Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Internationalsim of andere sim kaart?
Internationalsim of andere sim kaart?
Is iemand bekend met deze site: http://www.internationalsim.eu/nl/sim-s ... egory_id=9 ?
Het lijkt mij wel handig om vast een sim kaart te hebben namelijk, omdat ik anders afhankelijk ben van het al dan niet aanwezig zijn van een roaming contract tussen mijn en de lokale provider. Nou kan ik best even zonder telefoon, maar voor contact met mijn lift is het wel handig.
Ik weet ook niet of sim verder wel frequent verkrijgbaar is daar natuurlijk. Als ik hem in Detroit op het vliegveld kan kopen is vast makkelijker en veel goedkoper, maar dat weet ik dus niet (en dan moet het ook nog achter de douane zijn natuurlijk).
Danke alle.
Het lijkt mij wel handig om vast een sim kaart te hebben namelijk, omdat ik anders afhankelijk ben van het al dan niet aanwezig zijn van een roaming contract tussen mijn en de lokale provider. Nou kan ik best even zonder telefoon, maar voor contact met mijn lift is het wel handig.
Ik weet ook niet of sim verder wel frequent verkrijgbaar is daar natuurlijk. Als ik hem in Detroit op het vliegveld kan kopen is vast makkelijker en veel goedkoper, maar dat weet ik dus niet (en dan moet het ook nog achter de douane zijn natuurlijk).
Danke alle.
Re: Internationalsim of andere sim kaart?
Heb je je Amerikaanse nummer gelijk op het vliegveld nodig? Je zou je lift nog kunnen bereiken met je Nederlandse sim toch? Kost wel wat meer, maar voor een keer best te doen (en veel goedkoper dan als je een SIM zou bestellen via die website natuurlijk).
Ik weet niet of Detroit airport een plek heeft om sim kaarten te kopen, maar er zullen voldoende plekken zijn in jouw stad waar je het wel kunt vinden. Ik ben zelf voor een T-mobile simkaart gegaan in het begin. Heel gemakkelijk te verkrijgen bij de vele T-mobile winkels, en voor 1/3de van de prijs van die website.
Ik weet niet of Detroit airport een plek heeft om sim kaarten te kopen, maar er zullen voldoende plekken zijn in jouw stad waar je het wel kunt vinden. Ik ben zelf voor een T-mobile simkaart gegaan in het begin. Heel gemakkelijk te verkrijgen bij de vele T-mobile winkels, en voor 1/3de van de prijs van die website.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mijn ervaring: spreek gewoon een Amerikaan aan, biedt hem $5 om even te mogen belllen naar jouw contact met zijn gsm (laat het nummer zien dat je wilt bellen, en zeg dat hij het gerust zelf mag bellen, zodat ze zien dat je niet iets doet dat hun $$$ kan gaan kosten). Ik heb dat 2 keer ooit zo gedaan, en heb nooit moeten betalen! (omdat zij vaak een abonnement hebben dat hun toestaat om bv. onbeperkt binnen de US te bellen)
Daarna kan je naar de Best Buy of Walmart of zo gaan en een goedkopen prepaid kopen. Vaak zit er nog een belkaart bij. Bv. telefoon kost $50 maar er zit een belkaart van $30 bij.
Daarna kan je naar de Best Buy of Walmart of zo gaan en een goedkopen prepaid kopen. Vaak zit er nog een belkaart bij. Bv. telefoon kost $50 maar er zit een belkaart van $30 bij.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Dat zijn wel goede opties ja.
Ik zou inderdaad graag mijn NL sim gebruiken, maar ik heb wel eens gehad dat die niks deed op het moment dat ik uit het vliegtuig stapte (en dat was gewoon binnen Europa).
Ik zou inderdaad graag mijn NL sim gebruiken, maar ik heb wel eens gehad dat die niks deed op het moment dat ik uit het vliegtuig stapte (en dat was gewoon binnen Europa).
De oorzaak hiervan kan zijn dat uw gsm vb niet juist is ingesteld op automatische operator selectie of dat het nu eenmaal een beetje langer duurde. mss was er op die plaats zelfs geen ontvangst.
Maar binnen Europa zou dit toch geen probleem meer mogen zijn dacht ik.
Maar binnen Europa zou dit toch geen probleem meer mogen zijn dacht ik.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1832 Weergaves
-
Laatste bericht door BonnyR
-
- 7 Reacties