Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Paketten versturen vanuit US naar NL

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Barbapapa24
Amerika-newbie

Paketten versturen vanuit US naar NL

Bericht door Barbapapa24 »

Hallo allemaal,

wij gaan na een viertal maanden Texas weer bijna terug naar Nederland, maar eerst nog even vakantie (Seattle-Los Angeles met Amtrak)! We willen alleen niet al onze spullen meenemen op vakantie en een deel terugsturen naar Nederland (onder andere winterjassen, langere kleding, schoenen, boeken, souvenirtjes). Ik denk dat het een grote doos of tas zal zijn.

Ik ben dus ook al een tijdje aan het zoeken naar de goedkoopste manier om dit voor elkaar te krijgen, maar tot nu toe met weinig succes. Ik heb net een mailtje gestuurd naar Mailbox International, wat hier op het forum aangeraden wordt, en ik heb aan ons laatste hotel gevraagd of ik het naar hen toe kan sturen, zodat we het als extra bagagge stuk op het vliegtuig mee kan nemen. Het liefste zou ik het echter voor een goedkope prijs op een schip zetten, het maakt me niet uit hoe lang het er over doet (zolang ik mijn winterjas maar weer heb voor november!). Geen van de grote bedrijven (USPS, Fedex, UPS) lijkt echter nog aan scheep-post te doen. Heeft iemand hier op het forum nog andere ideeen of ervaringen met de kleinere bedrijven die (soms duur, soms goedkoop) aan scheep-post doen? Als ik het naar Los Angeles verstuur (op de een of andere manier), kan ik het dan in een tas versturen (zodat ik het daarna met het vliegtuig mee kan nemen)?

Ik hoor het graag!

Annemarie
Hockey
Amerika-expert

Re: Paketten versturen vanuit US naar NL

Bericht door Hockey »

Heb je dit topic al gezien?
Barbapapa24
Amerika-newbie

Bericht door Barbapapa24 »

Ja, dat had ik al gezien (dat was het bedrijf wat ik noemde, Mailbox International, wat inderdaad van een forumlid is).

Heeft iemand nog ervaringen met andere bedrijven? Of andere ideeen?

Bedankt!
Ebelix
Amerikakenner

Bericht door Ebelix »

Ik weet niet hoeveel kilo het is en met wie je terugvliegt maar ik denk dat een tweede stuk bagage de goedkoopste oplossing is in combinatie met het versturen naar je hotel in LA.

Wat jij zoekt is een bedrijf dat LCL zendingen doet. Deze bedrijven kopen een beetje ruimte in een container waar meerdere zendingen worden gegroupeerd. Naast dat dit duur is komt er ook veel papierwerk bij kijken.

Wellicht weet ik nog een bedrijf dat met regelmaat goederen naar NL stuurt. Het gaat om http://www.usa2ned.com/. Ze zijn gevestigd in Buffalo, TX en hebben een export bedrijf naar Nederland. Het zijn Nederlanders.

Succes.
Moniquemichiel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Moniquemichiel »

Ik heb wel eens wat laten versturen via fromustoeu , ging prima.

Groetjes,
Monique
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer