Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
PANIEK extreeeem dringend advies nodig
Ik houd nooit zo van dat "kan wel iets regelen"...
Mijn ervaring is dat het dan of illegaal is, of dat het uiteindelijk niet werkt...
Mijn ervaring is dat het dan of illegaal is, of dat het uiteindelijk niet werkt...
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Er staan 20+ berichten na jouw 1e vraag die dit alles zeer betwijfelen en tern zeerste afraden.........
Daar valt ook dat iets regelen onder.
Jij bent de lul zo gezegd als er iets misgaat hoor en tuurlijk de kans is klein maar hij is wel dergelijk aanwezig.
Probeer zelf logisch na te denken en te beslissen tussen 2 dingen:
minder geld netalen en een megarisico lopen of
meer geld betalen en gewoon relaxed rustig, vrij van egweten rond kunnen rijden in een goedverzekerde auto.
Ik zou het wel weten en helaas van het geld maar mijn toekomst is me lief....
Daar valt ook dat iets regelen onder.
Jij bent de lul zo gezegd als er iets misgaat hoor en tuurlijk de kans is klein maar hij is wel dergelijk aanwezig.
Probeer zelf logisch na te denken en te beslissen tussen 2 dingen:
minder geld netalen en een megarisico lopen of
meer geld betalen en gewoon relaxed rustig, vrij van egweten rond kunnen rijden in een goedverzekerde auto.
Ik zou het wel weten en helaas van het geld maar mijn toekomst is me lief....
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Volgens mij zou er ook al een auto 'geregeld' worden en bleek deze uiteindelijk $2000 aan kosten op te leveren..Mack schreef:Ik houd nooit zo van dat "kan wel iets regelen"...
I rest my case..
Als je het geld niet hebt om alles goed te regelen voor je vakantie, begin er dan gewoon niet aan...
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
beemax schreef:Alvast bedankt voor de vele info.
Mijn Nederlandse vriend wist me te vertellen dat de manager van het verhuurkantoor wel iets kan regelen, ze kennen elkaar goed en hij is daar een vaste klant.
Kan dit iets aan de zaak veranderen?
Als hij kan regelen dat je korting krijgt op een huurauto,prima,maar dan wel NU en op papier.
Ik zou gewoon zelf ter plekke iets regelen,of nu nog proberen te reserveren via internet.
Vertrouw nooit op een onbekende.......
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht