien is onderweg, ik neem aan dat binnenwegen mooier zijn. Maar dit hangt dan waarschijnlijk ook nog af van de streek waar we ons bevinden.
Iemand ervaring hiermee???
Voor de dagen dat we lange stukken zullen rijden, vroeg ik me nog af wat eigenlijk de beste routes zijn om te volgen snelwegen vs gewone wegen, ik weet wel dat snelwegen sneller zijn maar ik maak me een beetje zorgen om wat er dan wel nog te zien is onderweg, ik neem aan dat binnenwegen mooier zijn. Maar dit hangt dan waarschijnlijk ook nog af van de streek waar we ons bevinden.
Iemand ervaring hiermee???
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 11906 Weergaves
-
Laatste bericht door tomaat85
-