Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
visa waiver
visa waiver
Moeten mijn kinderen (11,12,16 jaar) ook een formulier invullen in het vliegtuig / luchthaven?
Is het mogelijk dit formulier thuis al in te vullen?
bedankt vast,
Nelien (druk aan het pakken, behoorlijk nerveus, vertrek: morgen)
Is het mogelijk dit formulier thuis al in te vullen?
bedankt vast,
Nelien (druk aan het pakken, behoorlijk nerveus, vertrek: morgen)
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Bij aankomst moet je per persoon één I-94 Immigration Form invullen en per gezin één Customs Declaration Form. De formulieren worden bijna altijd al uitgereikt in het vliegtuig. Dit zijn niet al te lastige formulieren om in te vullen, maar mocht je problemen ondervinden dan kan het cabinepersoneel je daar wel mee helpen.
Voorbeeld I-94 Form
Voorbeeld Customs Declaration Form
Je weet ook dat je kinderen een EIGEN paspoort nodig hebben?
Edit: familie vervangen door gezin
Voorbeeld I-94 Form
Voorbeeld Customs Declaration Form
Je weet ook dat je kinderen een EIGEN paspoort nodig hebben?
Edit: familie vervangen door gezin
Laatst gewijzigd door Njit op 21 jul 2006, 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Each individual arriving into the United States must complete the CBP Declaration Form 6059B. If you are traveling with other immediate family members, complete one form per family unit. Please contact your nearest port of entry to order the form.6foot6 schreef:niet per familie PER GEZIHIN!!!per familie
Je hebt gelijk. Family vertaal je met gezin... Beetje overdreven om het op een schreeuwerige manier te melden

Laatst gewijzigd door Njit op 21 jul 2006, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien ben ik gewoon apart dat ik gewoon complete zinnen tik ipv alleen 'ja' of ' nee'. Zou een saai forum worden 

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Hoewel vragen over de Visa Waiver regelmatig terugkomen op het forum, lijkt mij een sticky (nog) niet nodig. We proberen het aantal sticky's wat te beperken omdat je anders straks hele pagina's met enkel sticky's krijgt wat de overzichtelijkheid van het forum niet ten goede komt.6foot6 schreef:Is dit formulierengedoe niet iets voor een sticky?
Met behulp van de zoekfunctie is het antwoord ook snel te vinden.

Roland
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Een Algemene FAQ is in dat opzicht wat handiger. Zoiets als dit bijvoorbeeld: LinkCoyote schreef:Hoewel vragen over de Visa Waiver regelmatig terugkomen op het forum, lijkt mij een sticky (nog) niet nodig. We proberen het aantal sticky's wat te beperken omdat je anders straks hele pagina's met enkel sticky's krijgt wat de overzichtelijkheid van het forum niet ten goede komt.6foot6 schreef:Is dit formulierengedoe niet iets voor een sticky?
Met behulp van de zoekfunctie is het antwoord ook snel te vinden.![]()
Ik was niet in de veronderstelling dat ik een nieuwe vraag stelde en had inderdaad gezocht, maar ik kreeg op die zoekacties zoveel berichtjes met allemaal niet ter zake doende titels dat ik het toch maar gevraagd heb, niet voor de gezelligheid.
Hoe dan ook, ik ben blij met alle, korte en lange, antwoorden.
Zo'n Faq is inderdaad een goed idee, alleen weet ik niet of ik op het idee was gekomen om het te lezen.....
Zo'n Faq is inderdaad een goed idee, alleen weet ik niet of ik op het idee was gekomen om het te lezen.....
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Je moet mijn antwoord ook niet zien als een verwijt naar jou of de andere forumleden.nelien schreef:Ik was niet in de veronderstelling dat ik een nieuwe vraag stelde en had inderdaad gezocht, maar ik kreeg op die zoekacties zoveel berichtjes met allemaal niet ter zake doende titels dat ik het toch maar gevraagd heb, niet voor de gezelligheid.

Wat ik ermee wilde aangeven is het volgende. In veel gevallen kun je via de zoekfunctie het juiste antwoord op je vraag vinden. Lukt dat niet dan kun je ook altijd nog je vraag in een bestaand topic stellen (al is dat topic al wat ouder). Er zijn nu veel topics geopend voor dezelfde onderwerpen, soms zelfs met dezelfde titel. Ik noem als voorbeeld de topics over Tom Tom. Helaas hebben wij als moderators niet de mogelijkheid deze topics samen te voegen.
En laat nou niemand denken dat hij of zij geen nieuwe topics meer mag openen.

Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht