Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

ANWB pasje (AAA) korting?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: ANWB pasje (AAA) korting?

Bericht door Coyote »

Met dien verstande dat we beide weten dat ik dat met een dikke knipoog zeg. :wink:

Dat is wat anders dan mij zomaar voor 'hork' uitmaken. :x

Dit is al de 2e keer in korte tijd dat men mij persoonlijk meent te moeten aanvallen. :roll:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

ach Roland, ik denk dat jij alles eens wat meer met een korreltje zout moet nemen, dat maakt het leven een stuk prettiger (en dit is niet als een aanval bedoeld maar als een goedbedoeld advies)

Mar laten we nu maar weer on topic gaan.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Dat wil ik best doen, alleen niet bij een persoonlijke aanval. Dan heb je een verkeerde aan mij. :x

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

thebes schreef: Of zijn jullie van die horken die de deur voor een vrouw niet openhouden en haar niet in haar jas helpen omdat jullie van mening zijn dat een geemancipeerde vrouw dat zelf kan?
Ik ben een dag niet op het forum en ik mis weer heel wat :lol:

Maar denk aan je bloeddruk ;)

PS. Dat met die jas doe ik niet.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Ik wilde eigenlijk een andere reactie plaatsen. Maar ik wacht even. Eerst DejaVu een PB sturen. :wink: :wink: On topic: Krijg ik dan ook korting met mijn ANWB pasje?
Groet,

Old Faithful
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Ja ik wacht :mrgreen:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Graag weer on topic hier. Dat is dus over kortingen met ANWB/AAA/CAA :)
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Marloes
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marloes »

Ik vraag me ook nog af, of je bij de CAA net zo gemakkelijk kaarten ophaalt. Weet iemand dat?
Ik zoek dan nog een vestiging in Vancouver, maar wordt er niet echt wijs uit op internet.
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Hier vind je een lijst met alle BCAA-vestigingen in BC, er zitten er behoorlijk wat in Vancouver!

Ik ben ook nog steeds benieuwd naar info over of, en zo ja wat voor, kaarten en info je daar (gratis?) kan ophalen!
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Ik schop deze even omhoog. We zijn in North Vancouver naar de BCAA gegaan en daar kregen we alle landkaarten en informatieboekjes die we ons maar wensten. Dus ook in Canada werkt dat!
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Een mededeling waar veel forumleden hun voordeel mee kunnen doen. :thumbup:
Groet,

Old Faithful
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Coyote schreef:
thebes schreef:
@Dejavu @Coyote
Een vrouw helpen met het verwisselen van een band heeft HELEMAAL NIETS met emancipatie te maken. Is simpel een kwestie van wellevendheid en goede manieren.
Of zijn jullie van die horken die de deur voor een vrouw niet openhouden en haar niet in haar jas helpen omdat jullie van mening zijn dat een geemancipeerde vrouw dat zelf kan?
Nou, nou...een beetje minder mag ook wel. :roll:

Als jij de strekking van onze 'knipoog' niet begrijpt weet ik het ook niet meer. :dontknow: Dit was duidelijk een inkoppertje. :wink:

Ik kan je overigens precies vertellen waarom bij mij de nekharen wel een beetje overeind gaan staan bij een opmerking zoals Vana die maakte (niet persoonlijk bedoeld Vana, een ander had het net zo goed kunnen zeggen :wink: ). In het verleden heb ik van nabij meegemaakt (zus) dat ze graag geëmancipeerd is maar als ze 'misbruik' van de mannen kon maken dat niet naliet. Dus bijv. door heel onnozel te doen over iets zodat de mannen direct klaar stonden om haar te helpen terwijl ze dat heel goed zelf kon. Daar moest ik bij die opmerking van Vana gelijk aan denken.

Dus om mij voor 'hork' uit te maken gaat mij te ver (ook al is het een vraag!). Van zulke opmerkingen ben ik dan ook niet gediend en valt wat mij betreft onder de categorie 'persoonlijke aanvallen op het forum'. Als je iets op mijn opmerkingen tegen hebt kun je dat via een PB richting mij doen of rechtstreeks bij de mods.

Zo...en dat moest ik even kwijt! :x

Roland
Ik kom hier na een paar maanden weer eens kijken en merk tot mijn schrik dat ik je met mijn post beledigd hebt.
Daarvoor kan ik me alleen maar verontschuldigen met de welgemeende opmerking dat het echt niet persoonlijk bedoeld was. Het was meer als grapje bedoeld, maar als ik het teruglees, kan het heel anders worden opgevat dan ik bedoeld had.
Teamlentini
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Teamlentini »

Op mijn ANWB pas staat niet AAA, maar ARC europe show your card. Geldt dit ook als AAA member??
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door annet2009 »

Teamlentini schreef:Op mijn ANWB pas staat niet AAA, maar ARC europe show your card. Geldt dit ook als AAA member??
Je kunt je ANWB pasje laten zien.
Staat ook op de site van de ANWB:
http://www.anwb.nl/ledenvoordeel/ledenv ... taten.html

De kortingen aldaar worden voor u geregeld door onze zusterclubs AAA (American Automobile Association) en CAA (Canadian Automobile Association). U kunt dus op vertoon van uw lidmaatschapskaart korting krijgen. Vermeld altijd Show your Card & Save. Vermeld dat de Nederlandse automobielclub samenwerking heeft met de AAA en ook in het Show your Card & Save programma zit.
In het Engels heet dat 'AAA affiliate with full reciprocity'.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer